Ok nou gisteren heb ik dus hem ook eindelijk gespeeld, eerst op 2* wat wedstrijden geoefend en dat was allemaal wel te doen. De Basic controls lijken op die van Fifa en nadat de X en B had omgedraaid was het bijna identiek. Dus dat had ik redelijk snel onder controle
Daarna tegen een vriend van mij gaan spelen, ging toch allemaal wat moeizamer. Hij had PS2 ervaring met PES3 en was ook te merken. Meeste wedstrijden dus verloren, maar ging steeds beter
Nu ben ik in de league maar verder gegaan op 3* en ik kan maar niet scoren
, 1x met 2-0 verloren, 1x met 1-0 en twee keer 0-0. En elke wedstrijd heb ik dus wel het overwicht, maar die bal wilt er niet in
Heb dus een paar vragen:
- met koppen, hangt en staat dat echt op timing? Want van de 100 voorzetten die ik gegeven hebt, kopte ik er misschien 1 normaal op goal. Of ik aai de bal, hoe kop je hard? Dit zelfde is bij corners, kan de bal niet koppen
- als je een truuk doet en in het boekje staat eerst zwarte knopje en dan B bijvoorbeeld, moet je dan het zwarte knopje constant inblijven houden of alleen één keer drukken en dan verder?
- Wat is de site waar zeg maar staat wat de echte clubnaam is en wat de echte stadionnamen zijn, heb ik vanavond weer wat te veranderen
- Hoe zit het als je online gaat dat je gelijk met je eigen gemaakte tactiek met bijbehorende spelers (nee niet ML, maar gewoon de default selecties) kan spelen
Maar wat een verslaving
Klik om te vergroten...