1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Han?? :eek:
    Grr, had het al verwacht, zodra hij PES4 heeft istie nergens meer op het forum te bekennen! :+
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik heb nu een uur of 2 gespeeld en ik moet zeggen dat ik het tot op het gras een top game vind.Ben nog niet bezig geweest met editten(doe ik zondag wel ofzo)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben er wel, maar het was even etenstijd voor mij :)
    Ik weet alleen dat het verschilt welk stadion je neemt. Feyenoord stadion is redelijk goed, delle alpi wat minder, maar ik heb ze nog niet allemaal zitten bekijken hoor.
    Mogelijk maakt het ook uit of je in daglicht speelt en in de winter misschien. Deze zaken kunnen misschien allemaal invloed hebben....
     
  4. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb slechts een wedstrijd offline gespeeld en twee wedstrijden online, dus mijn mening is nu vrij kortzichtig...

    Maar ik moet het even kwijt. en ik weet dat ik me hier niet populair mee maak, maar ach...

    Ik vind PES4 zwaar tegenvallen!

    De alom geprezen gameplay is natuurlijk super, en hij speelt echt heerlijk weg, alleen ik vind hem er niet uitzien!Het veld is alleen niet wazig, maar tevens de bal en de spelers zijn erg wazig! de stadions zien er op zich oke uit, maar voor de rest vind ik het er niet uitzien!

    Nee, ik breng hemw eer terug, en wacht geduldig op de PC versie! Heel erg jammer, want ik game veel liever op de X-box, maar het verschil tussen de PC versie en de Xbox versie is veel te groot..

    En online: wat een drama. heel veel lag, en de spelers glijden als het ware over het veld. Kijk maar eens naar wanneer iemand een vrije trap neemt. Het ziet er werkelijk niet uit!

    Het beeld wijkt niet eens zoveel af van de PS1 versie (pes2 was dat volgesn mij)

    Nee, gameplay is natuurlijk super, maar het beeld ziet er werkelijk niet uit!
     
  5. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    he mogie heb jij een andere game zitten te spelen ofzo?? ik hoor van anderen nl andere verhalen... ok graphics moeten ietwat tegenvallen maar dat waren we wel gewend van pes. maar lag op xboxlive?? hoop niet dat je gelijk hebt!!
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0


    ja maar dat moet tog gewoon er in zitten voor 50 euro dat ze bij de goede zitten??



    PS : weet iemand hoe ik het stadion kan selecteren als ik wil spelen?? gewoon een match
     
  7. mini_d

    mini_d Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook al last van gehad een keer was het ersgst was de bal helemaal wit en leek net een ballon
     
  8. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, grapichs vallen me zwaar en zwaar tegen. Ik overweeg zelfs nu om het terug te brengen en wachten op ghost recon 2 ofzo.
     
  9. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    en over de Live heb ik maar 1 woord erover: LAGGY (as fucking hell)
     
  10. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn eigen keus natuurlijk. Mij interesseren de graphics, geluid, correcte teams persoonlijk geen bal....

    Natuurlijk is het leuk als die dingen in het spel zitten, maar het gaat voor mij om de geweldige gameplay.
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe valt hij me zwaar tegen, vooral de graphics. Lijkt wel of de game in '98 gemaakt is. De gameplay kan ik nu nog niet echt over oordelen, daar heb ik hem nog maar te kort voor.
     
  12. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    1 stadion is echt dramatisch met die streepen in het veld......zo'n soort omgeploegde boeren wei !!!


    ik hoop dat dat met die leg niet waar is !!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  13. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Als online nou goed geregeld was oke, maar na drie potjes gespeeld te hebben, kan ik nisk anders zeggen dat het gewoon niet speelbaar is onlien (voor mij dan he ;). Bij Fifa had ik er ook wel eens last van, maar nooit echt storend ofzo. Dit is echt storend, en wanneer je een kans krijgt en je de schietknop indrukt, ben je al veel te laat...

    Ik breng hem 100 procent terug :) En wacht op de PC versie...
     
  14. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    kan die lag niet zijn omdat je vooral tegen spanjaarden enzo gespeeld hebt?
    En ik hoorde ook al mensen die net het tegengestelde zeiden: geen lag, goede graphics.
    Deze week zag ik nog iemand die de betaversie gespeeld had. Hij vond die al zeer goed. Ik kan me niet voorstellen dat de uiteindelijke versie slechter is dan de betaversie!
     
  15. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay >>>>>>>>>>>>> graphics en zooi
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het zal ook wel uitmaken met welke verbinding je speelt en hoever je tegenstander bij je vandaan woont...
    Ik las vanmiddag juist dat iemand LIVE fantastisch en zonder lag vond...
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    tword hier al even erg als bij halo2 de teleurstellingen
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey is pes online beter dan fifa want heb gehoort dat je fifa vaak midden in een game uitgekickt word en dat het spel soms niet eens connect heb je zulke tafarelen ook met pes3 of af en toe ..??
     
  19. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het ook. dat van mogi etc blijven natuurlijk meningen.... als ik af ga op de cijfers: >9 en bedenk dat het haast niet zo kan zijn dat konami wil blunderen op xbox live denk ik dat het allemaal wel mee zal vallen. he hanterp waarom ga jij het niet ff online proberen dan weet jij ook gelijk of het een beetje werkt.
     
  20. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics niet super, maar ik stoor me er zeker niet aan. Dat veel teams ge-edit moeten worden interesseerd me geen (voet)bal. Ik heb gewoon de transfers van Ajax veranderd, en de rest maakt niet veel uit. Ik had daarvoor nog nooit een andere pes deel gespeeld, maar hoe werkt de vrije trap systeem. Ik weet wel hoe je ongeveer het best moet schieten alleen ze gaan steeds nét over:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina