1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over Collina weet ik niet.

    Als je wit drukt, kies je de strategie-knop. Wit +A of Wit + b,x of y zijn allemaal in te stellen strategien.
    Ga in het formation screen en ga naar strategy-->Manual
    Allemaal strategien verschijnen en daarnaast de corresponderende button-lettertjes. Dus staat er bij 'zone press' een rode B, dan betekent dat dat je in de wedstrijd zone press aanzet als je op WIT+B drukt.
    Je kan die strategien zelf instellen en er je eigen strategien voor invullen die jij wilt gebruiken....
    Snap je? :)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Duidelijk!
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey luitjes, ben helemaal verslaafd aan PES nu 8) , gaat me allemaal al iets beter af. Echter heb ik nog een paar vraagjes.

    WTF heb je inhemelsnaam aan die schaar?

    Hou doe je die schijnbeweging met het lichaam? In het boekje staat dit:
    druk snel de stuurknop in de twee diagonale richtingen, links en rechts van de richting waarin je rent.

    Echter snap ik volgens mij niet wat je moet doen aangezien ik dit niet voor mekaar krijg.

    Wat is in hemelsnaam het verschil tussen een halfhard shot en een halfzacht schot (zie vrije trappen)

    Alvast bedankt.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    he renegades dan gaan wij is ff een potje spelen ;).Maar het verschil van een halfhard en halfzacht schot zit hem in de stijging/daling en meer mogelijkheden voor het plaatsen van de bal in de hoek.en die schaar wat je er aan hebt? goed timen en dan zou je eventueel iemand kunnen uitspelen (kappen is veel efectiefer maargoed dit is cosmetische wel heel leuk)en die schijnbewegingen van het lichaam:al sla je me dood ;)
     
  5. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe krijg je een leuk effect in je vrije trappen?

    Elp
     
  6. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Door met je analoge stick naar links of naar rechts te duwen voordat je schiet.
     
  7. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mensen die dit spelen maar veel zie ik er niet op xboxlive..al heeft vast niet iedereen dat maar oke.. :mad:
     
  8. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen live :mad:

    Elp
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik helaas ook niet, anders zou je me best vinden hoor.
     
  10. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ben overtuigd t ziet dr afschuwelijk uit maar t speelt echt tering goed dus kopen die handel
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Afschuwelijk? Ziet het er op de Xbox dan zoveel slechter uit dan op de PS2? Want PES4 op de PS2 ziet er beter uit dan Fifa 2005....... De gezichten van de spelers zijn veel mooier (niet alsof erop zijn geplakt en een vreemde ziekte hebben zoals bij Fifa 2005, en de speleranimaties zijn vele malen beter)...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat het er afschuwelijk uitziet vind ik echt bullshit! Oke, het gras ziet er op het eerste moment beetje wazig uit, maar dat hebben ze gedaan om het realistisch over te laten komen (beter dan dat gif-groen in Fifa).
    En als je de tussenfilmpjes ziet en de Entrance Scene bekijkt, dat zijn gewoon prachtige graphics!
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Och ja, de eeuwige discussie hè? Maar er zit in sommige stadions inderdaad een soort waas over het scherm, maar na een dagje spelen heb je dat niet meer in de gaten.
    Ik vemoed dat ze het gras meer diepte wilde geven en als je op standard long speelt komt dat er beter uit. Als je echter op wide speelt, is het een soort lichte waas.
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd volgens mij raakt mij nog al verwend.Ik kan me nog herineren dat ik op de snes het aller eerste deel speelde (iss) van deze game en dat ik het er meesterlijk vond uitzien en voor de gameplay gold het zelfde.Dat was de tijd dat dat mario nog geen melkoe was en donky kong de werkelijke belichaming van platvorm games *pinkt traantje weg* wat een nostalgie toch weer.Om ff verder te gaan op nostalgie :in de eerste iss speelde ene carboni in het argentijse elftal,nu speelde ik 3 dagen geleden een potje met een maat van me hij speelde met valancia en verke welke naam duikt daar weer op :carboni.Ik kreeg ff de koude rillingen over mijn lijf ;)
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik speel op broadcasting camerastandpunt 2 en ik zie geen waas! (of ben ik wazig? :) )
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Wide is de beste camerastandpunt, zo heb je het meeste overzicht.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die waas is hoofdzakelijk op wide....
    Ik speel altijd op wide vanwege het goede overzicht.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook, dan zijn de poppetjes wel is waar wat kleiner, maar dan heb je inderdaad het beste overzicht. Je kunt dan direct zien of er nog een speler vrij loopt...
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Maybe dat je Collina na een tijdje kunt unlocken ofzo!?!?

    Kun je trouwens ook zelf scheidsrechters maken!? nee toch!? maybe iets voor deel 5 ofzo!?
     
  20. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft zeg, krijgen we allemaal dick jols en ruud bossens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina