1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Maradona?-->44
    Robben?-->20

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Sorry, ik bedoelde onze Robben, maar ook leuk om te weten dat Maradona 44 is ;).

3. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt ie Robben. Ik dacht dat ie iets van 21 was ofzo?

Edit: Jullie zijn snel :9

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Arjan Robben: 23-01-1984 ff snel gezocht via google

5. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt wordt Freddy Adu de beste voetballer. Hij is nu pas 15 dacht ik en o zo goed. Maar op het moment vind ik ronaldinho de beste speler.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die niet weten hoe het punten systeem werkt.Ik ben er voor een deel uit
    als je wint krijg je 30 punten en voor ieder doelpunt .Hoe het nu met verlies en gelijk spel zit weet ik nog niet helemaal zeker maar dat zal ong iets zijn als 7 punten voor verlies en 15 voor gelijk spel.

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ok zo meteen na het werk ga ik PES 4 kopen, had een vraagje. Kan je online ook unranked spelen?

ik zal in het begin wel een beetje aan het aankloten zijn en heb geen zin om de eerste wedstrijden gelijk te verliezen :p

dus als het unranked is, kan ik daar mooi een beetje het spel leren :)

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voor ieder doelpunt 30 pt? Zeker weten van niet... Ik heb diverse wedstrijden met grote cijfers gewonnen (6-0, 8-1, 4-0, 7-1) dus dat lijkt me stug. Of begrijp ik jou niet helemaal? Ik weet het niet meer....

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Unranked is niet mogelijk (voor zover ik weet). Als je twee joypads hebt, kun je beter tegen vrienden eerst oefenen. Of speelt tegen mensen met weinig punten.

10. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zaterdag bij een vriend gespeeld, maar speelde daar nog echt op de fifa manier :confused:

achterlijntje halen, speler mee laten lopen, passen doelpunt. Maar ja die gast kon er helemaal niks van LoL. Zo makkelijk zal het online niet gaan, ach anders ga ik vanavond wel ff offline een beetje aankloten zodat ik de basics onder de knie krijg en dan probeer ik morgen wel online

wat zijn zo`n beetje de basics die je echt onder de knie moet hebben, heb geen zin om 40 pagina`s door te nemen namelijk. hehehehe.

Luiheid dient de mens O-)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Om online een kans te maken moet je niet alleen de basics kunnen. De basics staan in het boekje, maar dat zegt niet zoveel. Ik kan je wel vertellen wat het schietknopje is en de doorsteekpass enz.enz. maar dat staat ook in je boekje. Ik kan je wel tips geven om online niet te erg afgeslacht te worden.

Vooral belangrijk is dat je overzicht hebt (gebruik die radar) en je verdediging goed houdt. Dus niet teveel uit positie lopen. En zeker NIET met 3 verdedigers gaan spelen, want dan wordt je afgedroogd. Ik speelde gisteren tegen iemand die dat deed, dus ging ik 4-3-3 spelen met de buitenspelers ver en diep, en toen ging ie met 6-0 onderuit. Dus begin bij je verdediging. Enne, niet teveel lopen met de bal, want het is geen Fifa. Veel passen en geduldig wachten op een opening, want die komt zeker, als je de bal maar snel laat rondgaan. Succes online, vanavond even een potje :cool: ????

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wederom interessant Cyrax.
    Toch zit ik nu met een paar vragen, waarvan ik benieuwd ben wat jij daarvan vindt:
    De redenering om niet met drie verdedigers te spelen (vanwege wijd geplaatste buitenspelers) houdt ook in dat je niet met vier verdedigers kunt spelen waarvan de backs opkomen, want de eerste de beste counter gaat de bal de hoek in waar de back nu verdwenen is en je hebt een probleem. Betekent dat in jouw optiek dat backs niet moeten opkomen?
    Stel dat ik 4-5-1 speel met een diep staande RMF en LMF, dan kan je natuurlijk ook redeneren dat jouw drie middenvelders ondersneeuwen, aangezien je volgens mijn vorige redenatie zèlf niet je backs laat oprukken....
    Ik begrijp dat je hier vast een antwoord op heb, maar wèlk :cool: ?

13. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou er zelf van om 3-4-3 of 4-3-3 te spelen, maar dat is idd op fifa en daar kan je redelijk makkelijk herstellen

ik ga denk ik 4-4-2 als begin opstelling beginnen en vanuit daar uit een vertrouwd spel opbouwen

maar ik ga vanavond wel ff eerst offline wat wedstrijden spelen. Waar kan ik het beste op beginnen, 3* ? wil wel gelijk wat tegenstand van computer zodat het me iig moeilijk wordt gemaakt. Dan leer je het ook sneller vind ik.

Maar ik las dat je je tactiek en opstelling vast kon zetten voor online, dus dat je elke keer standaard met die gegeven tactiek en opstelling begint. Klopt dit?

Weet niet tot hoelaat je online bent, maar na m`n oefen sessies off line wil ik best ingemaakt worden door je.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt per doelpunt 1 punt en per win 30 punten.Dus de grote van overwinning telt zeker mee

15. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien ga ik denk ik 4-5-1 spelen, met twee diepspelende rechter en linker middenvelders en een echte nummer 10, net achter de spits dan en dan twee verdedigend ingestelde middenvelder om het vuile werk op te ruimen :p

ben er alleen nog niet uit hoe ik m`n verdediging moet opzetten, opkomend of niet? Tips iemand?

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heeft iemand een lijst met alle trucjes + de bijbehoorden knoppen combinaties?

17. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel handig , kan ik dat mooi nu ff op m`n werk doornemen :p

18. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik ben ook al snel online gegaan, en inderdaad veel verloren :'-( maar het gaat al beter :)

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    --> Tim:
    Net gekeken op gamefaqs maar het is er nog niet. De Xbox heeft nu eenmaal andere knopjes dan de PS2, anders had ik je naar http://www.newstarsoccer.com/proevo.htm verwezen... De taktische vragen hierboven laat ik bewust even onbeantwoord, omdat ik benieuwd ben naar Cyrax reaktie op mijn vragen... die houdt ermee verband ;)
    Maarre... hebben jullie geen manual?!

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    In het eerste geval (de opkomende backs):
    Ik gebruik idd soms opkomende backs, maar meestal niet in de beginopstelling. Als ik weet hoe iemand speelt dan wel. Ik kijk vaak de kat uit de boom. Ik vind opkomende backs een goede manier om je tegenstander onder druk te houden, maar het ligt heel erg aan de wedstrijd. Als iemand met drie aanvallers speelt dan doe ik het niet. Tenzij iemand niet zo goed is in het spel, dan zet ik hem enorm onder druk (online al diverse malen gedaan).

Het tweede geval :
    Als jij 4-5-1 speelt, dan zal ik geen 4-3-3 spelen. Want dan sneeuwt idd het middenveld onder. Ik zal dan waarschijnlijk 4-4-2 spelen, waarvan ik twee middenvelder diep in de verdediging laat spelen en dan zou ik best weleens een opkomende back gaan gebruiken.... Ik speel dan ook niet altijd 4-3-3, maar het is wel mijn favo opstelling. En ik pas me soms idd aan mijn tegenstander, niet mijn eigen kracht vergetend natuurlijk. De meeste spelen trouwens 4-4-2 online zag ik, en dan durf ik het wel aan om 4-3-3 te spelen, want 1 middenvelder minder dan de tegenstander is wel te doen. Ik speelde tegen iemand gisteren die 4-5-1 speelde maar die hanteerde de lange bal, sloeg zijn eigen middenveld over. Ik begon in een 4-4-2 opstelling maar na de eerste 20 minuten schakelde ik over op een 4-3-3 opstelling en ik won met 4-1. Het kan dus wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina