1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, maar hoe doe je het precies. Gewoon op goal schieten?

2. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: srry dubbelpost

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als de speler links is, moet je zorgen dat de speler waarmee je het wilt doen de bal bij zijn rechtervoet heeft. Als je zorgt dat hij niets anders kan doen dan schieten met rechts en je schiet gewoon zoals je normaal doet dan schiet hij de bal vaak achter zijn standbeen langs. Ik hoop dat het je lukt.....

@Han,

Okay man, ziek eerst maar even goed uit. Ik vermaak me nog wel even met de anderen haha

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pesmoves.com/

ik weet niet of deze bekent is maar daar staan de wereld controls voor de ps2, ook allle moves,zullen dus ook op de xbox mogelijk zijn, mischien kunnen we zelf proberen wat van die controls om te zetten naar de xbox.

5. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben geheel verlamd (C4/C5). Ter hoogte van de schouders, maar ik heb wel nog wat beweging in de armen en benen. Zodoende speel ik of met een arcade stick of met deze controller. Maar die arcade stick kun je bijna nooit gebruiken, omdat de meeste spellen de rechter analoge stick gebruiken.

6. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 maal een speler van NEC verkocht, dit deed ik door eerst een paar spelers die veel te oud waren op de transferlijst te zetten, dit kan via negotiations>my team. Daarna werd er tweemaal op deze spelers geboden. Als je geen bod krijgt kan je proberen de transfersom te verlagen. Ik kreeg voor mijn twee ontzettend oude (k geloof 37 ofzo) spelers behoorlijk hoge transfersommen, in totaal zo'n 8000 punten ofzo, dus t kan zeker de moeite lonen. Je kunt spelers overigens natuurlijk alleen verkopen tijdens de negotiation period, maar je kunt ze wel het hele seizoen door op de transferlijst zetten.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    -->Gamer 24:
    Maar je hebt dus een beetje beweging in je armen, maar niet zoveel dat je die rechter analoge stick kan gebruiken, zeg ik het zo goed? Kan je wel bij die zwarte en witte knopjes, die zitten op die trustmaster nogal een end naar rechts...
    Ik vind het maar wat hoor, wat jij en Appie handig omgaan met jullie handicap. :)

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dit is waarschijnlijk de mooiste tip diie ik ooit gehad heb op een forum!

en ik hen niet echt verlamd ik heb zuurstofgebrek gehad bij de geboorte m,n rechter kand is spastish (of hoe schrijf je dat woord!) maar die hand kan alleen open en dicht

o en Gamer 24 speel jij ook pes 4

9. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb beweging in armen en benen al heb ik niet veel kracht. Ik heb namelijk een duikongeluk gehad 5 jaar geleden.

Ik kan de controller wel besturen, ook de rechter stick. Maar omdat ik niet bij de triggers kon heb ik een arcade stick gekocht (al een stuk of 3 geprobeerd). Maar daar had ik weer dat probleem dat ik niet de spellen kon spelen die de rechter analoge stick gebruiken omdat die er niet op zit.
    Vandaar dat ik die programmeerbare controller heb gekocht. Nu kan ik dus bijv. de linker trigger programmeren onder de linkerstick click, en de rechter trigger onder de rechterstick click of waar dan ook.

Ik heb hem bij Bol.com besteld. Binnen 4 dagen in huis, en kost maar 20 euro. Ideale oplossing misschien voor je.
    Er staan wel wat negatieve reacties, maar daar heb ik in ieder geval geen last van.

Ik speel ook PES 4, maar ik krijg het maar moeilijk onder de knie :{ .
    Ben nou eenmaal Fifa gewend, en dit is toch wel andere koek. Maar ik blijf het proberen :cool:.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    [off-topic]

@ Gamer_24: Was net even je website aan het bewonderen.......ziet er goed uit. Ik verzamel zelf allerlei clips....is het mogelijk het doelpunt tegen England ergens te downen?? (de lange drible goal)

Alvast bedankt.

[/off-topic]

11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je compliment!

Maradona-Engeland

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Geen dank....jij ook bedankt!! ......die gozer was echt goed man...net die warm-up gezien. Man man man, wie doet dat nog na....

13. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    C. Ronaldo misschien over 4/5 jaar. Daar verwacht ik veel van de komende jaren. Alleen jammer dat het geen nr. 10 is.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wie weet, hij heeft zeker veel talent! Laten we het hopen.....kunnen we weer genieten.

15. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Ibrahimovic kan ook van alles met de bal _O_
    Hij doet het alleen niet al te vaak

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het netjes zeggen, hij is niet mijn favoriete speler. ;)
    Maar wat hij tegen NAC deed was magie.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We kijken wel steeds buiten de grenzen voor de beste voetballer in de komende jaren, maar ik zie het helemaal zitten met Robben hoor...

18. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Die ontwikkeld zich ook als een raket ja. Hij is ook 1 v/d spelers die het echt ver kunnen gaan schoppen, alleen wat blessuregevoelig. Hopelijk is dat voor hem nu achter de rug.

PS: Voor mooie hoogstandjes, kijk op Eurosport. Daar is het WK zaalvoetbal bezig.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En een klein beetje een zeikerd, maar daar hebben geniale spelers volgens mij patent op. In Engeland zal hij heel vlug afleren zich overmatig aan te stellen. Maar qua voetbal is hij in potentie de beste sinds heel heel lang....... Ik denk zelfs de beste buitenspeler die Nederland ooit heeft gekend. Die dribbels zijn geweldig...

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hoe oud is het mannetje nu?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina