1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gisteren voor het eerst online gegaan, wat een spel _O_

    eerste wedstrijd begon ik afwachtend, resultaat binnen no time 0-2 achter, daarna in de rust wat wijzigingen toegepast en waarempel na rust gelijk de 1-2, vervolgens maak ik ook de 2-2 en krijg nog dotten van kansen op de 3-2 maar helaas

    daarna rematch, hoppa 5-0 en disconnecte niet!!

    daarna 5 wedstrijden tegen zo`n andere gast gespeeld, 3x met 2-0 gewonnen, 1x 2-2 en de laatste verloor ik, omdat ik ala fifa met m`n keeper uit kwam, hij geeft de bal voor en zn spits kopt vrij in

    ben nu 4-1-2-1-2 aan het spelen, één verdedigende en één aanvallende middenvelder (ruit), bevalt me goed

    wel vind ik die replay elke keer irritant, op live kan je hem ook niet wegdrukken |:-

    en is het zo op live dat je bij optimatch steeds een team krijgt aangewezen van rond het zelfde niveau? viel me wel op gisteren, dat ik tegen "noobies" als ik moest spelen..

    heb nu 8 gespeeld, 5 wins, 2 draws en 1 loss, niet verkeerd als PES noobie
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    is de xbw league al begonnen trouwens? wil misschien toch wel meedoen
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Rivanov, beide mooie goals, die goal van Nedved was mooi opgezet :)
    --> Technotic, je kan alleen nog op de reservelijst komen, maar je kan het proberen, want sommigen hadden zich ingeschreven en zich nooit meer laten zien, dus die zullen wel afvallen. http://pes4.springfontein.nl/
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Thanks Han!

    Ja die van Nedved zat er lekker in, kreeg de bal voor m'n voeten en twijfelde geen moment. Drukte op X en bam...vol in de kruising! *)
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich geen probleem, als ik mee kan doen is het leuk meegenomen, val ik net buiten de boot jammer maar eigen schuld :)

    ik zal vanavond wel ff op het forum registreren, kan hier op m`n werk niet bij m`n persoonlijke mail adressen en die heb ik waarschijnlijk nodig om de account te activeren
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens wel jammer dat je de controller niet voelt trillen als bijvoorbeeld de lat of paal raakt of een doodschop, dit is bij Fifa super goed uitgewerkt
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dat vind ik typisch arcadisch. Als jij in het echt speelt en je schiet tegen de paal, voel je dan ook trillingen in je hand? |:- Nee toch? Niet realistisch dus. Had het erin gezeten zou ik het uitzetten
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt me vreselijk nep als dat erin had gezeten. Ben blij dat ze dat niet hebben gedaan, ik hoef geen trillingen te voelen in een spel als PES.....
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, in het echt hoor je de bal toch ook tegen de lat uit eenspatten, nu horo je helemaal niks :confused:

    en als ik keihard van achter neergehaald wordt, vindt ik dus wel realistisch als je het voelt trillen.

    en het gaat niet om het gevoel in de hand, maar gewoon de spanning. Bij fifa had je dus ook die trillingen (als in zenuwen) bij penalties, vond ik ook super

    maar ja is Fifa he en alles wat Fifa doet is slecht -_-
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zal ik je dan komen bezoeken en zodra je onderuit wordt gehaald geef ik je ook echt een trap :+ 8)
    Trouwens, je hoort wel degelijk als je tegen lat of paal schiet hoor... een aluminium geluid....
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik wel eerst m`n scheenbeschermers om :+

    maar ik hoor dus echt niks als ik de paal of lat raakt, althans niet zoals het hoort te zijn.

    Zal m`n surround is helemaal voluit zetten vanavond :9
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En je sound in het opties menu voluit zetten ;)
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan misschien ook helpen ja, lol

    kom er vanavond op terug, gisteren vond ik het niet denderend. maar misschien moet ik ff wat instellingen verandere

    Han jij het laatst over een vastloper met je optionfile als je live op ging, maar niet speelde. Maar de geheugenmodule werkt toch niet online. Of kan je wel tactieken en type formaties meenemen online?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha wijsneus :+ ......

    Ben je al weer een beetje beter? Dan kunnen we snel eens onze krachten meten en een leuk potje PES spelen.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Technotic: Via een omweg kan dat ja. Moet je eerst OFF LINE je formaties laden, dus ga je even naar de exhibition-mode en haalt via formations-->Stock je opgeslagen formatie op en dan ga je on-line. Maar let op! Als je ge-edite teams hebt moet je echt spelen op LIVE, want als je uitlogt zonder te hebben gespeeld komt de bug tevoorschijn en ben je je ge-edite options-file kwijt!

    -->Cyrax, gaat inderdaad wat beter met deze wijsneus (hoezo nou, toch een logische opmerking?! ;) ) en heb gisterenavond een aardig partijtje gespeeld en gewonnen met 2-0. Vandaag speel ik voor de mini-competitie tegen double-dribble en dan zouden we misschien later op de avond nog kunnen spelen, al wacht ik het liefst tot morgen tegen jou, want dan verwacht ik mijn Dreambox-adapter en dan kan ik dus klachtenloos spelen (afgezien van lag dus).
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmzz dan kan ik misschien net zo goed gewoon voor de wedstrijd wat dingetjes veranderen, zoveel verander ik toch (nog) niet, is met name de formatie en al het andere kan me nu nog een worst wezen

    is misschien wel als ik het spel eenmaal beter begrijp en dus voordelen kan behalen door die kleine dingetjes ook tw wijzigen

    heb weinig zin om m`n option file kwijt te raken
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Han,

    Is goed joh. Ik zie het wel. Ik speel trouwens wel 15 min. durende matches, ik speel altijd 2x achter elkaar tegen dezelfde speler. Dit omdat ik dat eerlijker vind ivm lag. Heb trouwens gisteren voor het eerst zelf verloren, is dat ook weer gebeurt. Was een spannende wedstrijd, ik kwam niet in mijn spel en ik kreeg 2 penalties tegen in de laatste 10 minuten (stond voor met 3-2). Ik moet eerlijk zeggen dat het de leukste wedstrijd was die ik tot op heden heb gespeeld. Natuurlijk daarna nogmaals tegen dezelfde gespeeld en die won ik met 3-0. BTW, ik ben echt bijna geheel gewend geraakt aan de X-box controller alhoewel ik nog steeds beter speel op de PS2. Maar goed, voorlopig is het voor live voldoende haha.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel echter helaas geen twee 15 minuten partijtjes achter elkaar, anders gaat een ziekte van mij opspelen (Menìere), dus stel ik 10 minuten partijtjes voor of 1x een 15 minuten partij....
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is goed joh, dan spelen we 2 x 10 minuten. Maakt me niet zoveel uit, alhoewel ik liever wat langer speel. Tof trouwens dat je gisteren gewonnen hebt, lekker is dat soms hè?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina