1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb het spel nu twee dagen en heb voorheen altijd de Fifa reeks gespeeld.
    Voor het opstarten was ik even bang dat het spel grafisch erg tegen zou vallen, dit gezien de eerdere berichtgevingen en mijn gewenning aan Fifa.
    Al met al viel het mij reuze mee, natuurlijk wordt de kracht van de Xbox niet echt goed benut, maar echt heel slecht wil ik het nou ook weer niet noemen.
    Vooral de kleine details vind ik goed uitgewerkt, zoals de natuurlijke bewegingen van de spelers en hun gedrag.

Qua gameplay moet ik erg wennen, vooral als er een passeerbeweging of aan andere bijzondere vaardigheid aan te pas moet komen.
    Vaak val ik in mijn enthousiasme terug naar de primitieve besturing en vergeet ik gebruik te maken van de triggers en de zwarte knop, veelal weet ik ook niet snel genoeg de juiste buttons te raken. Waarschijnlijk een kwestie van oefenen….

Het eerste wat mij opviel is inderdaad de alom geroemde gameplay, het bezit echt een “ open “ pot voetbal, waardoor geen wedstrijd hetzelfde is. Er zitten zoveel facetten in het spel verwerkt zodat je mening uurtje zoet bent om het onderste uit de kan te halen. Ik speel momenteel op drie sterren, waardoor er vaak een brilstand op het scorebord blijft staan, helaas gaat het omzetten van kansen in klinkende cijfers mij nog moeizaam af, hierdoor blijft de uitdaging tot oefenen zeker bestaan. Mensen die twijfelen over de aanschaf van Fifa of PES kunnen naar mijn mening met een gerust hart PES aanschaffen, dit spel geeft gewoon de betere voetbalervaring op je beeldscherm weer.

Ik zal het forum zeker bijhouden om zodoende te lezen over de ervaringen van anderen, vooralsnog ga ik maar weer de trainingsmode opstarten om zodoende de vaardigheden eigen te maken. Op Live zal ik de komende tijd denk ik niet te vinden zijn, wil eerst een degelijke pot op de mat kunnen zetten.
    Het is heerlijk om weer eens een voetbalspel te spelen, waardoor je door oefenen net dat beetje meer kan krijgen…

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is het mooie. Die uitdaging zal zeker blijven bestaan, omdat FIFA-achtige scores als 8-0 of meer er niet inzit. Daar is de AI te goed voor...gelukkig!
    Komt bij dat de AI leert. Als jij twee keer achterelkaar met de zelfde teams speelt en je wint ze beide comfortabel, gaat hij volgens andere strategien spelen. Hij houdt wèl de formatie hetzelfde, maar hij legt dan betere accenten.

3. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Als Inter er thuis speelt, heet een stadion Giuseppe Meazza. Als AC Milan er thuis speelt, heet het stadion San Siro.

Ruud van Nistelrooy: offline god, online drama.

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  4. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me net ff uitgesloofd,k zal zo ff een link plaatsen met alle club namen en spelers namen (in een word document, dat wel). Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

/edit: wie weet waar ik word bestanden kan uploaden?

5. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hierboven en hier ook al staat, bedoel je?

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd maar dan in 1 document, dus niet meer de hele tijd terug enzo

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij de FRS voor 49,99 mooie prijs.:D

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb me aangemeld maar als ik dan mn wachtwoord in voer zegt hij altijd dit:

Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.

Klik hier om het nogmaals te proberen

Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina

Ik snap der nix van. Terwijl ik egt cker het geode wachtwoord invoer :confused:

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    naja, k kan mn file nergens uploaden :mad: PM me maar als iemand de lijst van alle clubs, namen van spelers en stadionnamen nodig heeft.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Is er geen optie van 'wachtwoord vergeten'? Dan kan je het daarmee rechtzetten.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vraag het aan M@cer, die heeft webspace. PM hem erover...

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Yeps stuur die file maar naar me toe, dan zet ik hem op www.peslive.nl

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ah tis al gelukt. Ik heb me ook aangemeld voor de competite _O_ :p

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja vandaag gekocht bij de FRS op Zuidplein :D

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Upload van Chello is weer terug, maar waar kan ik mijn upload adres nou eigenlijk vinden? :D
    K.. heb het al :9 bijna raak

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bijnaraak.mov? wat is dat voor extensie? Welk programma hoort daarbij?

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Quicktime dacht ik :) Standaar formaat die mijn digitale camera levert.

18. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, dat modifyen duurt lang :p

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd... daar mag je wel even een weekend voor gaan zitten :9

20. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin heeft om af en toe eens een potje op live te spelen kan me adden..ben nog n00b dus ik zal geen problemen opleveren..hehe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina