1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had op de hoogste difficulty van classic argentina verloren met classic holland....op penaltys ..die wedstrijd was echt vet spannend....het werd 1-1
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    6*? OMG :D
    Zit nu op 3 en langzaam aan komt de 4e ster inzicht :)
     
  3. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu een leauge met Real op 2 sterren. Altijd uitslagen van 3 of 4 tegen 0. Binnenkort maar eens op 3 sterren proberen :)
     
  4. XeoN

    XeoN Guest


    Zkr, anders is eht toch geen uitdaging meer als je alles wint... :cool:
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Een schwalbe is niet mogelijk hoor. Misschien dat het erop lijkt, maar het kan echt niet. Heeft ook nooit gekunt in een PES game. De enige game waarvan ik weet dat het erin zit is This is Football.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    En in FIFA '98, vond het altijd wel humor.....alleen probleem bij dergelijke mogelijkheden dat ze dan te vaak gebruikt worden en dan wordt het irritant. Dus zonder de optie vind ik persoonlijk beter.
     
  7. XeoN

    XeoN Guest

    Schwalbe dat eunt !!
     
  8. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Radiohead avatar _O_ _O_

    Maaruh ff ontopic:
    Heb de game nou ook al een paar daagjes en ik vind het veel leuker dan Fifa. Je hebt echt gevoel dat je op zoek moet naar de goal, terwijl het bij Fifa maar een soort van Trial & Error gameplay was omdat je elke keer hetzelfde moet doen ;)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik straks Mater Leaguea uitgespeeld... vastloper :eek::eek: Moet ik 5 wedstrijden opnieuw spelen :{
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat me de hele tijd opviel was dat de commentatoren maar enkele namen zeggen. Ga ik kijken bij de edit optie zie ik dat het meerendeel niet gekoppeld is aan z'n naam! Terwijl deze er wel in staat! Damn,.....is dit bij jullie ook zo??

    oa.: van Nistelrooij, Davids, Cocu, van Bronckhorst, etc
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik ben nu met de masterleague bezig wanner kan ik spelers kopen!?
     
  12. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    niveau 5 is veruit het moeilijkst, 6 is alleen sneller waardoor het moeilijk lijkt maar je speelt echt veel gemakkelijker
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat van die namen zal wel weer met de rechten te maken hebben... Hoop dat er snel een goede patch uitkomt, heb je in ieder geval voor het offline deel alles compleet.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Jawel, met de witte knop kan je een schwalbe doen, toch?
     
  15. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon er maandag niet eens van slapen :) dat heb ik altijd als ik te lang en intensief ergens mee bezig ben.

    gelukkig hebben de fifa-mensen nu ook door dat PES beter is, een jongen uit mijn elftal is inmiddels ook om _O_ iedereen aan PES!!
     
  16. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een elleboogje geven :+
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is dat zo? Dat is nog nooit zo geweest in een PES game. Ook niet in PES4 op de PS2. Het lijkt me stug dat dit dan wel in de Xbox versie zou zitten. Zo wel dan hoop ik dat het goed is uitgewerkt.
     
  18. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt alsof het wel kan, soms val ik wel eens terwijl er niets bijzonders gebeurd.

    Maar toen ik over dat vallen vertelde, bedoelde ik dat als de computer irritant achter je aan rent en heel de tijd van die kleine duwtjes geeft, als je dan heel de tijd recht voor hem loopt val je uiteindelijk..
     
  19. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    De witte knop is alleen op tactische veranderingen te maken... Een schwalbeknop zit er (helaas) niet in.
     
  20. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt nou precies die witte knop, als je Wit + A drukt komt er een A te staan naast de spelersnaam, maar wat heeft dat voor effect?

    En waarom staat Collina op de cover maar kan je hem niet kiezen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina