1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie het idd online. Je speelt wel veel wedstrijden. Vanavond even een potje?? Ik heb pas 13 wedstrijden ofzo online gespeeld dus gevaarlijk ben ik niet.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...HAHAHA... moet je wèl even kijken hoeveel (weinig) deze ongevaarlijke cyrax heeft verloren :D

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je basis opstelling met bijbehorende tactiek kan je dus standaard instellen, zodat je dit gelijk kan gebruiken

is dus niet zo verrot als bij Fifa?

en dit moet je dan zeker voor elke afzonderlijke club opslaan?

vraag is vast al een keer langs geweest, maar topic is een beetje groot geworden :p

maar Cyrax we spelen vanavond wel een potje, kan je me de fijne kneepjes een beetje uitleggen, stuur maar een invite, zorg ik ervoor dat ik ff iemand kicked uit m`n friendlist

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nog een kanttekening:

Ik geloof dat wanneer iemand veel overzicht heeft en de controls goed onder de knie heeft, het zal winnen van iemand die de juiste opstelling en tacktiek gebruikt om de goede speler te bestrijden maar geen overzicht heeft. Als je snel denkt en overzicht hebt win je geheid. Ik geloof ook meer in hoe je ingame speelt dat hoe je tactisch bent. Het is wel belangrijk hoor, je kunt er een wedstrijd mee winnen (tegen iemand van dezelfde kwaliteit). Maar als de krachtsverhouding groot is, is het niet heel belangrijk en kun je van je eigen kracht uitgaan vind ik.

5. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is goed. Ik ben ook niet gevaarlijk :D

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, dat kun jij ook zien natuurlijk. Ik wil verder echt niet opscheppen hoor (want verliezen doe ik echt wel) of stoer doen, maar dat wedstrijdje was ikzelf niet. Het was de tweede wedstrijd online en de eerste speelde ik tegen dezelfde jongen. Die eerste won ik met 6-0 en een vriend van mij was er ook bij. Aangezien hij (the light 79 heet ie, komt vanavond ook online, kun je het hem vragen haha) ook al jaren PES speelt dacht ik dat hij ook wel zou winnen haha. 2-1 voor die ander. Maar om eerlijk te zijn vind ik die ranking niet echt heel boeiend hoor. Ik laat zo mijn vriendin spelen online onder mijn naam, maakt mij echt niet uit verder.

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Is goed joh. Vanavond hebben twee van mijn vrienden als het goed is ook PES4 gekocht dus zal ik eerst even de eer hebben om tegen hun te gaan. Maar ik probeer wel te komen.

8. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, maar ik had nu geen zin om te stoppen met online spelen en dan te gaan oefenen in single player. In pgr2 ging ik ook gelijk online en in totaal had ik toen iets van 130 races die bestonden uit de meeste 1st daarna 2de en 3de plekken zonder echt in single player te oefenene ( al stopte ik al best snel met dat spel te spelen ).
    Dus ik dacht dat dat hier misschien ook wel ging lukken :)

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Heb je hiervoor ook PES games gespeeld? Dan hoef je namelijk niet te oefenen hoor. Alleen wennen aan je joypad.

10. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? Ik nu op 3 sterren en gaat wel goed.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    6* eindelijk ook op de Xbox. Ik speelde PES 4 op de PS2 al een tijdje op 6* evenals WE8. Is wel moeilijker vind ik op de Xbox, ik heb toch wel moeite met de controller. Maar goed.....

12. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt 5 ;) zeker

dan ben je al aardig goed zeg. Ik gebruik alleen geen trukjes misschien moet ik daar maar eens op gaan oefenen.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Hehe, 6 sterren heb ik nog niet geprobeerd. Winnen op 3 sterren gaat bij mij al moeizaam! :eek:
    Net ook weer in de ML, moest tegen Ruhr, kwam maar niet tot scoren..had al vrede met een 0-0 gelijkspel (is toch weer 1 puntje)
    En ja hoor, diep in blessuretijd, spits van Ruhr schampt de bal, gaat via de paal erin! |:-

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik bedoel 6*. Dat kun je kopen in de PESshop.

En die trukjes zijn best belangrijk, vooral op wat hoger niveau aangezien je heel moeilijk de cpu voorbij komt zul je dat wel onder de knie moeten krijgen. Kan ik trouwens ook moeizaam op de Xbox, vanwege die controls die redelijk anders zijn dan op de PS2

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Toen ik net WE8 had heb ik ook eerst een hele tijd gewoon op 3* gespeeld hoor. Toen kocht ik PES4 en dat is hetzelfde spel dus toen kon ik meteen op 6* beginnen. Maar ik vind dat er weinig verschil zit tussen 5* en 6*, behalve dat de computer wat meer het voordeel van de twijfel krijgt en onecht snel is.

16. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, bij 5 gaan ie mannetjes al als raketten over het veld hoe moet dat wel niet bij 6 zijn. Het verschil tussen 2 en 3 sterren is trouwens super groot.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, en ik vind het verschil tussen 2 sterren en 3 sterren heel groot! Op 2 sterren win ik met gemak, met ruime cijfers zelfs. En op 3 sterren lukt het maar niet.
    Wel typerend, moest tegen Rekordmeister (Bayern München) en die staan 1ste..ik heb ingooi. Gooi de bal in het 16 meter gebied, ren erop af samen met 2 verdedigers van hun...wil de bal pakken...sliden ze me met 2 man onderuit, penalty! :cool:

1-0 gewonnen hehe! :+

18. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een invite gestuurd Cyrax

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dat is het mooie van PES vind ik altijd. BTW ik heb ook weleens verloren op 3* terwijl ik op 6* bijna alles won. Stom hè? Soms bak je er gewoon niets van. Ik hou het meest van spannende overwinningen of verliespartijen. Dat gaat zelfs tegen de cpu op hoelang je ook speelt. Bij Fifa was je op een gegeven moment zo goed dat je nooit meer verloor van de CPU. In PES blijf je zo af en toe verliezen. Vind ik juist tof...

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Okay, is cool... Kunnen we tegen elkaar spelen.... Gezellig...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina