1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat moet je met veel gevoel doen.

    Als je de linker pook naar voren drukt dan schiet je hard en als je hem naar achter drukt dan gaat ie zacht (maar wel precies) en met de rechter pook geef je hem effect. En dan moet je goe inschatten hoe de bal ongv. zal gaan.
     
  2. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook nog gaaan zitte kloten met de triggers en de zwarte knop |:-
    Ik mik altijd gewoon op de ongedekte hoek en hou de rechter analoge stick dan naar voren (dan gaat ie lekker hard), laat het schietbalkje tot iets minder dan de helft vollopen en als er dan geen tegen (of jammer genoeg ook wel eens een) mede-speler tussendoor loopt verwijnt ie bij mij meestal in de kruising. _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Wat een taal. :{
     
  5. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik knal iemand uit de muur gewoon 8 vd 10 keer bewusteloos.....
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    hahahaha, mooi man!
     
  7. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhhhhh,al weer disconnected terwijl ik met 2-1 voorstond,waarom zijn het altijd die k*t Fransen en italianen,hebben jullie dat ook?
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is niet helemaal goed geregeld. Hadden ze anders moeten doen....
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de aller-aller vetste Live wedstrijd ooit gespeeld 8)

    Ik met AC Milan tegen Inter, hele wedstrijd 1-0 achter met 10 man en maak de gelijkmaker vlak voor tijd. In de extra tijd sta ik na 1 minuut achter met 2-1 en maak kort daarna de 2-2 via een schitterende lob _O_ Kom ik weer met 3-2 achter in de 26e minuut.. Begin m'n laatste aanval in de 29e minuut, steekpassie naar voren en GOAAAAALLLLLLLLLLLL......... wordt ie GVD afgekeurd!! |:-

    Wat een game, wat een emotie!!! .. This is soccer heaven _O_ _O_ _O_
     
  10. XeoN

    XeoN Guest

    Go Lostboyz Go Lostboyz !!
     
  11. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook Live sinds vanavond !!
    Gamertag: Michie23
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb je ook Pes 4:)
     
  14. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. Achilles

    Achilles Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ok beste mensen,

    ik heb PES 4 ook en ik ben er helemaal verslaafd aan. Ik kan mn ogen echter niet sluiten voor een aantal storende minpunten die misschien wel realistisch zijn maar voor mij wel een beetje de fun er af en toe afhalen. Ik wil dus even een discussie losmaken over de minpunten van PES4. Dit zijn ze:

    1. De ongelofelijk pietluttige scheidsrechter, Je kan iemand niet eens aankijken of er wordt al voor een overtreding gefloten. Het maken van een sliding zonder dat er gefloten wordt is helemaal lastig.

    2. Als je tegen een menselijke tegenstander speelt is het zo ontzettend makkelijk iemand uit te spelen, dit doe je dan door een beetje heen en weer te lopen/draaien. dat draaien (vd speler) gaat dan zo snel dat je tegenstander dit nooit kan volgen.

    3. Als de computer een pass met a geeft dan heeft de ontvangende speler vaak zo ontzettend veel ruimte, het kost echt een paar seconden voordat het dichstbijzijnde mannetje er is. Dit vind ik dus niet zo realistisch :) Je kan moeilijk ieder speler een mannetje laten dekken.

    4. Het ontbreken van een knop om iemand uit je team diep te laten gaan. Vaak doen ze dit uit zichzelf, maar niet altijd. Dan zit jij dus te wachten totdat dat mannetje diep gaat maar dan blijft ie staan of hobbelt rusrig verder. Bij FIFA heb je een knop (dezwarte) waar je dan een teamgenoot mee diep kan laten gaan. Dit vind ik beter want dan heb je )op dit punt) meer het idee dat je het zelf doet en niet afhankelijk ben van de nukken van de AI.

    Ok dit waren ze. Wat vinden jullie van deze punten?
     
  16. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Quitter/disconnecter: Everett13, fransooos (hoe kan het anders?). Scoorde na 13:51 minuten in de extra tijd (silver goal) de winnende, en weg was onze vriend.
     
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je kan genoeg gebruik van de strategieën om die punten die je hebt genoemd op te lossen...ik heb er geen last van gehad. En slidings lukken ook aardig makkelijk, als je maar zorgt dat je dat pas doet als je schuin aan komt of van opzij als je goed slide..
     
  18. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    stond ik 6-0 voor ging ie ineens disconnect :p
     
  19. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje:

    Kan je met z'n vieren op 1 xbox een potje tegen elkaar voetballen?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja dat kan offline, maar niet op Live
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina