1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej Han, is er eigenlijk een vraag over PES 4 waar jij geen antwoord op weet :9
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ehhhh..... daar weet ik geen antwoord op ;)
     
  3. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha Lol _O_
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag een mooi goal met nakata... die keeper stond bij een counteraanval te ver uit z'n doel, en dat heeft ie geweten ook. Ik plaatste (nou ik... ahem) precies tussen de lat een het handje van de terug springende keeper. Toen was ik wel blij... ja
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Hanterp, heb jij misschien nog een tip voor het koppen en vrije trappen nemen. Als ik kop (met de schietknop) kop ik altijd over, kan je ook hard naar de grond koppen? En kan je nog een draai aan de bal geven ofzo bij een vrije trap?

    thx :)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tip van mij:

    Timen, dat is het toverwoord en het belangrijkst. Je kunt ook hard naar de grond koppen, je hoeft alleen maar goed te timen en te richten. Probeer de speler waarmee je wilt koppen "los" te krijgen (dwz met de rechtertricker de speler vrij maken zodat je goed kunt lopen en timen).

    Vrije trap: Ja dat kan. Tijdens het vollopen van je shotmeter, kun je een curve geven aan de bal. Gewoon met de stick waar je ook mee loopt. Wanneer je hem bijvoorbeeld schuin naar achter houd zal de bal met een boogje draaien (wanneer je dicht op het doel staat). Let wel, kijk goed wat de kwaliteiten van de vrije trap nemer zijn. Sommige spelers kunnen geen curve geven aan de bal.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    In het boekje staat dat als de bal in de lucht is je via de zwarte knop de speler kunt bewegen.......wat bedoelen ze hiermee....wat kun je ermee......is het handig....

    ps. Staat onderaan blz. 13
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja het is handig. Ik bedoelde dat ook toen ik dat je de speler kunt "losmaken" met de rechtertricker. Ik ben de PS2 versie nog een beetje gewend haha. Dat moet dus de zwarte knop zijn.

    Wanneer je dit niet doet, is het moeilijker om de speler waarvoor de voorzet bedoeld is goed in positie te krijgen omdat het mannetje niet altijd volledig onder jouw controle is. Met de zwarte knop krijg je eigenlijk de volledige vrijheid over de speler. Let wel, het is best moeilijk om dat goed onder controle te krijgen. Je loopt snel te ver door. Maar na een tijdje krijg je het wel goed onder de knie en heb je er een gevaarlijk wapen bij.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kijk zeker handig dus. Je kunt dan goed gebruik maken van het gele kruisje.

    Kan dit zowel in de game zelf....dus met een voorzet en ook met een corner??
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is ook de bedoeling haha. Het is echt in-game. Het is ook handig om voor de man te komen, dus uit de dekking te komen. Dan moet je dus goed weten waar je speler staat zodat je goed kunt lopen.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Snap ik wel maar sommigen controls werken niet in-game...zoals schieten op doel en dan de trigger omhoog om harder te schieten en de rechter trigger bij schieten op het doel......toch??
     
  12. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu herinner ik het me weer, ik was verbaasd over de ruimte die ik kreeg idd _O_
     
  13. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg laatst tijdens de conditietraining een corner en toen lag de bal wel bij de vlag maar stond er geen speler bij om de corner te nemen. T was niet echt een probleem aangezien de conditietraining al af was en k dus gewoon kon kappen, maar als dat tijdens een wedstrijd gebeurt dan is t wel vrij problematisch.
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met de masterleague....

    2 potjes gespeeld...2 keer 1-1....2 keer stond ik voor...1 keer in de 88ste minuut de gelijkmaker tegen....

    ff 2 vragen..

    Stelt de pc elke keer het beste team op of blijft het standaard zo staan?

    Met training kun je alleen de conditie op peil houden...of heeft het ook zin om af en toe niet te trainen?
     
  15. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    De Computer stelt het standaard team op als dat mogelijk is (blesures, schorsingen)

    Als je te lang niet hebt getraind dan kan een speler geblesseerd raken(staat er een bolletje waarbij staat: need to represent ofzo dacht ik)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem vandaag ook gehaald!
    Een potje online gespeeld tegen een fransman het was 0-0
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    t was zeker 3 uur en dan is het koffie pauze! :D


    maar de training heeft dus weldegelijk nut hoor ik wel!
     
  18. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:
    hoe maak je een eigen voetbalteam (zoals het team waar ik in voetbal) en gebruik ik dat in gewone wedstrijden, cups en master league.
    ik heb nu al een aantal spelers gemaakt via edit mode-edit player-in zo'n leeg vakje met een E erin.
    Maar hoe zorg ik er nu voor dat ze een team worden en dat ik ze kan kiezen om te spelen? Die edit mode is er toch niet voor niets, je hoeft hopelijk niet over een ander team heen te 'schrijven'??

    harm
     
  19. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je een bal zacht stiften\lobben? Als ik het probeer gaat altijd veel te ver over het doel.
     
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er 2 manieren om te lobben, met linkertrigger en X (gaat heel vaak over). De 2 manier is eerst x drukken, zodra de schietbalk vult trek je aan de rechtertrigger. Dan geeft ie een 'subtiel' lobje ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina