1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een link waar alle clubnamen en spelersnamen staan?
    want bij sommige clubs weet ik echt niet welke het is anders moet ik heel de tijd kijken welke spelers er in zitten.

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

ja mij weil voor 50 euro alles moet gewoon kloppen ronney bij man utd enzo

beetje gaar van konami

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoop voor je dat er snel een (gratis) content komt.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die opstellingen hebben ze al een hele tijd geleden gemaakt, dat die mensen opeens van team wisselen kunnen ze bij Konami ook niets aan doen. Aangezien ze mischien al zo ver waren qua productie hadden ze geen tijd meer om het aan te passen.

En die Edit mode zit er niet voor niets in! :{

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Downloadable Content staat niet aangevinkt op de achterkant, dus denk niet dat er DC komt.

6. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welk team zit Rosales? Dan kan ik die naar Ajax overzetten.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Oei.. dat wist ik niet :eek: ben toch L!VE loos :) Kan mij ook echt helemaal niets schelen, dat de namen niet kloppen. 't gaat mij om het spelltje, en dat zit puik in orde!

Volgens mij kan je naar spelers zoeken. Type zijn naam in, en zijn clubje komt er zo uitgerold

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, heb ook geen Live en het maakt me ook vrij weinig uit. Ik heb wel Ibrahimovic en Cannavaro overgezet naar Juventus, omdat m'n cluppie wél moet kloppen natuurlijk!

Het scoren gaat nu steeds beter, ik heb al 2 prachtige stiftjes over de keeper gemaakt! _O_
    Zal proberen om met m'n digicam een filmpje ervan te maken en dan hier neer te zetten! :)

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danke, kga zo kieken.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Had net zo een goal gemaakt
    [plaatje]http://img17.exs.cx/img17/2841/Goal.jpg[/plaatje]
    dat streepje is de bal, en ik was de witte :) Vind dat soort goals het mooist, als de pass prcies klopt _O_

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik heb hem!

1. supergame!
    2. ok grafisch niet perfeckt
    3. online gaat hier prima
    (wegens praivesy maak ik liever geen eindstanden bekend! :) :) )

12. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yeah! Probeer zo'n pass maar eens met FIFA te maken |:-

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jongens ik heb een vervelend gevolg ontdekt van de bug die ik had gevonden.
    Ik kreeg een bug dat een optie-file beschadigd werd als ik met een eigen formatie op LIVE ging.
    Als ik OFF LINE in het formation scherm een eigen ge-edite formatie laad en later op LIVE ging spelen, kreeg je bij het uitloggen de melding dat de optie-file beschadigd is en dan ben je al je ge-edite spelers en teams kwijt! Alles is weer default!.
    Om dit te voorkomen moet je zorgen dat je geen enkele formatie eerder off line geladen hebt. Heb je dat wèl, moet je PES 4 even opnieuw opstarten zodat die geladen formatie niet meer geladen is.
    Als je nooit formaties laadt, heb je geen probleem en krijg je deze bug niet.

Ik heb Konami al geschreven over deze bug.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Werkt niet, heb al gezocht in de Masterleague op Rosales, maar hij vind 'm niet. Ook logisch, want niet alle spelers zijn gelicenseerd! ;)

15. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zometeen online, dus dan komt er weer nieuw slachtvee aan voor jullie.

Wilde net posten dat het koppen zo lastig gaat, maar heb er inmiddels al twee inliggen op niveau 5 :) :)

16. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Damned. Ik heb net 4 wedstrijden gespeeld en maar 1 keer gescoord (met Ajax tegen Den Bosch) maar ik ben dan ook een echte noob. Wel heerlijke gameplay, vooral die Y pasjes tussendoor en ik heb alleen nog maa rhet topje van de ijsberg gezien.

Ik lees hier al wat mindere dingen over LIVE, dat disconnecten konden ze op hun vingers natellen dat dat zou gebeuren. Ik kon het niet laten om zelf even online te gaan, en gelukkig moest ik tegen een mede noob --> 0-0, maar ik was beter.

100% aanrader dit spel

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Is er nog niemand die zich dood ergert aan het slechte comentaar? Doe ik namelijk wel :9

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net weer een heeeeeeeeerlijke goal gescoord in de Masterleague met Juventus.

Verdediger heeft de bal, ik chip 'm (L + X) perféct naar voren (over bijna het gehele veld), m'n spits neemt 'm in de loop aan op z'n borst en schuift 'm in 1 keer langs de keeper. PRACHTIG!

[plaatje]http://img98.exs.cx/img98/5521/pesgoal.jpg[/plaatje]

Mwa het gaat, het is vrijwel hetzelfde als PES3 commentaar, op paar punten na. Maar het gaat wel, ik zet het niet af want dan vind ik het zo "kaal" :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  19. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net effe 2 potjes gespeeld tegen 2 spanjaarden. en ik had ongelooflijk veel lagg. dus ook 2 keer verloren. hebben jullie ook las hebben van lag?
    misschien als je tegen nederlanders speelt dat het minder zou zijn.

wie heeft zin in een potje tegen mij?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals al meerdere malen hier is gepost, hebben er meer mensen last van Lag. Dit ligt denk er denk ik aan of je tegen buitenlanders speelt ofniet. En hoe hun verbinding is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina