1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik krijg morgen m'n salaris gestort! Dus voor mij komt het goed uit, en mensen, we wachten nu al zolang. 1 of 2 extra nachtjes kunnen er nog wel bij!


    (alhoewel, eigenlijk niet! :eek: )
     
  2. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik zit in rotterdam op school ben vanochtend even langs gegaan en ze zeiden tegen mij "morgen en je moet denken aan een uur of 3"
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan zullen alle winkels 'm wel geleverd krijgen. Denk niet dat alléén Futurezone Rotterdam 'm morgen krijgt. Dan versturen ze 'm naar alle winkels.

    De E-plaza kan het wel vergeten, ik had ze vanmorgen gebeld..en ze zeiden dat ze 'm nog niet hadden. Dus ik zo: "ja hij komt vrijdag uit maar mischien hadden jullie 'm al".
    "Nee sorry meneer, we hebben 'm nog niet, mischien volgende week want als hij vrijdag uitkomt krijgen wij 'm altijd pas later"

    Nou, ik ga 'm dus níet bij E-plaza in Veldhoven halen! :+
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie misschien de openingstijden van die zaak?

    09:30 tot 17:30 ofzo?

    of tot 18:00 elke dag?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Wedje leggen dat dat niet gebeurd? De PS2 versie is nu al geruime tijd uit, maar ik zie hem nog steeds overal liggen in grote hoeveelheden haha. Maar het zou kunnen en dan zou ik best wel balen. Ik moet deze maand kiezen tussen MK Deception of PES4........ En zoals mijn naam al doet vermoeden, zou ik best weleens deze maand voor MK Deception kunnen gaan kiezen. En volgende maand PES4 aanschaffen. Jullie moeten toch allemaal nog oefenen hahaha....
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zit futurezone ook in den Haag of omgeving? Ik kan geen website van ze vinden, weet iemand die? Als geen andere zaak in den Haag hem morgen heeft, ga ik maar bij futurezone langs...
    Waar zit die in Rotterdam, als er geen in den Haag zit?
     
  7. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    denk tot 18.00uur, maar weet niet zker ( 010-4049908 )
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De PS2 versie ligt inderdaad nog in grote aantallen in de winkels. Keek in de Veronica gids naar de charts van PS2 games, en daar stond Fifa 2005 bovenaan en PES4 op de 2de plaats. Mensen worden dus nog steeds beïnvloed door EA's sterke marketing!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, makkelijke keus voor MIJ! :D
    Maar het verschil met de PS 2 versie en die van de Xbox is dat Xbox LIVE heeft. En de problemen in Engleand en Frankrijk zijn dat ze het spul niet op tijd krijgen aangesleept, vanwege de grote vraag.... Dus ik zou het niet riskeren :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, m'n vriendin woont in Rotterdam, dus die zou er wel even langs kunnen gaan voor mij. Ze komt toch vrijdag naar me toe, maar ze moet 's middags stage lopen dus ze is er pas tegen de avond. Dus heeft geen zin, want dan kan ik 'm zelf 's middags kopen! (mocht hij pas vrijdag uitkomen)

    Maar zoals ik al zei, ik denk dat hij morgen overal geleverd is, aangezien ze niet alleen aan Futurezone zullen leveren.

    Of Futurezone moet mischien een stiekem contract hebben afgesloten met Konami! :+
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar waar zitten ze nou, en is er een website van?? Zitten ze ook in den Haag?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Website hebben ze niet, want heb geprobeerd op www.futurezone.nl en www.futurezone-rotterdam.nl en daar vind ie niets op. Vervolgens heb ik bij google Futurezone ingevuld, maar daar vind hij ook geen winkel. Dus hebben denk ik geen website.
     
  13. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    In zoetermeer is er een Futurezone. Maar Han, heeft de Gameshop hem nog niet dan?
     
  14. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone zit volgens mij op de Kruiskade (makkelijk te lopen vanaf CS :) ) - richting de Doelen en dan naar rechts (brede straat - soort China Town)
    Maar zit ook in de Koopgoot - als je bij V&D naar de kelder gaat en je loopt de koopgoot in zit ie aan je linkerhand ....
     
  15. mini_d

    mini_d Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Future Zone
    W Kruiskd 48
    3014AT Rotterdam

    Tel: 010 4369350
    Fax: 010 4361421
    URL: www.futurezone.nl
    Email: info@futurezone.nl

    Rubriek:
    Speelgoed

    maar website doet het niet gevonden via gouden gids
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, en die zeggen elke dag wat anders: Vandaag zeiden ze dat de importeur hem morgen heeft en zij dan de dag daarop, dus de 19e!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk weet ik dat de Xbox verise LIVE heeft. En dat wil ik natuurlijk ook. Maar ook volgende maand zal ik gewoon PES4 kunnen aanschaffen. England is geen Nederland, dus ik ben er niet echt heel bang voor dat het spul hier niet is aan te slepen.... Ik wacht wel haha....MK Deception is voor mij even de favoriet. Was PES4 nog niet uitgeweest op de PS2 dan was het allemaal omgekeerd geweest, dan had MK Deception even moeten wachten.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt Mobibay, Dries en Mini_d :)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oei oei Han, stap je over van Gameshop naar Futurezone? ;)

    :+
     
  20. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Misterymedia in Nijmegen staat ie ook voor de 19e op de releaselijst. Al zeiden ze in de winkel vorige keer 18 november, dus met een beetje geluk wordt ik morgen gebeld, en slaap ik donderdagnacht niet....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina