1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie ik als NEC-er alleen niet zo snel gebeuren ;)
     
  2. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tijdens wedstrijden soms een soort blauw rookgordijn aan de linker kant van het beeld maar als ik dan bij replay het beeld draai draait die waas mee?!? Ligt dat aan mijn tv? :confused:
    En wie weet trouwens op welke verschillende manieren je pes punten voor in pes shopt kunt verdienen?
    En als laatste 8) : Heeft er al iemand zo'n afstandsschot als in het intro filmpje gemaakt? (Die pegel van ruim 20 meter in de rechterkruising) als dat tenminste kan

    Alvast thnx
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is als je bv op pauze heb gedrukt, heb ik ook en volgens mij iedereen, het schijnt normaal te zijn 8)

    jah ik heb 3 keer een straf schop raak geschoten van ver..geeft een aardige kick |:-
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  4. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik lachte me net rot, nedved stond bij mij buitenspel zegt die ene commentator: "And that's offside" zegt die andere "Indeed he wasn't onside"

    ey thnx stealthstorm
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  5. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel al een keer met vd Vaart met het NL elftal van een metertje of 20 binnengeschoten.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Jajaja, ik heb hem gemaakt al 2 keer. helaas maar één keer vastgelegd, die was iets minder net niet in de kruising maar wel mooi ingelopen door Davids. Schot van ongeveer 21 meter.

    De tweede was echt super en niet gesaved, omdat mijn tegenstander mijn controller afpakt en uit ergenis op start drukt. Hij stond al met 6-0 achter en was het zat. Ik pissed natuurlijk dat hij het op dat moment doet. Heb er aan het eind van de wedstrijd nog even van kunnen genieten. Maar hoe ging die:

    Nistelrooij wordt met een steekbal via de zijkant aangespeeld ontwijkt de keper en ja hoor bovenkant van de lat! Shit...bal kaast van de lat richting 20 meter gebied. Daar komt onze held weer aanlopen en pakt de bal tijdens de loop op en schiet ........vanaf 26 meter (nagemeten in het trainingsscherm) strak de kruising in. Je zag Nistelrooij nog bukken voor de bal. Damn.....die was echt mooi......wie weet maak ik er nog een keertje één.
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie nog wat tips voor mij om wat meer kansen te creeren? Ik kom maar gewoon niet bij de goal, op 2 sterren lukt het nog wel, maar op 3 niet meer. Dus ik verlies de meeste wedstrijden met 1 of 2 -nul. En vooral mijn voorzetten vanaf de zijkanten worden echt altijd weggekopt. Nog nooit gescoord via een voorzet. :mad:
     
  9. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    dat heb ik nou ook met NEC, dan speel ik maar weer ff tegen Vitesse om mn ego weer te strelen
     
  10. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Data --> Match Table --> Kies een club --> Ga naar de vorige speelronde --> Klik op (A)

    Het is niet ideaal, omdat je per club de uitslag moet bekijken, maar het werkt wel.
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar erg onoverzichtelijk. Ik snap trouwens ook niet precies hoe die master leaugue werkt. al die opties enzo. kan iemand me dit kort uitleggen. Want kan je nou ook je eigen spelers maken en in een team zetten en dan met master leaugue spelen??
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hmmm...ben bang dat dat er ook niet in zit, als je de laatste uitslag ziet!! }:]
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Net met Nederland het Europeese kampioenschap op 3* gewonnen.Wat was ik blij na de finale die ik met 1-0 van Italie won *)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol :D
    Net England - Frankrijk op 6* Kwam ik op 3-0 (!) voor, staat het nu 3-3 :eek: Zo even verlenging spelen. Denk dat ik ga verliezen.. sta zwaar onder druk.
    Heb ook double speed "gekocht" Dat is met het blote oog niet te volgen :eek:
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die moet ik eens uit gaan checken, heb jij hem???
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    leeft Han nog heb nog nooit meegemaakt dat hij zolang niet heeft gepost in dit forum
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben vandaag wat grieperig geworden, vandaar, maar ik lees dit wel, zoals je merkt :)
     
  18. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    weet iemand hoe je het beste uit een vrije trap kunt scoren en heeft iemand dit al ooit gedaan? Mij lukt het ook niet om ofwel met linkse joysitck een draai tegeven of met de rechter joystick effect te geven in een vrije trap.
    (het kan ook zijn dat ik niet goed zie of hij wel draait, maar het zou toch fijn zijn als iemand precies weet welke knoppen je moet induwen.
    ik gebruik de directional pad eigenlijk nooit, is het dan zo dat je bepaalde dingen niet kunt of heeft de linker joystick dezelfde functies als de pad?
    dank jullie wel..

    harm
     
  19. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is blauw en het heeft 69 pagina's??? Rarara, wat is het?

    Ik weet het zelf ook niet, trouwens. Toch maar even lezen...

    De directional pad en de linker analoge stick doen vrijwel hetzelfde, op enkele hele kleine gameplay dingetjes na.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  20. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dreambox converter besteld :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina