Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
  2. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisterenavond nog een potje Live. Na 1 minuut scoorde ik al, ik vrees meteen dat hij zou disconnecten.
    Maar nee, hij bleef. Ik speelde al de beste wedstrijd die ik ook speelde. Uiteindelijk werd het 10-1. En hij bleef tot het gedaan was.
    Bij mij is het al zover gekomen dat ik echt blij ben wanneer ik de wedstrijd kan uitspelen zonder disconnect.

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Als ik het zo lees is dat hele live een drama met pes 4. Wat een mongolen zeg.
    Kunnen jullie niet gewoon alleen tegen elkaar spelen van mensen hier op het forum? Anders word je toch gestoord?

4. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis geen drama hoor, gewoon friends toevoehen en spelen maar.

Ik heb totaal nog geen last gehad van disconnectors :) al geloof ik zeker wel dat er daar genoeg van zijn.

Gister 3 keer tegen iemand gespeeld waarbij ik de potjes won waaronder een score van 8-0 en hij bleeft gewoon.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nog nooit gedisconect ik stond pas tegen een italiaan met 9-2 achter hij mij allemaal tips gegeven.. ik zei tegen hem de 10e goal krijg je niet... en inder daad het werd 9-3 was gewoon leerzaam!

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd gigantische afgemaakt worden door iemand die vele malen beter is is goed voor je eigenskills vaak zijn ze normaal genoeg (je hebt er natuurlijk die zichzelf net ff te gode vinden) ook die om tips te geven waar je wat mee kan.

7. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, kep in het begin aardig wat keren verloren tegen een supergoede fransman, hij kon alleen niet engels praten en zij alleen maar oh lala als er iets ernstigs gebeurde..omg

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah fransen he een volk apart :confused:........

9. XeoN

XeoN Guest

Rare jongens die Fransen. :cool:

10. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou zo leuk aan al die voetbal spellen ? naar mijn idee allemaal hetzelfde,en stom :/

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mja das jou mening en onze mening is dat we het leuk vinden.

12. XeoN

XeoN Guest

Wtf vind jij aan Killzone ? Matige shooter met fouten.
    Iedereen zijn mening kerel. :cool:

13. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dit soort posts vraag ik me altijd af wat iemand bezielt om ze te plaatsen. Als je voetbalspellen niet leuk vind, wat doe je dan op dit forum?

14. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die pietluttige scheidsrechter herken ik niet echt, slidings maken zonder overtreding kan best en ik vind dat de scheids vrij soft is met kaarten geven. Ik heb al menig voetballer boven die knieen afgezaagd met alleen een waarschuwing als gevolg.

Wat betreft die andere punten denk ik gewoon dat t wel redelijk in overeenstemming is met de werkelijkheid. Op het voetbalveld hebben spelers ook geen zwarte knop om medespelers diep te laten gaan. Ik speel zelf met NEC en en matige spel dat ik bij PES zie komt aardig overeen met wat ik wekelijks in het stadion zie, vanavond ook weer waarschijnlijk

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik in het begin ook last van maar je moet gewoon goed leren timen, dan blijft de vaart teminste ook in het spel

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Precies het ligt allemaal aan de timing. Juiste formatie kiezen etc.

Daarnaast kun je de speler die de bal afspeeld diep sturen met ....jawel de zwarte knop!!!

17. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0

ja weet ik,ben toch ook niet boos op jullie,maar wat is t verschil tussen de 10001 voetbal spellen die dit jaar gereleased zijn ?

18. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat je in een gewone league geen spelers kan kopen en verkopen, dat was toch een kleine moeite geweest om dat in het spel te stoppen

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je een beetje verstand van voetbal hebt dan snap je wel waarom Pes veel beter is dan Fifa.Tis gewoon veel realistischer en alles beweegt veel beter.

Vertel jij mij es wat er nog beter was aan Halo 2? En wat is nou eigenlijk het verschil tussen die millioen shooters naast de stijl en het verhaal?

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    pcies der zijn ook nog is 10001 shooters met allemaal een net iets andere uitvoering.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina