1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alles hier een beetje gelezen nu mijn ervaringen:

    Ik heb PES nog niet, als het goed is ligt hij vanmiddag op de deurmat.

    Wat mij aan FIFA stoorde was het volgende, door de nogal chemische kleur van de grasmat, in combinatie met zon of lampen, was het nogal moeilijk om de bal te onderscheiden.
    Wat me opvalt aan PES is dat de kleuren zachter zijn waardoor het rustiger overkomt!

    Qua controller kan ik in het voordeel zijn, dit is mijn eerste echte PES, nooit een PS2 gehad dus ik hoef niet te wennen aan de besturing!

    Voor de rest: See u on Live!
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Hoe zien de graphics eruit? En hoe speelt het....?
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    heb gister ook 3 potjes offline gespeeld, en wederom een uitstekend pes game _O_

    moest alleen wennen aan de s controller, dan wilde ikschieten en schoot op de a knop :+ , ik ga vandaag nog wat offline oefenen, en als ik denk dat ik goed genoeg ben ga ik eens lekker op live ownen _O_

    graphics zijn niet bijzonder, maar wat maakt dat uit als een spel zo lekker speelt...

    van persie en heitinga lijken trouwens erg goed, om het over de echte vedetten van bijvoorbeeld real maar nog niet te hebben, beckham is net echt _O_
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de selecties van de nederlandse clubs?

    zijn ze helemaal up to date?

    Want ik dacht eerst dat ik een plaatje van Kezman in Pisv shirt zag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zijn redelijk up to date, maar niet perfect

    zlatan bijvoorbeeld nog bij ajax, en nog geen rosales. aan de andere kant zit bijvoorbeeld van persie al wel bij arsenal.

    maar is makkelijk up te daten, en mischien komt er nog wel download content voor
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de cover stond dc niet aangevinkt...
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad volgens mij geen Download Content..

    Het is even afwachten op de eerste optionfiles.. Maar hoe ga je die in hemelsnaam op je Xbox krijgen??
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, je kunt allemaal Optionfiles op je Xbox zetten...maar hoe! :confused:
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je als update binnen denk ik als je Xbox live op ga, verplichtte update
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik heb Heitinga's gezicht alleen in de speler-edit optie gezien, en die leek inderdaad erg goed, maar Van Persie vind ik nog niet echt lijken. Zowel de vorm van het hoofd (te rond) alswel de ogen (te rond en de hoek....de echte van persie heeft zijn ogen wat 'gluiperiger' staan...de buitenkant van de ogen zijn hoger dan de binnenkant... en die in het spel heeft erg ronde ogen die vrij 'plat' staan)

    Bergkamp viel qua uiterlijk ook tegen. ik heb hem al iets weten te verbeteren in de edit mode, maar is nog niet perfect.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, ik weet niet. Heb geen Live dus zou het niet kunnen ondervinden. Magoed, de spelers omzetten naar andere teams is echt een eitje! *)
     
  12. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond vol goede moed PES4 in de xbox gestopt ........intro , altijd perfect - dan snel skippen naar het menu. Exhibition game gekozen en 'voila' - spelen maar.
    Eerste game speelde ik op het meest slechte veld dat er blijkbaar bij zit - soort boeren weide. Het meest irritant vond ik nog de 'ruis' of 'waas' welke over het veld ligt en de 'pastel' achtige kleuren . Het is allemaal net niet scherp genoeg. Bijn mijn tweede potje - ander veld- was dit al stukken minder - de 'waas' dus (thank god!).
    Ik heb dit (pastel kleuren- net niet lekker scherp genoeg)met meer games op de xbox trouwens - vind Playtstaion 2 games altijd net wat scherper - maar dat kan aan mij liggen.
    Anyway - de gameplay is prima - wel wennen aan de controls. Had het boekje niet gelezen en bij de eerste 'schiet' kans druk ik op de een of andere manier automatisch op - en da's nie goed. Toen maar even gaan trainen om de basis controls onder de knie te krijgen. Training is prima verzorgd - moet je wel even voor gaan zitten - want je hebt heel veel keuze!
    Anyway : Ik vind het er niet top uitzien, had er meer van verwacht - het is te wazig - niet scherp genoeg , als ze het geheel iets scherper hadden weten te maken was het perfect geweest.
    De Gameplay - zit wel goed , moet je even in 'groeien' en dan ben je 'hooked'.
    Ga nog wel de xbox versie met de PS2 vergelijken , als die me beter bevalt ga ik als nog een PS2 kopen - heb daar betere herinneringen aan (Winning Eleven 6) maar dat kan ook 'gewoon' sentiment zijn - vroegeh was alles beter.
    Het blijft natuurlijk de beste voetbal game ever - maar ik had er gewoon net ff wat 'teveel' van verwacht, kan je beter niet doen - blijkt.
    Online ben ik nog niet geweest - eerst maar even de 'basis' onder de knie krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  13. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Moet nog wel zeggen : zit nu op mijn werk en kan nie wachten om hem weer ff te spelen .....dat is het PES virus! 4 uur lang spelen - controller in de hoek gooien en denken dat je er de komende 6 weken genoeg van hebt om vervolgens na een half uurtje weer je console aan te zetten. _O_
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou mensen ik heb hem dus ook gespeeld (nog niet gekocht, want MK Deception had mijn voorkeur aangezien ik PES4 al op de PS2 heb) gisteravond.

    Wat viel mij op: De controls zijn beter dan ik had verwacht, maar lang niet zo lekker dan die van de PS2 versie. Dat het een kwestie is van wennen geloof ik wel, maar wennen gaat moeilijk als je al jarenlang iets gewend bent. Maar goed, het is dus te doen. Ik vind wel dat het net iets minder lekker loopt als op de PS2 maar goed, om daar een hard oordeel te geven kan niet aangezien ik het spel maar een paar uurtjes heb gespeeld.

    De graphix dan: Deze zijn echt MINDER dan die van de PS2 versie. Minder fel en het ziet er gewoon wat waziger uit. Als test heb ik na het spelen van PES4 op XBox meteen daarna even een potje op de PS2 gedaan. Het verschil was direct merkbaar, alhoewel het verschil niet dramatisch is natuurlijk. Er wordt duidelijk geen gebruik gemaakt van de kracht van de Xbox aangezien de graphix gewoon beter hadden kunnen zijn. Een directe poort dus als je het mij vraagt. Geeft niets, het doet verder weinig af van de kwaliteit die het spel onnoemelijk heeft, maar ik had gehoopt dat de kracht van de Xdoos zou worden benut.

    Al met al denk ik dat voor veel Xboxbezitter die nog nooit een PES hebben gespeeld een nieuwe wereld opengaat. Dit is het beste voetbalspel die de Xbox ooit heeft gehad en dat zal zo blijven totdat PES5 uitkomt. Een must have voor Xboxbezitters die geen PS2 met een PES4 versie in hun bezit hebben. Voor mensen als ik (die dus wel een PS2 hebben en PES4) denk ik dat alleen de toevoeging van Live niet voldoende is voor de aanschaf van nog een versie van PES4. Als je alleen maar vrienden hebt die of PES4 niet leuk vinden of niet van games houden, of je hebt helemaal geen vrienden dan zou je een aanschaf wel kunnen overwegen als je de PS2 versie ook al hebt.
    Ik heb voldoende vrienden waarmee ik PES4 speel (hele nachtsessie hebben we) lekker op de bank, waardoor ik van mening ben dat een aanschaf van nog een PES4 (Winning Eleven 8 en PES4 heb ik beide) teveel van het goede is. Misschien als PES4 op de PS2 mij gaat vervelen of als ik geld over heb, zal ik hem alsnog aanschaffen, maar een must-have is het niet voor mij.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net even de Masterleague gestart met Juventus. Met nep spelers natuurlijk! En na 3 wedstrijden heeft m'n spits Castolo al een Shot Technique van 81%! :cool:

    De skills stijgen na 3 wedstrijden al aardig hard! En ik vind het duidelijker weergegeven dan bij PES3. Nu krijg je na een wedstrijd meteen de spelers te zien die er op voor uit zijn gegaan!

    En om toch maar even terug te komen op het gras, hoe langer je het speelt, hoe meer je er aan gewend raakt! Ik erger me zelf er nu absoluut niet meer aan! In tegendeel zelfs...
     
  16. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon een 'gemiste' kans - lees teleurstelling !
    Hadden ze anders aan moeten pakken.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ze hadden hier zeker iets mee moeten doen. Het is jammer, want het had nog veel mooier kunnen zijn.

    Maar goed, het blijft een topper, maar de PS2 versie is gewoon beter iig voor mij dan.
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    van het weekeind ga ik ook de mijne ophalen. Heb er reuze zin aan !!
    Kan ik iemand uitdagen voor een potje on-line ? :cool:
     
  19. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker mij wel, Gamertag: Max Cratcher
     
  20. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn impressie eerste uur spelen:

    Grafisch is het voor mij gewoon oké! Had beter gekund maar sommige reacties van mensen snap ik niet, maar anyway ik stoor me niet aan de graphics.
    De besturing is best te doen, het schieten gaat fijner omdat deze minder gevoelig is dan PS2-controller. Witte en zwarte knop werkt prima. Ik heb alleen nog maar Exhibition en Live! gedaan maar er is echt een goed verschil tussen stadions. Voor de rest speelt het harstikke lekker, en je moet het gewoon leren. 1e potje speel ik 0-0, daarna 1-1 en dan 2-0 voor mij :) Op 4 sterren.
    Live! nog totaal geen lag gehad :) Het ging prima, en 1 keer disconnecte mijn tegestander. Wel jammer dat de verliezer geen strafpunten krijgt, want dan kan hij gewoon disconnecte en dit is erg irritant voor de andere speler. Voor de rest had Live! wat beter kunnen uitgewerkt worden maar op zich is het prima! ^O^

    Cijfer: 9,4. Net wat kleine slordigheedjes die beter hadden gekund
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina