1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone Rotterdam gebeld, die krijgen m morgen aan het eind van de middag :D
     
  2. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  3. AJAX AMSTERDAM

    AJAX AMSTERDAM -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Als pes4 morgen ook nergens te bekennen is zie ik het toch wel somber in.
     
  4. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand zelf al naar de winkel gegaan?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik niet, maar heb ze wel gebeld zoals je paar posts hier boven ziet. Het enige positieve is dat ze allemaal zeiden dat ie pas vrijdag uitkomt! Dus dat verhaal van dat ie uitgesteld wordt, is voor de Benelux bullshit. Alle winkels zeiden, ja hij komt de 19de uit, dus dan krijgen we 'm binnen. Mischien morgen al...
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat is de tendens vandaag. Ik had al eerder Media Markt, Gameshop, Dixons en Intertoys gebeld die dat ook allemaal zeggen. Ik heb ze nog nooit zo eensgezind gezien :)
    Zo er een embargo op staan, dat ze een boete krijgen als ze hem eerder verkopen?
     
  7. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    haha bel net de mediamarkt, zeggen ze dat ie pas in 2005 uitkomt lol
    dus ik zeg zo, en konami laat m deze wk uitkomen, zegt ie zo: ja dat is dan zeker in amerika, ik zo, prettige dag verder meneer :p
     
  8. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat zijn geen kinderachtige boetes han
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is dat toevallig Media Markt in Rijswijk? Daar heb ik namelijk een paar hilarische toestanden me meegemaakt in het verleden... geen van allen slimme jongens daar :D
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ze krijgen inderdaad boete als ze 'm eerder verkopen. Intertoys kreeg een waarschuwing van Microsoft omdat ze Halo2 2 dagen eerder verkochten!

    Maar Intertoys verkoopt NFSU2 ook al, terwijl die pas morgen officieel uitkomt :{.
    En de Music Store hier in het dorp had NFSU2 ook al. Dus ligt gewoon aan Konami. Die verstuurt ze gewoon laat naar de leverancier. Naja, dan maar de hoop vestigen op morgen!
     
  11. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nee Rotterdam !! maar dat hele personeel van MM is dramatisch |:-
     
  12. Yo de mannen

    Yo de mannen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet wat te vroeg om al in de winkel te liggen als hij maar uitkomt op 26 november?
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    |:- |:-

    Mensen, probeer te lezen voordat je post!!

    19 November in de winkel.
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Same here in Leeuwarden :{ Echt het slechste en domste personeel wat je in een MM winkel kan neerzetten, laatst nog: "Meneer, zit op deze Adv. Scart voor de Xbox een Optische Ingang?" "Ja hoor" "Dus ik kan bijn Creative 5500D er zo op aansluiten en dan heb ik Dolby Surround?" "Ja echt waar" "Mooi :)"

    En ja hoor ik kom thuis, zit er alleen een Coaxiaal ingang op!! |:-

    Maja we dwalen af :p Echt minder dat hij de heletijd uigesteld word :'-( Hij's gewoon zó vet _O_ Moet alleen nog ff wat Raster Updates zoeken.
    Weet iemand trouwens ook of je kan System Linken?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, geen system link... en uitgesteld is-ie zeer waarschijnlijk niet, alleen komt-ie niet een paar dagen vroeger, zoals normaal...
     
  16. Yo de mannen

    Yo de mannen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij wordt niet uitgesteld. Ik heb 5 winkels gebeld, en daar zeiden ze allemaal dat hij de 19de uitkomt. Mischien krijgen ze 'm morgen al. Maar dat verhaal van de 26ste geldt dus níet voor de Benelux!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Yo de Mannen, lees andere posts!! Dan kon je lezen dat dit om de Franse versie gaat van het spel!

    /edit: zucht, altijd van die mensen die voor de 1ste keer in de thread kijken en meteen iets wanhopigs posten. Ipv dat ze eerst even lezen wat überhaupt er in de thread staat! :{
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij komt de 19de... Echt waar.... En op zijn vroegst een dag eerder. Ik zou niet rekenen op vandaag. Morgen misschien maar overmorgen zeker. Dan is mijn nieuwe salaris net niet gestort. Dus dat wordt even wachten tot na het weekend als ik hem toch besluit te gaan kopen (weet het nog steeds niet, ik heb hem al op de PS2, die joypad hè!). Ik had nog wel geld voor nog een game, maar ik besloot eergisteren dat ik Paper Mario 2 op de Cube ook wilden en die was al uit.. Dus die heb ik lekker gehaald. PES4 wacht maar heel even, voor straf. Want ik moet ook wachten op haar. En ik wil ook Mortal Kombat Deception heel graag hebben....... Heel graag, zoals mijn naam al doet vermoeden. Dat wordt dus keuzes maken deze maand...
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...Cyrax stapte naar de winkel, vroeg om PES 4 en toen zei de verkoper: "sorry meneer, uitverkocht! Nergens meer te krijgen; ze gingen als warme broodjes over de toonbank....!" :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina