Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XeoN

    XeoN Guest

    Mja, als ik gewoon de Engelse Clubs, en de Franse clubs bijwerk zit het wel snor toch? :cool:.
    Als het maar echt eruit ziet....
    Nog iets, zitten er net zoals in deel 3 de echte Adidas predator schoenen in ???
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Adidas F50 heb ik in ieder geval wel gezien!
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    Ja ik heb FC Barcelona met de neppe spelers, maar je kunt toch spelers in de PES-shop kopen en die wil ik graag in mijn ML team laten spelen(heb ooit gelezen dat het kon)
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst een fout in het spel... wil ik met m'n ML team spelen, kiest die Austria. Die fout heb ik geregeld, maar soms ook niet. Wie is ook zoiets tegengekomen in PES4?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee ik nog geen 1 keer, terwijl ik toch heel wat ML potjes achter de rug heb!
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke club zit Eto'O zodat ik 'm naar Barca kan halen....
    Argh... ben verslaafd, zelfs Voetbal Insite voor een deel gemist :) En Marco van Basten zit er nog wel, moest mezelf echt ertoe zetten om de tv ff van het Xbox-kanaal te halen.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Eto`O zit als het goed is bij Mallorca
     
  8. XeoN

    XeoN Guest


    Daarom ben ik bang dat mijn school er onder gaat lijden. :eek:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn i'm hooked to this game!
    Net de Division 2 Cup gewonnen met 2-0! :cool: (en kampioen geworden van de Division 2)
    Je krijgt echt een heerlijk filmpje te zien, waar ze je de beker overhandigen. Met het nodige spektakel op de achtergrond natuurlijk! *)

    Nu de Pre-season matches spelen om vervolgens door te gaan in de Division 1! :D
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    en veel trainen in de pre-season *)
     
  11. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik ben ook verslaafd :mad:
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmnz, ik heb het eerste seizoen van ML op 2 sterren gespeeld, om er even in te komen. Kan ik dit hoger zetten naar 3 sterren? (win nu veel te gemakkelijk) Of moet ik dan een nieuwe ML starten? Daar heb ik natuurlijk geen zin in...
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mooi ik ga vannacht mooi even goed lang Pes'sen :cool: Morgen mooi vrij.
    Ook meteen ff shoppen in de PES Shop.
    Nog even en dan komt de Edittet Save Game van PESFan uit, erg handig voor de Max Drive grebruikers (Like Me) :)
     
  14. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had pas later in de gaten dat jij hier van het forum kwam, volgens mij had ik Sunrise in m'n friendslist gezet, maar niet jou volledige naam..of sta je er toch wel in?

    Ik praatte geloof ik engels..^^
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet al hoe ik de sterren kan aanpassen! Tijdens een seizoen kan dat niet bij general settings, maar in een Pre-season wel! :)
     
  16. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de camerastand tijdens een replay eigenlijk te veranderen? Bij mij staat ie praktisch altijd op bal waardoor de herhalingen niet echt heel duidelijk zijn. Kan 'm met de rode en witte knop wel veranderen naar camera op een speler maar das ook niet alles.
     
  17. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook in het boekje ja, tijdens de zomerstop kun je het aantal sterren aanpassen.
    Ben nog steeds niet aan de ML begonnen, wil er eerst nog beter in worden. Eerst wat cupjes winnen. Langzamerhand begin ik niveau 3 *** aan te kunnen, maar ben nog steeds niet goed genoeg. Je merkt wel dat je er steeds beter in wordt, erg leuk :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kun je gewoon hooger zetten in het ML menu.Ik heb precies het zelfde gedaan speel nu ook op 3* en ik moet zeggen dat het nog wel best te doen is.

    Wat ik wel jammer vindt dat de computer op bijna alle trade aanbiedingen ingaat(ook al zijn ze heel erg in het nadeel van de computer).Ik heb bijvoorbeeld net mijn default speler Harty geruild voor een veel betere en veel jongere speler.Ik moest alleen iets van 500 punten bijbetalen.

    Een tip van ij:Kijk s naar de koreaanse spelers.Die zijn vrij goedkoop en hebben redeijk goede stats
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde laatst een aantal spelers halen in de ML en ze rejecten bijna allemaal. heb toen uiteindelijk ook maar die jappaners gehaald (nakata en nog 1, naam vergeten, een spits iig). misschien een domme vraag, maar hoe train je je spelers? doe je dat door 'regulate conditions' te doen?? zal vast in het boekje staan maar heb weinig tijd omt te lezen..
     
  20. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    joh...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina