ok beste mensen,
ik heb PES 4 ook en ik ben er helemaal verslaafd aan. Ik kan mn ogen echter niet sluiten voor een aantal storende minpunten die misschien wel realistisch zijn maar voor mij wel een beetje de fun er af en toe afhalen. Ik wil dus even een discussie losmaken over de minpunten van PES4. Dit zijn ze:
1. De ongelofelijk pietluttige scheidsrechter, Je kan iemand niet eens aankijken of er wordt al voor een overtreding gefloten. Het maken van een sliding zonder dat er gefloten wordt is helemaal lastig.
2. Als je tegen een menselijke tegenstander speelt is het zo ontzettend makkelijk iemand uit te spelen, dit doe je dan door een beetje heen en weer te lopen/draaien. dat draaien (vd speler) gaat dan zo snel dat je tegenstander dit nooit kan volgen.
3. Als de computer een pass met a geeft dan heeft de ontvangende speler vaak zo ontzettend veel ruimte, het kost echt een paar seconden voordat het dichstbijzijnde mannetje er is. Dit vind ik dus niet zo realistisch
Je kan moeilijk ieder speler een mannetje laten dekken.
4. Het ontbreken van een knop om iemand uit je team diep te laten gaan. Vaak doen ze dit uit zichzelf, maar niet altijd. Dan zit jij dus te wachten totdat dat mannetje diep gaat maar dan blijft ie staan of hobbelt rusrig verder. Bij FIFA heb je een knop (dezwarte) waar je dan een teamgenoot mee diep kan laten gaan. Dit vind ik beter want dan heb je )op dit punt) meer het idee dat je het zelf doet en niet afhankelijk ben van de nukken van de AI.
Ok dit waren ze. Wat vinden jullie van deze punten?
Klik om te vergroten...