1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is wel bijna zeker :) Heb je dat andere forum al bezocht?
    Sommige zaken daar worden in een groepsforum behandeld, dus je ziet er niet alle concrete beslissingen die we hebben genomen. Wel is er al een website gemaakt om de uitslagen etc. te verwerken...
     
  2. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff de future zone in rdam gebeld. Als het goed is, is ie woensdag binnen.
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmm raar..

    Je kan volgens mij beter bellen, dan naar de winkel toegaan..
    Afgelopen zaterdag wist de verkoper mij nog te vertellen dat het de 26ste zou worden...raaaar allemaal...
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Woensdag is een heel realistische datum hoor, je hebt toevallig een verkoper getroffen die niet goed op de hoogte was...
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Over verkeerde verkopers gesproken. Ik was net in de intertoys in Amsterdam, en de beste verkoper daar vertelde me met een stalen gezicht (echt waar) dat PES4 op de xbox volgend jaar pas uitkomt, in februari 2005 om precies te zijn. Hij keek erbij alsof ie bloedserieus was. Ik kon mijn lachen niet meer inhouden... Triest hoor.
     
  6. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA :) dan kent hij het krantje van de intertoys zeker niet ? die viel net op de mat stond Pro evolution Soccer 4 in en stond geen datum bij zoals bij NFSU2 18 november stond.....

    ik begrijp dat je je lach niet meer in kon houden *)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hahaha da's nog erger dan Media Markt! :D
    Cyrax, ik heb je op mijn friend-list toegevoegd, samen met een korte voice-message ;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik loop woensdag de MusicStore hier in het dorp wel binnen. Maar die man zei vorige week al dat hij zich gewoon aan de releasedatum houdt! :'-(

    Tenzij de andere winkels hem ook al verkopen, dan zet hij het licht ook op groen! *)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Cool (hoe toepasselijk met dit weer haha), dan zal ik straks meteen even je request accepteren. Ik weet iig wel wat er onder jouw tag zal staan voor de komende 12 maanden: Playing Pro Evolution 4 haha...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik zie de beste jongen wekelijks en hij heeft zegt wel vaker gekke dingen, bijvoorbeeld toen GTA SA net uit was dat ze maar 15 stuks hadden besteld en dat de volgende lading over 2 weken was (????)....... Of hij me zal inschrijven voor de reservering voor over 2 weken haha. Neuh bedankt, ik loop wel even naar de overkant van de winkelstraat, daar zit de FRS...

    Maar deze keer was het wel heel extreem dom hoor. En dan te weten dat hij daar wordt neergezet omdat hij veel van games af zou weten. Ik heb dus gewoon heel hard gelachen waar hij bij was.
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor veel vragen naar hoe de grafics gaan worden van deze game, bij http://www.computerandvideogames.com/ staat de review van de game en daar staan ook een dikke 20 screens van de xbox versie.moet zeggen dat het me toch wat tegen valt. wacht nog wel ff andere reviews af
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je wilt je verhaal over de pastel achtige kleuren weer kwijt , hè ;) :D
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, ik raadde het gewoon :eek: :D
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    w00t al weer 1000 posts
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En niet zo toevallig dat uitgerekend mijn post nummer 1000 was ;)
     
  17. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die gasten bij futerzone zijn altijd op de hoogte van de release datums. Maar die verkopen de spellen ook 2 dagen van te voren. Had mijn halo2 ook al vanaf dinsdag gehaald bij hun, dus wie weet.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dat ben ik met je eens .. maar hij speeld wel echt appart (dat heb ik namelijk al gedaan?) maar inderdaad grafisch is het niet echt een wondertje, maar ook niet lelijk!
     
  19. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Weut, sommigen hebben heel heeeeel misschien overmorgen al.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij zal vast wel weer eerder in de schappen liggen dan vrijdag. Dat is namelijk nog bijna bij elk spel geweest. Ik loop gewoon vanaf woensdag elke dag even de Musicstore binnen om te checken! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina