1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ´t wel minder, ik was met PES 3 en AC Milan, onverslaanbaar, heerlijk counteren. Alleen lukt ´t met PES 4 niet echt met Milan :mad: |:-

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met mijn eigen team in de Master League. Prima game. :)

Heb een vraag: hoe kan ik voorkomen dat ik 9 v/d 10 keer (ver) over of naast schiet? De X knop houd ik niet te lang ingedrukt naar mijn idee, want het balkje is lang niet vol...

3. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn,
    heb net 2/3 weken een psTwo met gtaSA en pes4 gekocht, maar als ik dit alles lees heb ik toch wel zin om jullie allemaal een pak slaag te geven op Live ;)
    Misschien dat ik me pstwo verkoop zodra ik gta heb uitgespeeld en een box haal.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zie post #384

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. _O_

Straks maar even proberen. :)

6. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn view op PES4 voor xbox:

Ik heb er al een aantal potjes op zitten, had PES nog nooit in mijn leven gespeeld.
    Wel al ervaring met:
    -Kick off (Amiga)
    -Sensible Soccer (Amiga)
    -Fifa reeks (PC)

Heb zelf ook gevoetbald (just for the record).

Na het opstarten, krijg je voor mijn gevoel een heel overzichtelijk menu met alles wat er te doen is.
    Ik ging als eerste naar het options menu om te kijken of ik default wat instelling kon zetten.
    Omdat ik een spaanstalig boekje heb, weet ik nu dus niet of je default wedstrijdinstellingen zoals tijd, in het options menu kan instellen.
    Ik vind dit wel een gemis, nu moet je voor elke wedstrijd ff de instellingen opnieuw langslopen.

Mijn vraag moet dit ook voor clubteams? Voor elke wedstrijd alles instellen (zoals opstelling, of kan dit ook default?)

Heb de eerste wedstrijden erop zitten op 2 sterren, en omdat ik niet goed keek bij de wedstrijdinstellingen, ook op 3 sterren.
    Je merkt een duidelijk verschil, op 2 sterren win ik vrij makkelijk met 4-1...5-1....4-0...bij 3 sterren wordt het al moeilijker om kansen te creeeren en te scoren.
    Je moet echt je spelers over het gehele veld hebben staan, zodat je altijd een aanspeel punt hebt. Het afpakken en behouden van de bal vind ik vrij moeilijk.

Masterleague en andere opties heb ik nog niet gedaan.

Nadelen:
    -Keeper springt tegen doelgebied --> ik schoot de bal hoog naar voren, de keeper sprong omhoog, maar het leek net of hij tegen een glazenwand aan sprong...
    -Keeper wacht vlak tegen het doelgebied aan bij een langzame bal (bij cpu), eigenlijk zou hij z'n gebied uit moeten komen en moeten schieten
    -Keeper door de paal heen --> geen gezicht
    -Het lijkt wel of het veld beweegt...dat is die waas over dat veld heen lijkt wel...ik stoor me er niet zo heel erg aan

Voordelen:
    -Buitenspel heel goed verwerkt --> cpu schoot op goal, via de keeper kwam de bal terug bij een speler die ervoor in buitenspel positie stond en toen werd er dus afgefloten..
    wat het mooie eraan was...die speler scoorde...ik zat dus al helemaal van kutzooi..maar toch telde hij niet...(net als in het echt vind ik)
    -Nam een bal aan liep een stuk naar voren..en dan op snelheid met een beweging langs Zo'n mannetje...dat is echt heel gaaf gemaakt...
    -Nooit 2 keer hetzelfde spel/dezelfde goals...
    -Gameplay is super

Scoren is nog wel lastig moet ik zeggen...daar moet ik nog veel mee oefenen...

Heb zeker geen spijt van deze game....

Ga morgen de boel maar eens editten...
    Iemand al wat uit de PES shop gekocht?

Wat valt er nou precies te unlocken bij de pes shop?
    ik zag iets van view stadiums...en nog een extra bal volgens mij...maar ook bonus teams etc..weet iemand precies hoe en wat alles betekend?

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    And again.......

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    er stond hierboven ergens of iemand alwat gekocht had uit de pes shop.... ik heb ball effect gekocht maar ik merkhet verschil niet egt zoerg.... maar hoe verdien je punten?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bonus teams zijn
    classic teams als Holland,Duitsland met de oude spelers Cruijff,BEkenbauer enz

Verder heb ik nog andere baltypes gekocht.Heeft verder volgens mij geen nut maar het is wel leuk om met een stuk of 8 verschillene ballen te spelen

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    door wedstrijden in ML of een gewoone League te winnen krijg je 50 punten als je de league wint krijg je 1500 punten.Verder krijg je nog punten als je een Challenge haalt

11. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Merk je nu het ball-effect? Die regenboogkleurige vlammen achter de bal aan... In de beta-versie zie je die vlammen alleen in de replay hoorde ik.

12. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het vanavond gaan proberen. hartelijk bedankt :)

13. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    minder lullen,meer ballen!!!

lol,heerlijk offtopic..althans...

jaja,kom maar op met de ow

14. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een tijdje me game op pauze zet, dan blijft er een blauwe waas op het scherm afgedrukt die na een tijdje wel verdwijnt.. :confused:

15. m0nyet

m0nyet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik het beste de bal af kan pakken van de tegenstander zonder een sliding te gebruiken?

bvd

16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A :)

17. m0nyet

m0nyet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen a? en dan drukken of ingedrukt houden?

/edit heb eht al gevonden :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ .... Hahahahaahahahaaahaha, je doet je naam eer aan gekkie. Heeft PES nog nooit gespeeld en wint op 4* met drie nul.

Stop nu maar PES4 erin en haal Fifa 2005 er maar weer uit..... Want er is niemand die je gelooft. PES4 is niet een simpel spelleke, geloof me maar.

19. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar dat ventje lopen die de bal heeft dan, en dan naar de bal lopen en a drukken.
    Wordt trouwens ook duidelijk in de training beschreven.

20. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spel zeg....

Speel nu op 3sterren....

Met feyenoord...tegen clubs als zaragoza en espanyol...lukt het allemaal wel..evenals tegen de mindere eredivisie clubs...

Nog niet tegen bijv. ac milaan geprobeerd.

Davids ziet er ook wel cool uit..en kan je ook goed mee spelen...

Heb al heel wat mooie akties gezien van de cpu zoals:
    - voor een voorzet, als er geen man in de buurt is de bal laten liggen en een aanloopje nemen om de bal voor te geven
    - Bal onder je voet terughalen naar achter blijven huppen..en dan voorgeven..
    - Richting de keeper lopen...wachten todat de keeper komt en dan een lopje geven...
    - aannemen met een volley de bal over jezelf heen schieten...

Bovenstaande deed de cpu allemaal..

Ik kom niet verder dan zo'n zidane move....en dan verlies ik de bal soms...omdat de move niet goed gaat...

Heb nog niet echt mooie goals gemaakt/tegen gehad..

Tijdens een training scoorde ik wel heel mooi...stond in de hoek van het doelgebied...en crosste de bal tegen de kruising...en zo binnenkant paal erin...jammer dat het niet in een wedstrijd gebeurde....

Ik speel nog een zooi exhibition matches dan ga ik aan het editten...en dan ga ik aan de masterleague beginnen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina