1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over welk uitstel heb je het? En waar heb je over dat uitstel gehoord/gelezen?

    -->Diazull: Ja ik ben heel verbaasd. Dan zal díe het zijn die op de 4e uit is.
    EDIT: Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, want ik ben vandaag toevallig in zowel Media Markt als FRS geweest en ik heb nergens de PC-versie gezien en ik heb echt bij de games gekeken. Verder klopt hun release-datum van de Xbox-versie niet (26-11), daarom heb ik mijn twijfels.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron? Omdat de Music Store het zegt dan hoeft het nog niet gelijk waar te zijn.

    En even voor de duidelijkheid. Een ruit op het middenveld ziet er als volgt uit: Een defensieve middenvelder, een rechtermiddenvelder en een linkermiddenvelder en een aanvallende middenvelder. Zo dus:

    [plaatje]http://img40.exs.cx/img40/6964/Pic46.jpg[/plaatje]
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Music store? Ik begrijp even niet waar je het over hebt. Ik heb de review uit de Official Xbox Magazine gescand en die wordt geacht de officiele release-datum te vermelden. Niet nu dus helaas.

    Over die ruit: Klopt! :)
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry als deze vraag misschien al 100x gesteld is, maar om nou al die pagina's door te lezen.....

    kan je met meerdere mensen in een team online?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die is al 100x gesteld en je moet gewoon even alle pagina's doorzoeken.. offeh... wat dacht je van de zoek-optie? ;)
    Aleen 1 tegen 1....
     
  6. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX Live! werkt nu ook in mijn huis. Kan niet meer wachten tot de postbode het pakketje van GCShop komt brengen. Ook al omdat ik redelijk zuig met Top Spin en Project Gotham Racing 2, al blijkt bij de laatste titel wel dat dat echt een toppertje is online.

    Heb de afgelopen maand trouwens Fable, Madden NFL, Starter Kit, Scart Cable, DVD Kit, GTA San Andreas (voor broer) en PES4 besteld bij GCShop. Klant van de maand Oktober? :)
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie de knipoog, maar toch even een reactie. als je de zoekoptie gebruikt, dan geeft ie toch alleen de thread aan en niet op welke pagina dat staat?

    trouwens wel jammer dat het maar 1 tegen 1 is, dat is bij fifa ook al en vind ik een behoorlijke domper.
     
  8. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard 1 XBOX tegen 1 andere XBOX. Maar misschien kun je wel met zijn tweeen op 1 XBOX (1 met gamertag, ander als gast) online spelen?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Lekkerbek, dan gebruik je uitgebreid zoeken...

    Sunrise, ik herhaal: 1 tegen 1... 8)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij keek in z'n computer en daar stond dat ie de 19de uitkomt.

    Óveral staat dat ie de 19de uitkomt, dus dan zal het ook wel zo zijn. Afijn, ik heb er 1 apart laten houden, dus wanneer ie ook binnen mag komen..ik ben verzekerd van een exemplaar.
     
  11. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als het ook morgen zou uitkomen zou je allang staan dat het spe verzonden zou zijn. Ik denk ook dat het 19 november gaat worden, erg jammer maar ik vermaak me wel met gta:p
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In australie schijnt hij vertraagd te zijn, hoorde ik. Daar hebben ze het over de 26e.
    Hopelijk is dat niet voor ons, moet er niet aan denken....
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet eigenlijk iemand of ze binnen die maand dat PEs4 later op de xbox komt de transfers nog aanpassen(dus Imbrahimovic naar Juve)

    Aangezien ik geen live heb scheelt me dat dan weer wat editten *)
     
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nopez, enkelt Ibra en Cannavaro zitten niet in de selectie. Ook is er nog het oude clublogo. Erg jammer:mad:. Maarja, het is makkelijk te editen en dus levert he tniet echt problemen op! Gelukkig kunnen we dus goe dmet ons clubbie spelen!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Offtopic: Juventus 1-0 gewonnen van Bayern!! (in blessuretijd van de 2de helft!) 8) _O_

    Ontopic: Zlatan en Cannavaro kunnen we via de Edit mode wel even overswitchen, en het nieuwe logo, tsja...helaas, maar gelukkig zitten de nieuwe shirts er wel in!
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, op z'n Duits teruggepakt.
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    opnew gepakt volgens mij want ik kan me herinneren dat de italianen ook thuis wonnen :)
     
  18. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen maar zwijgen over Ajax zeker :p
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    misschien beter van wel ja :D


    maar van Nistelrooij heeft toch mooi 4x gescoord voor ManU tegen Sparta Praag_O_
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    als dit xbox schreens zijn in deze revieuw dan ziet het er mager uit??? :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina