1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zal wel kunnen, weet ik niet zeker. Wat je niet kan doen is spelen op LIVE met ge-edite teams. En dùs ook niet met master-league teams! (Tronky)Alleen met de default teams. Je hoeft niet bang te zijn dat ze te slecht ge-update zijn, omdat Konami content download ondersteunt en je op die manier je teams kunt updaten qua transfers etc.

-->Yeroen, je kan het filmpje ook downloaden door eerst naar die website te gaan en daar het filmpje downloaden, dan werkt het wel. Zonder geluid trouwens, dat filmpje.

2. Yeroen

Yeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af, of je je spelers dik goed kan maken en dat online kan spelen of alleen met de standaard waarden. Ook vraag ik me af of je zelf je team kan samen stellen en dan online spelen, lijkt me neit want 2 Beckhams op t veld lijkt me wat apart :confused:

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Updaten van Transfers is een goed punt

ander punt waarmee ze hopelijk rekening mee hebben gehouden is het samenstellen van de basis 11 en de bank

bji Fifa kon je bijvoorbeeld alleen maar schuiven tussen een vooraf vastgestelde selectie en mensen die op de "tribune" zaten kon je online niet gebruiken :confused:

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hier wel hoor :) Ik heb een stukje video gezien van iemand die namens deze site op een game-beurs in Engeland was en daar kon hij de opstelling maken zoals hij wilde op LIVE.

5. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is wel beter :)

Vanavond maar een preorder de deur uit doen, potje voetballen tussen de halo2 uurtjes zijn altijd leuk voor de afwisseling

6. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    potje halo 2 en nfsU2 tussen de voetbaluurtjes zijn leuk voor de afwisseling ;)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb net even de nieuwe XBM gekocht, dus snel de PES4 preview lezen!

Ben meteen langs de Music Store gegaan hier in het dorp, en heb meteen PES4 apart laten houden.
    Hij stond ook daar in de computer op de 19de, dus dan komt hij gewoon uit.

Maargoed, ik ben dus verzekerd van een exemplaar de 19de! 8) _O_

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nog even teruggebladerd... als je dat filmpje wilt zien...
    http://archief.xboxworld.nl/news/5769/
    Dan naar beneden op de bladzijde tot je 'media' ziet. Daar RECHTSklik je op 16.00 MB om het filmpje te downloden en dan heb je een aardig beeld hoe het op LIVE zal gaan....

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb even de preview gelezen van PES4 in XBM.
    Hij is niet zo lang, maar ongelofelijk positief, wat natuurlijk ook niet anders kan! ;)

Er staat zelfs dat de Fifa-fans niet meer om deze game heen kunnen! :9

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb dat blad ook... toch waar Shevchenko en Vierra voorop staan?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hier staat een soldaat van Call Of Duty voorop. Jij hebt denk ik het Engels Xbox Magazine.

Ik heb de Nederlandse.

Deze dus:

12. Yeroen

Yeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa heeft de besturing behoorlijk gejat van Pro dit keer. Fifa heeft altijd lager gestaan dan Pro, alleen een sterkere marketingskracht. Niks meer, niks minder..

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom lezen jullie nie gwoon ff de PU... die had de review al klaar (k weet trouwens niet of jullie dit besproken hebben hoor, puur gemakszucht). Ze gaven een 9,5 en waren helemaal niet negatief over de game.

14. Yeroen

Yeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een review gaan lezen als de game al een paar weken in de schappen ligt voor de ps2?~!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat ik geen PU ga kopen alleen voor die review, ik koop XBM al vanaf het begin. En PU is schijnbaar een vrij slecht blad aan het worden!

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat misschien niet iedereen een ps2 heeft ?
    en willen ze toch een indruk krijgen over hoe het spel er op de xbox uit gaat zien.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, want dé vraag die iedereen bezig houdt is, hoe speelt PES op de Xbox? En daarmee doel ik natuurlijk op de controls. Want dat is wat heel veel mensen bezig houdt.

De preview in XBM geeft daar ook niet veel duidelijkheid over magoed.

18. Yeroen

Yeroen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch wel een vriend die een ps2 heeft?!

En PU een slecht blad?! Kom op zeg..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen vriend die een PS2 heeft, maar bij m'n vriendin thuis hebben ze wel een PS2.

Maar dat wil toch niet zeggen dat ze daar automatisch PES4 hebben waardoor ik het spel kan beoordelen?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kijk maar een bladzij of 3, 4 terug, Yeroen, daar kan je zien wat wij van de PU vinden.

-->Rivanov, dat tijdschrift had ik anderhalve week geleden ook gekocht, die hebben inderdaad een goede review... :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina