1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    en je kunt de besturing ook nog altijd naar je eigen wensen instellen
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is waarschijnlijk gewoon even afwachten hoe het gaat aflopen... Kwestie van wennen hopelijk...
     
  3. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nu al wat meer bekend over release, want xbw zegt nog steeds 4 november (zie frontpage)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    het lijkt me vrij duidelijk dat ie niet op 4 nov uitkomt.De meeste sites en winkels geven een releasedate tussen 12 en 19 nov aan
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hou het op 19 november, als het dan eerder wordt is het alleen maar meegenomen. 4 november zal het zeker niet worden anders hadden de shops er al van gehoord.
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    is die ruit met de punt naar voren of naar achteren?
     
  7. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders hadden we 'm morgen gewoon al gehad ;(
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaan we nou weer verder over de releasedatum??? Hebben we het daar nou niet genoeg over gehad?? 4 November zal het echt niet meer worden, dus ga maar uit van 19 november..
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha, grapje neem ik aan? Een ruit is nu eenmaal een vorm met een punt naar voren èn naar achteren....;)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand de nieuwe XBM al? Daar staat de preview in van PES4. Zal 'm vanmiddag 's even gaan halen, en kijken wat hun er van vinden!
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar die punt naar achteren kan bijv. op de rand van de 16 meter zijn (waardoor je het veld groot houd en meer ruimte creeert).

    Leg je de achterste punt halverwege je helft maak je het veld kleiner.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar dan is het geen ruit meer, maar meer zoals van Gaal zegt een 'kommetje' :)
    Ruit heeft immers altijd de vorm:
    ..................X...................
    .......................................
    X....................................X
    .......................................
    ..................X...................

    :D
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje over je tekening:

    heb je het over de voorhoede of het middenveld?

    als je de voorste linie in ruit laat spelen, spits met twee vleugels en een opkomende middenvelder klopt het als een bus.

    Ga je dit op het middenveld spelen, dus een vooruit geschoven middenvelder, met links en rechtshalf en een opbouwende verdediger dan ga je nat.


    Linies te kort op elkaar waardoor je op het middenveld te weinig ruimte houdt om diep te spelen en eigenlijk alleen breed kan gaan.
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Conclusie XBM..

    Het overall verhaal is zeer positief (wordt geen vergelijking gemaakt met FIFA)..
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zweer bij een 4-3-3 met de punt naar voren, maar ben nog een PES noobie, dus even afwachten of dit niet gelijk te aanvallend is
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ik verbind geen tactische conclusies aan de ruit; ik beantwoordde alleen dat de vraag of het een ruit was met de punt naar voren of naar achter. Ik zei alleen dat iets alleen maar een ruit is als het zowel een punt naar voren heeft als ook naar achter. Anders is het gewoon geen ruit....

    -->Macer , wat voor cijfer krijgt het spel?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is best te spelen, alleen zal je wat taktische dingen moeten instellen, zoals de vraag welke verdedigers opkomen. En of je spitsen wel of niet meeverdedigen... en welke spelers je gebruikt. Het spel reageert namelijk echt op de kwaliteiten van een speler.
    Stel je bijvoorbeeld Roberto Carlos op als een centrale verdediger, dan kom je in de problemen, omdat hij te klein is en dus tegen lange spitsen de kopduels verliest.
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het dus zaak om vooraf één team te kiezen en daarmee een vastte tactiek vast te stellen

    is te hopen dat je de tactische wijzigingen wel voor live kan bewaren, niet zoals bij Fifa dat je alles elke keer moet aanpassen
     
  19. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw!

    Hoi ik ben nieuwe hiero, kheb me speciaal aangemeld voor PES4. Fok man, kspeel deze game al vanaf de allereerste (wie kan zich de stem niet herinerren) International SuperStar Soccer! Kheb zo'n vermoeden dat ik hier neit de enige ben.

    Maar wat ik de afgelopen week al had vernomen, is dat hij dus een kleine week is uitgesteld, en ik wacht al zo verdomde lang!!

    PS2 bezitters kunnen allang lekker spelen, maargoed, wij hebben straks de live functie :D

    En owja, aantal topics terug zag ik dat jij een filmpje had gemaakt HanTerp, bij mij werkte ei niet, maar als het goed is, is de Aziatische versie wat sneller als de Europese (waarchijnlijk zelfs langzamer als de PS2 versies hmm..)
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoop ik ook wel.
    En is het mogelijk om online te spelen met je team uit de master league?
    (mss is deze vraag wel al eens beantwoord maar de threads zijn te talrijk & te groot om ze helemaal te bekijken)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina