1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou gisteren heb ik dus hem ook eindelijk gespeeld, eerst op 2* wat wedstrijden geoefend en dat was allemaal wel te doen. De Basic controls lijken op die van Fifa en nadat de X en B had omgedraaid was het bijna identiek. Dus dat had ik redelijk snel onder controle

    Daarna tegen een vriend van mij gaan spelen, ging toch allemaal wat moeizamer. Hij had PS2 ervaring met PES3 en was ook te merken. Meeste wedstrijden dus verloren, maar ging steeds beter

    Nu ben ik in de league maar verder gegaan op 3* en ik kan maar niet scoren :mad:, 1x met 2-0 verloren, 1x met 1-0 en twee keer 0-0. En elke wedstrijd heb ik dus wel het overwicht, maar die bal wilt er niet in

    Heb dus een paar vragen:

    - met koppen, hangt en staat dat echt op timing? Want van de 100 voorzetten die ik gegeven hebt, kopte ik er misschien 1 normaal op goal. Of ik aai de bal, hoe kop je hard? Dit zelfde is bij corners, kan de bal niet koppen :mad:

    - als je een truuk doet en in het boekje staat eerst zwarte knopje en dan B bijvoorbeeld, moet je dan het zwarte knopje constant inblijven houden of alleen één keer drukken en dan verder?

    - Wat is de site waar zeg maar staat wat de echte clubnaam is en wat de echte stadionnamen zijn, heb ik vanavond weer wat te veranderen :p

    - Hoe zit het als je online gaat dat je gelijk met je eigen gemaakte tactiek met bijbehorende spelers (nee niet ML, maar gewoon de default selecties) kan spelen

    Maar wat een verslaving :D
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    1 ) Het komt echt aan op timen, je moet goed kijken hoe je mannetje staat en dan drukken.

    2 ) Zwarte knopje indrukken en dan de kant op bewegen waar je naar toe wilt.

    3 ) www.winning-eleven.com

    4 ) Dat weet ik niet, heb nog geen Live.

    :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe kom je in de WEFA Cup? Heb je dat gedaan via Cup of ben je daar ingerold via de ML? Want ik zie wel steeds WEFA Championship staan enzo, als ik bij DATA kijk in het MasterLeague menu. Wanneer kom je in dat WEFA gebeuren?
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    - Het koppen hangt af van de timing en de positie van de speler, de bal enz. Om heel eerlijk te zijn, gaat het bij mij eigenlijk vanzelf, ik speel het spel dan ook jarenlang. Ik denk dat het dus echt een kwestie is van oefenen.

    - Nee, je hoeft het zwarte knopje niet de hele tijd ingedrukt te houden. Je moet het zwarte knopje (eerst) indrukken en dan B of een richtingstoets (sidestep doe je bijvoorbeeld door het zwarte knopje in te drukken en dan naar links of naar rechts met je pookje of richtingstoets).

    - www.gamefaqs.com moet je even checken.

    - Op deze vraag weet ik het antwoord niet. Ik maak mijn opstelling altijd snel in het pre-menu. Ik moet ook nog ff kijken of dat kan.
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet het zwart knopje ingedrukt houden, hmmzzz moeten m`n vingers/handen toch wat soepeler worden :)

    edit: cyrax zegt dus alleen maar één keer indrukken, daar kan ik nog wel mee leven. Nou een kwestie van combo`s leren, die piroet ken ik al en iets wat op de ronaldinho move leek ken ik ook al. We komen er wel :9

    maar ja dat wordt dus veel oefenen op timen, mijn hele spel is gebaseerd op flank spel, dus moet wel goed kunnen koppen :)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wilde eerst ook alles via de flanken spelen, maar het inkoppen lukte me dus ook niet. M'n spits wordt altijd door 2 á 3 verdedigers gedekt :mad:.
    Dus koppen lukt me steeds niet, nu probeer ik steeds meer combinatie spel te spelen om zo door het hart van de verdediging te komen met een plotselinge steekpass of iets dergelijks.

    Gisteren nog een prachtige goal gemaakt met Nedved, en ik kreeg een prachtige om de oren van Davids (ik speelde Inter - Juventus na van afgelopen weekend! :+ ) Ik zal de goals vanmiddag wel even hier neerzetten! :cool:
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik nou ook veel, maar ben er nog niet uit hoe ik wil gaan spelen

    eerste poging was 4-2-3-2 met dus twee defensive midfielders en twee halve buitenspelers en dan een schaduwspits en een spits, maar creerde te weinig kansen. Speel nu 4-3-3 met de twee defensive midfielders en één aanvallende en creeer nu veel meer kansen, maar die klotuh bal gaat er maar niet in :mad: :D
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik moet nog wel ff wat zeggen, je moet dus de zwarte knop indrukken + een richtingstoets indrukken om een bv een sidestep te doen. Niet 1 x het zwarte knopje in drukken en dan een richtingstoets ofzo... Dan doet ie helemaal niets.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Wat een spel hè?
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wel inhouden, maar ok dat is bij zo`n side step, daar gebruik je dan toch niet de gekleurde toetsen :)

    thnx voor die link, klopt het dat je bij de engelse competitie en de duitse alleen de team namen hoeft te veranderen?

    spelersnamen klopten toch?

    maar wat betreft koppen en timen, wanneer hou je X (bij mij is het dat nu B) in, vlak voordat de bal aankomt, eerder al?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  11. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de review op deze site gauw komt, wel leuk om ff te lezen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, echt topspel! De gameplay geeft je zo veel vrijheid, en het is prachtig om te zien hoe je veranderingen in tactiek ook daadwerkelijk effect hebben! Je creëert plotseling veel meer kansen! *)
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kop zo langzamer hand elke corner raak maar Stam is bij mij nog niet echt gelukkig met afstandschoten :eek: Al 4 wedstrijden achterlkaar de bal vanaf 25 meter op de lat of kruising geknalt als ie terug kwam vanuit een corner.

    Je moet te corners trouwens niet hoog maar net iets voor de helft van het blalkje voor geven en met de Rechterschouder knop + je beweeg-pad naar voren gedrukt inhouden, lekker hard dus en laag. Je scoort 8 van de 10 corners. :9
     
  14. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf altijd me eigen opstelling spelen, net als co adriaanse ;)
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie dan niet dat je op een gegeven moment toch steeds dezelfde wijze hebben om te scoren? Bijvoorbeeld in sp dat je met een winger de achterlijn haalt, naar binnen snijdt, niet voorzet maar vanaf de hoek van de 16m zelf schiet? Dat is voor mij zo ongeveer de makkelijkste goal (al vanaf pes1 dacht ik zo) met een zeer hoog slagingspercentage (boven 50% gok ik), die ik met een voorzet vanaf de zijkant niet waarmaak.

    Wat wil ik zeggen? Wel, de gameplay vind ik dus wat herhalend, de eerste goal scoor ik als zekerheidje daarna ga ik pas expirimenteren. Iemand meer met dezelfde ervaring?
     
  16. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb me ps2 verkocht. Ga vrijdag het burnout pack en pes4 halen. Dan ff oefenen met de nieuwe controls en ook online.
     
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0

    Je speelt automatisch in de cup...

    Je ziet het ook voordat een wedstrijd begint...of het een cup of ene league wedstrijd is..

    Ik ben in de eerste ronde uitgeschakeld...

    Thuis en uit 1-0 verloren....
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, ik weet niet op hoeveel sterren je speelt, maar ik vind het niet herhalend eigenlijk. Ik speel nou al jaren PES games en ik zie nog altijd goals die ik nooit eerder heb gezien. Als ik op 6* speel dan gaat het echt niet zo gemakkelijk.
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent Con.W ook alweer op live 8)
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vind het wel meevallen. Ik zorg regelmatig dat ik met een goede pass iemand voor de keeper alleen zet en dan een stiftje, maar voordat ik eindelijk op die goede plaats terecht ben gekomen, is er al heel wat inventief werk nodig geweest. Zodra het te vaak voorkomt, krik ik de moeilijkheidsgraad wat omhoog, maar tot dusver blijf ik het erg afwisselend vinden.

    Feit is natuurlijk gewoon dat als je steeds op dezelfde manier probeert te scoren, dat het dan na verloop van tijd ook ' gemakkelijk' wordt om op die manier te scoren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina