1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    En kan iemand me uitleggen hoe ik spelers verkoop?
    Meestal staat er bij mijn spelers in de negotions week breakdown, soms in het rood en soms in het blauw.
    Snap er niks van.

Elp

2. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 keer een speler weten te verkopen: toen verscheen er een lichtgroen driehoekje naast zijn naam en kreeg ik een bod van een andere club en die heb ik toen maar geaccepteerd uit geldnood.

3. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lukken alle trucs :)

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

ik speel het spel bijna met een hand ( lichamelijk gehandicapt!)de rechter trigger kan ik soms gebruiken de linkse totaall niet maar ik heb nergens problemen mee! ik heb nog nooit proevolution op de ps2 gespeeld! misschien moet je gewoon even wennen!

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat vind ik dan super-knap! :cool:

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mm ik heb het al van mijn geboorte dus ben wel aangewend! van af mijn sega 16 bit speelde ik al met een hand wel jammer dat ik de linkse trigger niet kan gebruiken en als ik hem verwissel met de witte knop geeft pes een fout melding!?
    dat is jammer maar op een gegeven moment weet je precies (ik zit er ook wel eens naast) wanneer de computer van speler wisselt!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die witte knop is inderdaad niet te verplaatsen. Gek is dat in de bèta-versie dat nog wèl kon, maar dat hebben ze om een of andere vreemde reden bij het origineel uitgesloopt.
    Heb je de controller ergens op vastgezet? Want als je alleen met een hand al moet besturen, dan kan je die niet gebruiken om de gamepad recht te houden.
    Het geeft trouwens maar weer eens aan hoe goed sommige mensen zich kunnen aanpassen aan situaties.... :)

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee de controller zit niet vast ik leg hem op mijn linker knie en leg mijn linker hand op de controller met mijn duim speel ik de knoppen en met mijn pink en ringvinger de linkse d-pad mijn rechter hand, die in een vuist zit, leg ik voor tegen de rechtse trigger als ik dan de rechtse trigger nodig heb schuif ik de controller naar voren(soms druk ik door de spanning voor de goal wel eens te vroeg de trigger in en loop de bal dan achter)zodat de trigger ingedrukt wordt. ik moet wel zeggen dat ik op 2 sterren speel en dan soms echt m,n best moet doen, om er nog een (goed ) potje van temaken :) het nadeel is wel dat als je tegen vrienden of online speeld je nooit zelf kunt wisselen tegen de computer kan ik het aardig inschatten maar online of tegen vrienden kan het nog wel eens ander verlopen! (meestal leg ik de linkse trigger nooit uit aan vrienden! :) :)

o ik ben daar bovenop (om het beeld compleet temaken!) ook nog eens slecht ziend en dat is soms wel lastig (vooral handleidingen met kleine letters is lastig) maar ook bij het voetballen gelukkig heb ik daar wel goede aanpassinen voor!

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als ik dat zo lees is het van jou een grotere prestatie om te winnen op level twee dan van mij op 6! :)
    Wel eens aan gedacht om een speciale controller voor je te laten maken? Dit doe je trouwens toch al fantastisch hoor... ;)

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    idd, respect voor appie _O_

11. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat had ik ook

12. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    HAd ik ook, stond 3-0 voor, was het rust, zegt die commentator: well, trevor, no goals so far...
    :D
    Maar goed, zonder commentaar vind ik het ook saai, en het gaat toch om het spelleke zelf

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb groot respect voor jou. Ik "vergeet" trouwens ook vaak tegen vrienden belangrijke informatie te vertellen in een game.. Pas na een potje of 5 (overwinningen voor mij ofcourse) vertel ik het ze. Maar ze hebben me altijd door haha, ze zeggen ook altijd of ik niets iets vergeet te vertellen. Nee hoor, ik niet... Je weet alles wat je moet weten.....

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb een dwarslaesie, en ik gebruik deze: Thrustmaster (Programmeerbaar)

Je kunt dan iedere knop onder een andere zetten.

15. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al wel eens een bal geschoten van achter zijn standbeen?

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Meerdere malen. Je moet dan wel een speler "aanpassen" om het te kunnen of je moet het doen met Recoba. Je moet de shotfrequentie van zijn zwakkere been op "3" zetten evenals zijn nauwkeurigheid met zijn zwakkere been. Dan moet het lukken, zo heb ik het ook gedaan en behoorlijk wat goals zo gemaakt. Daarna heb ik het weer weggehaald, omdat de speler dan wel behoorlijk wat kansen mist en heel vaak schiet achter zijn standbeen. Het ziet er prachtig uit, maar effectief is het niet.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ben jij dus ook deels verlamd? Heb jij dezelfde soort handicap als Appie21 wat verlamming betreft?

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    deep respect damnz _O_ das echt uber knap _O_

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @Han

Wanneer gaan wij nou eens online een robbertje uitvechten? BTW krijg je ook punten afhankelijk van de doelpunten. Als ik 6-0 win, krijg ik dan meer punten dan wanneer ik met 1-0 win?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Goeie vraag, ik weet niet hoe het puntensysteem werkt... Ik wacht nog even met spelen omdat ik nog steeds griep heb en zoals je weet ben je dan te lamlendig om wat te doen.
    Double Dribble wil ook graag spelen (ons toernooipartijtje), het liefst vanavond omdat hij al een paar dagen wacht.... of ik dat doe is nog de vraag hoe het vanavond gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina