1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand inmiddels al een volledige lijst van de controls..???
    Eigenlijk moet ik gewoon het boekje even lezen.. :)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens ik raakte gister compleet gefrustreerd dat mijn tegenstander in de 90 ste min gelijk kwam omdat mijn keeper naar de bal stond te kijken als of het een alien was (bal ging binnenkant paal er in).Ik heb ook nog wel wat opmerkingen over de scheids:wat een idioot.Ze hadden die scheids wel wat beter mogen maken want je krijgt soms is geel en 1 x later rood overtreding het zelfde speler anders.En je tackel kan de benen onder je tegenspeler vandaan maaien maar als dit op je eigen helft gebuerd is er aleen een vrije trap.Beetje jmmr.Maar verder een hele vette game

3. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste: wat???
    ten tweede: alsof de scheidsrechters in het dagelijks leven altijd de juiste beslissingen maken

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    druk tijdens het spelen eens op start en zie daar move list!

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mwah als ik jou 3x op jou helft compleet onderuitros krijg ik hoogstwaarschijnlijk aleen een waarscuwing.Wat ik bedoel te zeggen is dat je Nouwlijks geel krijgt bij bijv een "overtreding met de A knop"terwijl 1 mislukte tekkel met B al een gele of rode kaart oplevert (let wel dit geld aleen als ik als verdedeger dat doe op mijn helft doe ik zoits op jou helft met een aanvaller zal ik niks krijgen)DE scheids is gewoon een achterlijke gladiool (exuse the expresion) als het gaat om het bestraffen van bepaalde acties.Verder is de voordeel regel redelijk uitgewerkt maar nog vaak genoeg word er voor niets gefloten terwijl ik een compleet openruimte voor me heb.Ik zeg verder niet dat het spel slecht is of zo integendeel.Maar ze hadden de scheids na mijn id beter moeten uitwerken in zijn reacties en bestraffingen.

6. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook 2 hele coole details.

Soms geeft de scheidsrechter voordeel, maar als je dan snel alsnog de bal verliest dan fluit hij alsnog af.

Ik stond ook in de 89e minuut achter met 2-1 en ik kreeg een corner. Ik kijk naar wie kan ik spelen, zie ik mijn keeper op de 16 staan(รก la alles of niets). Ik speel naar hem hij kopt, alleen hij werd weggehaald van de lijn. Wel prachtig detail die je in Fifa 2015 nog niet zal zien

Ik had gisteren trouwens 2 potjes gespeeld tegen Hanterp, ik won eerst met 2-0 daarna hij met 2-1 of 2-0(vergeten). Maar ik vind mezelf redelijk gelijkwaardig als HanTerp. Had ik niet verwacht :D

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nou ik heb die demo gedownload, maar dat is natuurlijk ook niet alles. Ik kan wel zien dat het spel heel gaaf zou kunnen zijn, maar ten eerste schrok ik me dood toen ik de graphics zag, en ten tweede moest ik met mijn toetsenbord spelen. Nu waren de functies per knop al heel anders dan bij fifa, maar nu moest ik ook nog aan het toetsenbord wennen, dus dat ging niet werken. Maar goeie pleuris wat is dat spel lelijk!! :9

Ik weet wel zeker dat ik dit spel moet hebben....

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Neenee! :D Jij stond de eerste game voor met 2-0 en toen maakte ik nog 2-1.
    De laatste game stond het bij rust al 2-0 voor mij en dat bleef zo...
    Ik denk dat jij inderdaad een goede speler bent.
    Ik zelf ben overigens weer overgeschakeld op mijn 'oude' Xjoybox gamepad adapter omdat ik met mijn niet-zo-grote handen niet zo goed kon omgaan met de controller-s.
    Nu maar wachten op de dreamcast adapter, want deze die ik nu heb moet je wel hard indrukken wil hij response geven en is dus niet optimaal.
    Mocht je dus tegen mij willen praten, sorry maar ik heb de communicator dus niet ingeschakeld...

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens als de scheids de voordeel regel goed toepast (Wat vaak genoeg gebuert) dan is dat erg prettig.En dat van de lijn halen echt mooi maar frustrerend.Ik had een prachtige lob over de keep perfect geplaatst en dan komt er zon rot vededeger die bijna zijn benen breekt maar toch de bal er uit haalt.

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    heb je wel de resolutie aangepast?? Op mijn pc ziet het er op 1280x1024 met detail op High er toch wel goed uit...

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nee ik heb helemaal niks aangepast...blij dit te horen, maar ik had het wel al op 1280x1024 staan. Misschien dat dat het is dan...

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    In je startmenu zit een settings proggie.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb een vraag:

Ik heb in de PES-shop Freddy Adu gekocht en wil hem nu toevoegen/kopen met mijn Master League team maar ik kan hem nergens vinden in de Master League.Niet als ik op naam zoek maar ook niet bij de geedite spelers(heb namelijk zijn default naam van Agu naar Adu verandert)

14. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nou sinds donderdag. en speel het dagelijks een tijdje.
    In het begin had ik eerst alle trainingen ff doorlopen en een paar wedstijden gespeeld.
    Nu ben ik begonnen met de master leugue op drie sterren.
    En het lukt me gvd, maar niet om te winnen.
    Of uberhoubt (of hoe je dat ook schrijft) te scoren.
    Ik heb in die master leugue al een stuk of 8 wedstrijden gespeeld.
    En dit zijn zo`n beetje de uitslagen:
    0-0, 0-0, 0-0, 0-2, 0-0, 0-0, 0-1, 0-0.
    Bijna elke wedstijd 0-0 egt frusterend als het niet lukt om te scoren.
    Ik creer wel af en toe kansen, zo 1 keer op de lat en een paar keer een schot, maar daar blijft het ook wel bij.
    Miss moet ik toch nog maar een keer die trainingen doorkijken en toch nog ff goed oefenen.
    Want zo wordt het natuurlijk niks met mij.
    Heb trouwens wel een wedstijd op 2 sterren met 5-1 gewonnen dus ik kan het wel (op een noob niveau)

15. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ook dat je de stadionspeaker op de achtergrond hoort als je gescoord hebt of als er gewisseld wordt. Mis alleen de spreekkoren nog...

16. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik in het begin ook dat ik maar niet kon scoren ik ben meer vleugel spel gaan spelen en veel steek pasen kijken ook eens naar je bank!

ik had dit allemaal beetje veranderd en het scoren begon!

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wordt er helemaal gek van.. In PES3 ging het scoren me vrij makkelijk af, maar in PES4 lukt het gewoon niet meer. Heb afgelopen weekend minimaal 7 keer Valencia - FC Den Bosch gespeeld op 3 sterren, maar in slechts 4 keer gescoord (nog 1 penalty ook)

Vanmiddag wederom maar weer eens proberen, het komt hopelijk vanzelf..

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je nou een gemaakte speler aan een team kunt toevoegen? Ik ben gister een hele tijd bezig geweest en kreeg het nog niet voor mekaar :mad:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, ik ben ook weer terug! :+
    Dit weekend niet op het forum geweest aangezien ik andere dingen te doen had.
    Weer lekker veel gepost, en ik zal m'n goals ook weer 's posten als ik weer mooie heb! :)

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij moet dat met de functie 'registering players' in de edit mode.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina