1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Moet je xbox drive opmaken(dus net als of je er een spel instopt)Als je dan wacht kom je in het xbox menu.Hier ga je naar settings en daar moet ergens staan dat je kunt kiezen tussen 50 hz en 60 hz
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt Tim :)

    -->Stealthstorm:
    Om precies te zijn: Settings-->Video-->pal60 uit of aan.
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit juist geen buitenspel aangezien de bal via een speler van jou bij de tegenstander komt.

    Jep :mad: . Ik heb PES 4 gister binnen gekregen, ik speelde eerst een paar match mode potjes. Dit verliep allemaal goed. Toen ging ik s'avonds de M-league spelen. En ja hoor een DDE(disc is dirty or damaged). Telkens al ga ik van de training naar het menu dan loopt de game vast, hier moet ie telkens iets laden. Ik dus opnieuw opstarten en telkens weer hetzelfde probleem :mad: . Kan iemand mij helpen? Want ik wil deze game zo graag spelen zonder dat ie telkens vastloopt. En het ligt niet aan het spel want dit heb ik vooral bij nieuwe spellen. Bij fable bijvoorbeeld ook, maar die werkt wel gewoon bij vrienden.
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb t spel ook maar bij mij liep hij gelijk vast de eerste keer dat ik m derin stopte.

    bij mn bro doet ie t wel ...die heeft zo n crystal geval

    het ligt aan de dvd player die erin zit.
     
  5. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, en in het spel zelf kan dat niet?
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    De bal werd schuin naar voren geschoten..in eerste instantie stond die gozer niet hinderlijk buitenspel toen de bal geschoten werd...maar toen de bal bij hem terug kwam wel...maakt niet uit of het via een speler is of niet..

    Als ik een bal schuin vooruit schiet...via een tegenstander is het nog steeds buitenspel...dat de bal nu terug komt van de keeper maakt toch niet uit..

    Of zit ik nu uit m'n nek te kletsen???

    Iemand die hier een antwoord op heeft?
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    nee
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Stealthstorm, Nee, anders had ik het wel op die manier uitgelegd :D

    RoBu, ik weet het ook niet zeker, maar een speler mag - dacht ik - geen voordeel trekken uit zijn buitenspelpositie...
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  10. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Hanterp, vanavond nog een potje tegen elkaar? :p
     
  11. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens wel minder, ik heb nu 7 keer gewonnen maar ook 7 keer disconnecte mijn tegenstander. Gevolg is dat ik nu 3 x gelijk heb gespeeld en 4 keer verloren en 0x gewonnen op de ranglijst :{
     
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, ik heb die optie ingesteld, maar het probleem is er nog steeds..vaag..hoort het niet gewoon? Dat die blauwe waas van het pauze menu een tijdje zichtbaar blijf nadat je weer verder gaat =P
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens Rosales aangemaakt en staat nu bij die E lijst. Maar hoe kan ik hem nu bij Ajax zetten? HanTerp, ik had trouwens op Live! mijn formatie wel geladen maar de option file is nog hetzelfde.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Silverpeet: Ik ben vanavond on-line, maar HomerJ komt eerst :)
    Stealthstrorm, die waas in het pausemenu zat er ook in WE8 en PES 4 (Ps2) op. Denk dat het zo hoort, net als windows langzaam naar zwart-wit gaat als je gaat afsluiten.
    -->HomerJ: Die ranking is niet zuiver meer door al die disconnects en ik hoop dat Microsoft/Konami er gauw wat aan doet.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar dat zou niet zo zijn als je ZONDER SPELEN weer zou uitloggen; dan zou de optionfile corrupt zijn...
     
  16. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, dus iedereen heeft dit dan, maarja volgens mij ondersteunt mij tv geen 60 hz terwijl ik hem daar wel altijd op heb gehad en er niets is gebeurd, hmmm.... :)
     
  17. tocoloco

    tocoloco thomaster

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je uit een voorzet scoren met een kpbal. Je moet goed timen dat weet ik, maar alsnog lukt het nooit. Kun je trouwens alleen met X koppen of ook met a? En hoe scoor je uit vrije trappen?
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een speler gemaakt maar hoe kan ik die in een team zetten?
     
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een XBOX kan een dvd-drive hebben van drie verschillende merken, en in totaal zelfs negen verschillende versies.

    Mijn XBOX, die ik twee maanden geleden gekocht heb, had ook een oudere DVD-drive. Na een maandje begon ie opeens vast te lopen tijdens Top Spin, PGR2. Dus liet ik hem reparen bij Microsoft. Dat ging allemaal netjes, en binnen een week was ie weer terug. Dus ik snel Fable spelen, zat al een week naar het hoesje te staren. En binnen een paar uur weer DDE's. Dus weer laten reparen, en gevraagd of het niet aan het merk v/d DVD-drive lag. Dat was niet zo, werd mij verzekerd. Toch kwam de XBOX een weekje later weer terug met een DVD-drive van een ander merk. En sindsdien doet ie het erg goed, op een enkel foutje bij Top Spin na.
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Elke keer als een tegenstander disconnect krijg ik geen win erbij en wordt de game niet meegeteld in de ranglijst. Dus ik heb zelf ook een paar keer gedisconnect toen ik verloor (2x ofzo, ja ik weet dat het noob is maar het was zeg maar een test want je krijgt ook experience points als je verliest). Ik heb nu volgens de ranglijst 9 x gewonnen heb een winning spree van 7 en heb 1x verloren, dat zou dus eigenlijk 9x gewonnen winning spree van 7 en 3x verloren moeten zijn. Heel irritant dat die disconnects niet meetellen.

    Edit: Heel relax dat ik met 1-0 won van een gast met 512 experience points gister morgen om 5 uur :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina