1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m0nyet

m0nyet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen hoe ik emt ronaldinho zijn truukje doe? ik heb geprobeerd wat er gezegd werd op dit forum met de rechter analoge stink naar beneden en dan rond ofso? maar ik krijg alleen maar die zidane move dat ronddraaien :confused:

bvd

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Bedankt, zal het straks es gaan proberen :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hebben de trainingen nog nut in de masterleague ik speel de bal wat rond en dan komt er condition regulation ok ! wordt dit steeds moeilijker of hoe zit dat eigenlijk

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dan is je conditie weer op pijl. Daarna kan je nog wat dooroefenen voor als je bijvoorbeeld iets nieuws wilt uitproberen. Daar moet je verder niets moeilijks achterzoeken.

5. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Hou op... Laat ik het zo zeggen, PES moet het duidelijk niet hebben van de graphics... Daarin is FIFA nog altijd meester.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee klopt. Fifa ziet er gewoon beter uit kwa gezichten, kwa shirts kwa stadions etc. Bewegingen enzo vind ik Pes ook redelijk tot goed uitgewerkt. Helaas oogt het allemaal wat minder dan Fifa 2005

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind pro evo er juist wel beter uitzien dan Fifa. Dat van dat wazige gras enzo is inderdaad KUT, maar gewoon de animaties, en dan helemaal de hoeveelheid verschillende animaties en kleine nuances etc bij iedere bweging etc, en kleine dingetjes als hoe het net reagert als je de bal er in ploft, zijn gewoon veel gedetaileerder dan FIFA (FIFA 2004, 2005 heb ik nog niet gespeeld maar heb er wel footage van gezien etc).

En als je een beetje kloot in de player edit mode, dan kun je echt goed-lijkende voetballers maken.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Animaties e.d. zien er idd mooier uit, maar gezichten van spelers lijker gewoon echter bij fifa2005.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mmm weet ik niiet ik denk dat bij fifa het echt plasic poppetjes lijken (met zo,n rare glans!) terwijl hier de spelers er normaal uitzien ik ga toch voor pes!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik niet, bij Fifa zijn het gewoon van die foto's op de poppetjes geplakt. Bij PES4 is het gewoon veel meer erin verwerkt. Dus het poppetje oogt dan als 1 geheel. Bij Fifa heb je een computeranimatie poppetje, met een opgeplakt hoofd!

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan lijken de spelers wel meer op de echte mensen. Afronden is niet (heel) goed gelukt, maar ze lijken wel beter.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar ik vind het zo afgezaagd om télkens weer die discussie over de graphics te beginnen! Daar gáát het bij PES niet om, PES is de koning van de footies door z'n meesterlijke gameplay. Bij geen ander voetbal spel krijg je het echte voetbal gevoel als bij PES!

So cut to crap about the graphics, want de gameplay van PES ligt mijlenver voor op die van Fifa. :cool:

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd het klopt. Maar er is hier een tijd geweest dat fifa mensen af werden gezeken i.v.m fanboy gedrag. Maar er zijn ook mensen die Pes de hemel in prijzen (is dat het goede werkwoord?) vanwege de O zo herkenbare voetballers. Geef dan ook toe, dat dat in fifa beter is verwerkt. Nog steeds vind ik het comentaar ergerlijk. Gister was er een inworp. Krijg je al comentaar:
    "Ball went over the line for a goal kick" :{:{

14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aaaaaaargh :mad: Ik ben er GVD nog steeds niet uit hoe je nou een gemaakte speler kunt toevoegen, het lukt me ook al niet bij register player. Wie weet hoe het moet?!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff, ik kan maar niet tot scoren komen op 3 sterren! :eek:
    Al m'n ML wedstrijden zijn 0-0 :'-(. Terwijl ik op 2 sterren doelpunt na doelpunt maak!

16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. mark8925

mark8925 Guest

Is dat in de vorm van een content?? en moet je ervoor betalen?? :confused:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    "welches sich bei Einwahl mit Pro Evolution Soccer 4 via Xbox Live! automatisch installiert und diese Probleme beseitigt"

Daar staat dus dat het zich automatisch installeerd als je Xbox Live opstart via PES4.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net een cup begonnen & in de semi finals stond ik 4-1 voor op 3* & naarmate het einde nadert begint de tegenstander plots heel veel beter te spelen & komt tot scoren op een vreemde manier, mijn keeper bleef gewoon staan! Geen afgeweken bal, gewoon een trap van net buiten het strafschopgebied.
    Nu in de finale is het 0-0 en in de extra tijd staat de tegenstander bijna aan de hoek van het strafschopgebied, trapt & ook binnen!
    Keeper springt zelfs niet eens.
    En neen, de bal was niet afgeweken & het was ook niet paal & binnen.
    Is dit nog mensen opgevallen of is dit mss toeval?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmnz, nee zo'n vreemde goal ben ik nog nooit tegen gekomen!
    Ik kan op 3 sterren zelfs heel moeilijk scoren! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina