1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje tegen HanTerp gespeeld. Helaas verloren met 1-0. Mooie pot, rematch HanTerp binnenkort?

    Daarna een potje gewonnen met 2-0. PES4 live is echt kewl ...
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Altijd bereid tot revanche. Ik was echter zo dom om in het na-praatje al end game te geven en toen was mijn voice kontakt met jou ook weg... weer wat geleerd ;)
    Ik heb nog steeds 100%: 3 uit 3 :)
    Silverpeet had best gelijk kunnen spelen want mijn goal was een rebound, die ook minder gelukkig voor camonaresi's voet kunnen vallen. Herinner me ook nog een bloedstollende scrimmage :D
    Was erg leuk :)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij mij begint het ook te stollen hier !!! goede nacht en morgen ben ik ook van de partij!!
     
  4. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    yo Hanterp volgens mijw as ik het die jou steeds een request stuurde. SqanDeeZy. Maar moet nog veel gaab oefenen.7 matches gespeeld : 3 verloren, 3 gewonnen en 1 gelijk. Maar waren wel allemaal tegen top10 spelers
     
  5. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zonet ff 2 live-wedstrijden gespeeld....tegen een nederlander (ook member hier)....en ook totaal geen lag ofzo....ging allemaal prima :)

    beide potjes overigens 1-1 gespeeld

    morgen maar weer ff verder om die controls helemaal onder de knie te krijgen
     
  6. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is al te koop hoor bij GM :)
     
  7. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook een paar potjes gespeeld tegen iemand :

    toen hij host was had ik lag en toen ik host was had hj lag :confused:
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is zo vet! als je echt goed oefent word je ook zoveel beter net gewoon een paar potjes op live vet gewonnen:D
    weet iemand hoe je effect aan de bal kan geven met een vrije trap?
    Jammer dat je geen doelpunten kan opslaan btw.
     
  9. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagje niet kunnen kijken meteen 13 pagina's in te halen :)
    Maar een vraagje. Ik wil eigenlijk deze game aanschaffen voor live. M'n sneldheid is 384/128 kbps, met speedtest rond de 42 kbyte down en 12 kbyte up.
    Zou dit genoeg zijn om lag loos te spelen?
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje tussendoor, zit de nederlandse competitie er nou in?
     
  11. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    panzer: ja

    ik ga me nog niet vertonen op Live hoor ;)
     
  12. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik heb hem vandaag ook gehaald,was de bedoeling mediamarkt
    maar die hadden hem gewoon nog niet binnen dus dan maar freerecord shop ja,echt relaxt maar 50 euro,
    zelfs 45 als je lid bent van de ANWB,
    maar goed de game,ik had nog nooit een PES gespeeld alleen maar fifa
    en ik moet zeggen het speelt prima weg nog ff niks online gedaan,ben nog aan het oefenen

    Graphics vind ik prima,ja oke sommige velden zien er wat wazig uit,maar dat is zeker niet storend,er zit een zeer uitgebreide traning in.Spelers animaties zijn super uitgewerkt,de besturing is veel beter dan FIFA en je wordt echt betrokken in de wedstrijd,je kunt zelfs het uit en thuis publiek aanpassen,zo had ik net in de Kuip geen uit supporters,erg grappig gedaan allemaal,er zijn volgens mij iets teveel opties,maar de echte kenner kan zijn gang gaan

    ik hoop dat ie op Live net zo lekker wegspeelt als in de SP,maar tot nu toe is het een topper voor mij *)

    P.S als iemand me toe wilt voegen,gamertag is Avenger XBW
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik moet zeggen dat de live opties een flinke update nodig hebben anders krijgen we topspin taferelen bij de release toen.

    Heb 9 potjes gespeeld online en won er 7 en verloor mn eerste doordat ik de camera niet op wide kon zetten :mad: en het spel daardoor heel vaag aanvoelde en later speelde ik tegen een of andere koreaan en alles reageerde 1 seconde later en bij een 2-0 d8 ik van ja hallo niet weer zo triest verliezen.
    En wat blijkt (en dat is heeeeel kut voor de rankings) als men disconnect dan verliest niemand punten wat neer kwam dat ik maar slechts 3 overwinningen op live officieel kon maken en 4 me door de neus geboord zijn.
    Een lagmeter zou ook handig zijn!
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    zo simpel werkte het op live helaas niet dat heb ik al meerdere malen ondervonden.
    En er is geen echte verklaring.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wanneer werd er disconnect? Als de wedstrijd nog niet begonnen is kan het...
    Is me ook gebeurd.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Vandaag de game gehaald. Toen ik hem net had ff 1 partijtje gespeeld, daarna TV gekeken en in slaap gevallen... om 10 ur wakker gebeld en daarna van half 11 tot 2 uur zitten Pro Evo-en; speelt heerlijk.
    Is inderdaad wat wazig enzo, die velden, en bij mij moest ik hem op 50Hz zetten ipv op 60 hz, omdat ie anders schokkerig bewoog, en ook de spelers zijn niet allemaal even mooi, maar voor de rest heb ik niets te klagen.
    Scoren gaat vrij moeilijk, en MOOI scoren is bijna onmogelijk. Snap nog een heel aantal dingen niet, maar dat vraag ik wel in de forum die daar voor is aangewezen...

    Prima game :)
     
  17. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    oke LIVE ook even geprobeerd,3 potjes gespeeld tegen een gast uit rotterdam,hij liep echt perfect,geen moment last van lag gehad,de stemmen vervormden niet,en je kon continu met mekaar blijven praten,
    ook in de menu's _O_
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat van dat 50 Hz en 60 Hz.............. Moet je dat instellen op TV, Via de xbox of in het spel PES4 zelf.......

    EN hoe kan ik dit dan veranderen om hem op die bepaalde Hz te zetten? En welke is beter.........
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Op je xbox, in je menuutje (moet je ff je xbox aanzetten zonder dvd erin, of gewoon met de lade open.
    Ergens heb je video-options, waar je ook breedbeeld enzo kunt instellen.

    Bij mij zorgt 50hz ervoor dat het wat minder schokkerig gaat (hoewel het ook aan het stadion of dag/nacht kan leggen, weet ik dus nog niet)
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond nog even de PC demo gedownload en dat ziet er gewoon net zo goed uit als de PES3 versie.. Het is dus echt een kwestie van wennen aan het console systeem wat PES betreft..

    Vanmorgen nog een potje gespeeld (Valencia - Den Bosch ;) ) en het ging al een stuk beter, er kwamen zowaar al enkele vloeiende aanvallen van mijn kant.
    Alleen lijkt het allemaal een beetje snel te gaan in vergelijking met PES3. Heeft nog iemand dat opgemerkt??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina