1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    i love pes4 :)
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde helemaal niets :confused:

    Misschien heb je Sunrider88 in je friendslist staan. Die vindt het prachtig om een naam te kiezen die veel op de mijne lijkt ;)

    Heb jou (Stealthstorm) ter compensatie wel een friend request gestuurd.

    Ben er woensdag weer, moet morgen werken van half vijf tot twaalf :'-(
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kan conditie traning doen in de Master League!

    Moet je dit na elke partij doen ofzo? Dus wanneer is het goed om zo'n conditie training te doen en wat voor voordeel haal je eruit?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik doe het gewoon elke week.Het kost je toch maar een minuut ofzo todat je het voltooid hebt
     
  5. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    SunriseBGN ..Sunrider88 .. een wereld van verschil _0/
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    moet jij niet zo bijdehand doen dat ik eerst wat uit moet proberen, want als je logisch nadenkt snap je ook wel dat ik dat allang gedaan heb. buiten dat heb ik het meerendeel van het boekje doorgelezen maar kon het niet vinden.
    maar evengoed bedankt voor het antwoord.
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin het door te krijgen denk ik zo..

    Als ik nu met feyenoord speel op 3 sterren....dan win ik van teams als inter/lazio/nog niet tegen madrid gespeeld...

    Maar die wedstrijden gaan me aardig af....hou de tegenstander onder druk...creeer veel kansen....
     
  8. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort momenten heb ik ook wel eens, soms als je dan met een team speelt waarmee je denkt te winnen op 3 sterren, speel ik telkens gelijk of is het 1-0 voor mij of 0-1 bah :9
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij draai jij echt deel 3 met deel 4 om, ik vind dat de scheits veel milder geworden is. Nu fluit ie juist niet voor elk klein dingetje en in 3 alleen maar. :)
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vind ik ook, er wordt vrij veel gefloten (heeft misschien te maken met je speelstijl hoor). Ik heb een agressieve speelstijl, ik zit er altijd kort bovenop en krijg tegen vrienden altijd verreweg de meeste overtredingen tegen (allemaal van die kleine overtredingen). Daar ligt het ook een beetje aan.

    Balaaname is perfect hoor, dus ik denk dat wanneer de bal van je voeten springt dat je iets niet goed doet. Misschien zou je de sprintknop voor je balaaname even los moeten laten. Dat werkt echt...
     
  11. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 nooit gespeeld, maar bij mij fluit de scheids bijna nooit! Alleen voor buitenspel, maar verder vind ik dat ie niet veel fluit.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind wel dat de scheids in het algemeen betere beslissingen neemt. Dat was echt raar soms in PES 3...
    Heb je besloten toch niet op LIVE te spelen, Cyrax?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jawel, ik ga hem waarschijnlijk vanmiddag halen. Ik kan het denk ik toch niet laten haha..... Als ik dit allemaal lees, dan kriebelt het toch wel een beetje. En jij, al een beetje gewend aan de Xbox controller?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Absoluut niet, :confused: Ik doe mee aan een aktie op onze competitie-site voor het kopen van een dreamcast adapter, zijn gisteren besteld en ik heb tot zolang de oude Xjoybox adapter maar die heeft hele slechte respons (je moet keihard op de schouderknoppendrukken, dus soms komt dat niet door en dan sta ik weer eens op het verkeerde been), soms zelfs een time-out (moet je op start drukken en dan gaat-ie weer door, al een paar keer in een match gehad), dus dat is allemaal echt knudde. Heb nu 5 gewonnen, 3 gelijk en 7 verloren dus dat zegt genoeg. Ik zal wel geduld moeten hebben....
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hm, beetje tegenvaller dus. Jammer dat de xboxcontroller niet lekker speelt. Ik heb het ook met fightinggames. Ik kan er maar moeilijk mee spelen. Alleen shooters lopen perfect met de xboxcontroller. Nou ja goed dan, ik zal het maar proberen met de xboxcontroller.
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben je wel niet zo goed als je denkt ;) .

    Ik zie het probleem niet zo met die xbox controller (of heb je die grote?). Speelt heerlijk. Ik heb geen ps2, maar heb wel eens zo'n controller vastgehad. Als er iets een drama is..............
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt geen PS2, dus jij weet niet hoe PES speelt met een PS2 controller. Voor mensen die PES al jaren spelen (met de PS2 controller dus) is het dus wel een probleem om daar aan te wennen.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Lekkerbek:
    Ik heb NOOIT beweerd dat ik goed was, integendeel, ik heb regelmatig herhaald dat ik niet gewend ben aan andere tegenstanders dan de computer. Heb altijd gezegd dat ik er nog heel erg aan zou moeten wennen als ik op live ging spelen... Komt ook die controller er nog eens bij...
    Hoe kom je daar nou bij?! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laat maar lullen. Het is idd een kwestie van wennen. Een menselijke tegenstander is heel anders dan de CPU.... Voor mij geldt zelfs dat ik vaak beter speel tegen mensen dan tegen de CPU. Als je nooit tegen mensen speelt en alleen tegen de CPU dan kun je jezelf moeilijk(er) verbeteren dan wanneer je veel tegen mensen speelt. Maar dat weet Han wel, heeft hij ook meerdere malen gezegd.
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga vanavond ook maar eens kijken of het met de dreambox icm PS2 controller beter gaat.. Als je een jaar lang met een PS2 lookalike controller PES hebt gespeeld op de PC dan is de overstap naar Xbox controller toch wel erg groot..
    Je mist gewoon de tweede schouderknop..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina