1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehehe same here hoor, het is ook allemaal wennen!

    Ik heb een Amerikaan in mijn friendslist staan die de 60 al is gepasseerd. Dus je bent zeker geen uitzondering. Wat maakt het ook uit, de liefde voor het spelletje is waar het om gaat. Maar jij hebt dus ook geen oplossing voor het verwisselen van de L1 en L2? Misschien dat Konami het in de patch mee zou kunnen fixen. Om alle buttons re-mapable te maken.

    Iets soortgelijks is ook met de MotoGP demo gebeurt, bij de allereerste versie in Amerika geloof ik.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vrees dat ze zich daar alleen met de hoognodige problemen zullen bezighouden, want ze hadden het over een patch die 'binnen een paar dagen' zal uitkomen.
    Dus de lag pakken ze aan en als we mazzel hebben ook nog het updaten van de scoren met 0-3 als iemand disconnect....
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat laatste vind ik idd wel een vereiste, ik heb zelf dan nog wel een wedstrijd LIVE gespeeld maar toch.....

    ps. Ik wacht nog even totdat ik het redelijk kan.
     
  4. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch wel een bug ondekt in het spel:

    Ik was van plan om master league te gaan spelen met ajax. Ik dacht toen, laat ik even babel en rosales erbij zetten via de edit mode. Nou dat was allemaal prima gelukt en ook het rugnummer goed gezet. Toen ik dus masterleague ging spelen hadden rosales en babel een hele andere leeftijd dan ik had ingesteld: babel was 29 en rosales was 27
    en hun vaardigheden gingen omlaag terwijl ik hun leeftijd op 17 en 23 had ingesteld.
    Heeft iemand hier dit ook gehad?
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe heb je rosales bij ajax gekregen? ik krijg het maar niet voor elkaar :mad:
     
  6. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een willekeurige speler uit PES United genomen (dat team dat vlakbij porto en sparta praag staat) en hem helemaal verandert tot rosales en daarna met register player bij ajax gezet. Net zoals bij babel.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Bepaalde gegevens die je veranderd hebben geen invloed op ML. Dus ML past het voor je aan. bv leeftijd. Kun je ook terug vinden in je boekje.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad AJK, geen bug dus...
     
  9. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooooh, dus dat is het. Ey thnx man maar bijvoorbeeld als je ability aanpast heeft dat ook geen nut in de ML?
     
  10. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje.
    Want altijd als ik aan het aanvallen ben en ik krijg dan een perfecte dieptepass, ik moet allleen nog ongeveer 25 meter lopen en dan ben ik bij het coal.
    Keeper ff uitspelen en doelpunt.
    Maar altijd als ik dan dieperfcte pass krijg en er loopt 5 meter achter me een ventje, hij haalt me altijd makkelijk in voordat ik bij het coal ben.
    Ik snap het egt niet ik hou de rechter trigger ingedrukt.
    Is dit verkeerd of kan je ook rennen, en sprinten????
     
  11. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat knopje dat op de rechter thumbstick zit indrukt terwijl je hem de richting heenwijst waar je naartoe wilt sprinten, speel je de bal verder voor je uit en ga je sneller. Heb ik int begin ook problemen mee gehad.
     
  12. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    rechter trigger is wel sprinten, maar je nou eenmaal langzamer met bal aan de voet dan zonder.

    Ik heb net trouwens mijn eerste vrije trap erin gekregen. Prachtige goal, maar hij was niet zo bedoeld. Ik kreeg een vrije trap vlak buiten het strafschop gebied, en omdat ik nog nooit uit een vrije trap had gescoord probeerde ik met B de bal op het hoofd van een medespeler te krijgen. Maar in plaats daarvan vloog de bal ineens in de linkerkruising. Hij zat er wel lekker in,maar toch een beetje jammer dat het meer geluk dan wijsheid was.
     
  13. PES

    PES Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet double speed kopen dat is cool
     
  14. PES

    PES Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je hard en laag schieten???
     
  15. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechter trigger ingedrukt houden tijdens het schieten (heb ik een aantaal pagina's terug ook al aan iemand anders uitgelegd) O-)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij bedoelt hij een schuiver en dan hard.
     
  17. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan daarmee ook, van heel ver alleen niet. Volgens mij kan je niet echt een afstandsschuiver doen.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Iig geen harde nee. Maar Right trigger+schieten levert (bij mij) geen lage schot op. Wel strak hard en mooi, maar geen schuiver. Kan zijn dat hij wel gewoon strak schot bedoelt :0
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor lage schoten is het belangrijk dat je de schietknop héél kort indrukt.
    Kijk verder naar de animatie van de spelers op wel moment je de bal raakt. Hoe beter hij uitkomt met zijn passen, hoe beter het schot.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar schoten vanuit 2e linie hard en laag. Erg lastig, als het al mogelijk is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina