Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Het Nederlands elftal klaagt Konami aan zodra spelers er te veel op lijken. Rest van de wereld heeft niet zo'n hekel aan PES en behoefte aan geld. Vandaar.....

2. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Aha...maar davids lijkt wel aardig =)

3. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat een game _O_ Ben na paar potjes al helemaal hooked

Is het mogelijk om de weergave van je gamertag uit te zetten tijdens het spelen? Best wel irritant af en toe...

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Han kijk ff in de rankings :)

5. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is jullie rank?
    ik sta nu 119e zonder disconnecten natuurlijk speel ook bijna alleen maar tegen friends.

6. XeoN

XeoN Guest

De engelse teams zitten er niet in he? Bijv Arsenal is Nort-London ? De Spaanse/Nederlandse/Italiaanse/Duitse wel ???

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wat betreft die Nederlandes de meeste kun je gewoon kiezen....ik alleen van Hooidonk en Bouma moet je veranderen! Bouma vond ik wel vreemd aangezien hij wel in het spel zit bij PSV, zal wel een foutje zijn.

@Han Terp: even terug komen op die vakken benden in het scherm, natuurlijk let ik alleen op mijn vakjes. Ik heb echter niet goed gekeken. Dus nogmaals de vraag maar dan net iets anders:

Je hebt vijf vakjes

eerste:
    tweede: groen
    derde: geel
    vierde: oranje
    vijfde: rood

de eerste heb ik nog niet zien branden maar heb net even de computer tegen elkaar laten spelen. Het viel me alleen op dat de blokjes nogal verspringen. Dus ook bij de zelfde speler. Nu wil ik enkel weten wat dit inhoud?? Helemaal omdat ze regelmatig verspringen.

De vakjes zijn gelijk bij de tegenpartij alleen dan gespiegeld. Daarom dacht ikeven dat alle vakjes meerdere kleuren kon hebben.

Alvast bedankt.

ps. Kan iemand me ook vertellen waar Melchiot speelt??

8. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    In de Edit-mode (aanpassen van teamnaam) krijg ik niet een soort van edit-regel te zien, ik kan wel aanpassen maar zie bijvoorbeeld niet wat ik neerzet, pas als ik op oke druk zie ik het resultaat. Is dit normaal?

Edit: never mind, na restarten van mn xbox doet ie het wel :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Spaanse,Intaliaanse en Nederlandse teams hebben de echte team+speler namen

Duitse,franse en engelse teams hebben andere namen maar wel goede spelersnamen.

Kijk anders hier maar even: www.winning-eleven.com

10. m0nyet

m0nyet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gaan beginnen met de masterleague maar met welk soort team kan ik het best beginnen? de 1e, 2de of 3de?

bvd

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    moet je zelf kiezen he want ze zijn tog allemaal gelijk int begin

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het eerst vakje is blauw.

Als de tegenstanders een blauw vakje hebben betekend dat dat ze super verdedigend spelen.Groen is dus iets minder verdedigend,geel is normaal,ornaje aanvallend en rood is super aanvallen.

Volgens mij speelt Melchiot bij Middlesbrough

13. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    melchiot speelt bij birmingham city

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Top, alleen hoe komt het dat ze zo snel veranderen van vakje

vb. Ik zie Zidane spelen en die gast wisselt wel 10x van vakje!? Terwijl ik niks anders heb ingesteld.
    8)

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Over Adu: Daar weet ik het antwoord niet op.

Appie, ik heb net één wedstrijd gespeeld (gewonnen) maar ik heb niet op de rankings gelet... ik raad dat jij boven mij staat?
    AJK, dat heeft met de aanval/verdediging te maken... ze vallen veel aan als hij helemaal aan de ene kant staan en ze verdedigen veel als hij helemaal aan de andere kant staat.

16. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net op 3 *** eindelijk een lekkere wedstrijd gespeeld, 2-0 voor Nederland bij NL - Portugal. Heerlijke goal van vd Vaart van buiten de 16, ineens op de slof ala Dirk Kuyt tijdens de afgelopen Ajax - Feyenoord.
    Ook eerste potje met een vriend gespeeld, wij tweeen tegen Wales met Nederland, 3-0 verloren, maar ja, hij had dan ook nog nooit gespeeld :D

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Okay, maar kan ik het beinvloeden, want ik zie het nut niet van die vakjes...ze veranderen toch steeds! Dus als ze toch steeds veranderen terwijl ik niks anders instel....Wat hebben we er dan aan.

Niet dat ik overal wat aan wil hebben, maar had verwacht dat het een nuttige bijdrage zou leveren aan het geheel. Vandaar dat ik er redelijk diep over door zanik.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kampioen geworden in m'n eerste seizoen Masterleague met Juventus! :cool:
    Dus volgende seizoen speel ik Division 1! En ik sta in de finale van de Cup, die ga ik zometeen spelen! :9

19. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Bouma kon ik ook niet vinden nee... Heb het NL elftal gewoon via register player aangepast. Landzaat maar gelijk erbij gehaald :) Alleen Bouma en Van Hooydonck zijn afgevallen voor het NL elftal dan maar. Makaay is trouwens erg fijn om mee te spelen, erg sterk aan de bal.

20. Lennart87

Lennart87 Sc Heerenveen

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb ff een vraagje. Als ik met een maat van mij in één team speel. Als ikd an pas pas ik altijd naar mezelf. Die andere komt bijna nooit aan de beurt tenzij hij voor me loopt en ik naar hem mik tijdens passen. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb al heel vaak op de PS2 gespeelt en heb ik hier nooit last van...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina