1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Master League is het de bedoeling dat jij voor jezelf jouw superteam maakt en dan tegen jouw maten speelt die ook hun team hebben ontworpen. Daarom kun je ML ook niet met zn 2en spelen. Aangezien de PES reeks oorspronkelijk van de PS2 afkomstig is en de PS2 altijd met MemoryCards werkt, is het dan ideaal om dan je team daar op te slaan en hem mee te nemen naar je vrienden om dan tegen elkaar met jullie ultieme teams te spelen. Nou kun je 2 dingen doen bij de Xbox,.......of je schaft ook een MCard aan en je doet hetzelfde als bij de PS2 of je gaat online met de bestaande teams ;) Of je doet het alle2, geniet je het meeste van het spel :)
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik ook wel online ga mee doen met jullie!

    Maar ik wil toch wel eerst alles onder de knie krijgen dus ik wil eerst oefenen!
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem al gespot ;)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mogen de winkels eerst open gaan? :+
     
  5. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn nu toch open ;)
     
  6. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik betwijfel of ze gelijk 's ochtends om 9 uur hun nieuwe lading al binnen hebben :confused:
     
  7. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht.... wat kan wachten uiteindelijk lang duren....
     
  8. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees net in die topic van NFSU2 dat dat spel gister al bij intertoys lag :mad: waarom die wel en pes niet :mad: echt oneerlijk :'-(
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Omdat die 18 november als release datum heeft. Gameshop heeft zijn voorraad ook binnen, maar géén PES 4 :'-(
     
  10. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou pes 19 november dus een dagje later (vandaag) waarom niet ? ;) haha, blijf maar wat langer wachten dan *)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die conclusie trok ik ook, maar de intertoywinkel die ik belde had hem nog niet :)
     
  12. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    en bij gameshop staat bij MK deception release 30 november terwijl dimensionplus hem al binnen heeft :) dus het verschilt gewoon heel erg per winkel, we moeten maar afwachten
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij gaat echt niet de 19e uitkomen hoor, we moeten nog braaf een weekje wachten.. (gok ik)
     
  14. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij GCShop besteld - daar staat de release op de 19e,maar Ninja Gaiden had ik via hun 4 dagen (of meer) eerder dan realease! Ik hoop dus dat hetzelfde gaat gebeuren met PES4 - want we hebben nu wel lang genoeg gewacht O-)
    Dus misschien komt ie straks wel met de postbode _O_
    Hoop doet leven ........
    ***heb al 8 keer op het punt gestaan om ALLEEN voor PES een Playstation 2 te kopen .....wil nu weleens beloond worden voor het feit dat ik dat niet gedaan heb :+
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben jij altijd zo'n aartspessimist? Er is geen een argument te bedenken waarom de 26e. Overal staat de release datum op de 19e, dus in het ergste geval is het niet een paar dagen eerder uit.
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Ik heb mijn finnanciële situatie verkeerd ingeschat.. ik heb nét te weinig cash voor PES 4. Maar ik krijg nog loon en studiefin. en nog wat geld dus...
    MAAR IK MOET DIT SPEL OP DE 19e HBBEN!

    that is all.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik moet het spel NU hebben!... ik wordt sikkeneurig! :mad:
     
  18. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het bij GCshop hebt besteld zal ik nie thopen dat het vandaag binnenkomt. Er staat namelijk bij mij dat hij nog in behandleing is en niet is verzonden.
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    euhm... sjagrijnig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina