Gisteren een hele tijd getraind op vrije trappen maar dat valt niet mee zeg. Boekje erbij en proberen maar. Stuurknop naar voren om hard te schieten, X niet te lang ingedrukt, effect geprobeerd om hem om de muur te krullen etc etc. Of de bal gaat over of recht in de muur/keeper. Ik doe blijkbaar nog iets verkeerd. Iemand een tip?
En sprinten jullie veel door de rechtertrigger ingedrukt te houden of via het zwarte knopje waardoor je meer balcontrole hebt. Ik merk namelijk dat ik erg bewust moet loslaten e.d. omdat je anders te makkelijk in de voeten van tegenstander loopt en de bal dan dus kwijt bent.
Teevns moet ik mijn passeermoves nog verbeteren. Wat mij tot nu toe lukt is de 360, schijnbewegingen met de rechter analoge knuppel (for godsake hoe noem je dat ding ook al weer? lol) bijv. de (dubbele schaar en met de zwarte knop plotseling van richting veranderen. Tot nu toe gaat dit redelijk (voor een beginner als ik) maar win nog niet al te veel op 3 sterren.
Oh ja, laatste vraag. Tips voor hoekschoppen want ik probeer die al strak te nemen met 2 x B maar dan wordt er altijd gekopt maar niet hard genoeg. Hoe zorg dat dit via een volley gebeurt (alleen kwestie van timing?) of hoe kop ik harder gericht in de hoeken (via de grond bijvoorbeeld als dit kan)?
Laatst bewerkt: 23 nov 2004