1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig kan ik me daar even mee redden, heb ik zelf de tijd om m`n normale spel te ontwikkelen

    ik moet beter worden in koppen, zodat ik m`n aanvallen kan afwisselen met ballen van de zijkant en dan kopbal/volley

    Verder moet m`n omschakeling een tikkeltje sneller, ik laat me altijd terugzakken en op een gegeven moment pak ik de bal af en probeer ik er snel uit te komen, soms duurt het net iets te lang wil ik net ff die ruimte hebben om die aanval echt gevaarlijk te maken
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, Double dribble staat heel hoog genoteerd toch? Dan is hij waarschijnlijk zo goed dat hij diverse stijlen beheerst, naar gelang de wedstrijd. Dan hoef ik het filmpje niet te zien.... Heeft geen zin dan.. :'-(
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor camera standpunt gebruiken jullie nou?

    Ik gebruikte eerst broadcast, daarna wide, en later weer broadcast. Ik merk geen verschil qua prestaties als ik wide gebruik...en broadcast is ook leuker en nog steeds wel overzichtelijk..verder gebruik ik de RADAR!
     
  4. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Ml ben ik gepromoveerd naar de 1ste divisie. Zo moest ik tegen Man United maar het was wel een beetje overdreven hoe snel ie mannetje rond speelden. Ik had gescoord (zwaar onterecht) en zo 20 sec later scoorden zij, dat heb ik wel heel erg vaak. Meer mensen ie daar last van hebben?
    En hoe lang blijf je in deze groep en ga je ook naar andere groepen?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet ik wel, maar dit is een speelstijl, die kun je met verschillende taktieken invullen. Zodoende kan je toch variaties zat aanleggen?
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem ook beter gaan gebruiken, maar ik heb nu pas 2 dgn PES gespeeld, dus moet beetje bij beetje alles onder de knie krijgen. Maar is een goeie tip, moet ik wel gelijk die verdediger kunnen selecteren die die pass zou moeten afsluiten bijvoorbeeld.....
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ieder heeft een bepaalde stijl, daar ben ik het ook mee eens. Die heb ik ook en daarin heb ik idd meerdere tacktieken die ik gebruik. Misschien heb ik het verkeerd gezegd, maar je hebt gelijk. Ik zie online vaak dat mensen constant op dezelfde manier aanvallen en in mindere mate ook verdedigen. Daar doelde ik eigelijk meer. Voorbeeldje, een vriend van mij die heeft de neiging om wanneer hij langs de zijkant van het veld loopt, altijd helemaal naar de achterlijn te lopen en dan pass de voorzet te geven. Hij blijft dat doen, terwijl hij ook eens zou moeten proberen om de voorzet wat eerder te geven, zodat de verdediging nog niet georganiseerd is. Dat soort afwisseling bedoel ik meer. -/-EDIT: voor mijn gabber: hij doet het wel steeds minder hoor, dus denk nou niet dat je hem ff pakt _O_ .
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Offline kun je de selectie op manual zetten. Dan kan het wel. Online is het semi automatisch en dit kun je volgens mij niet aanpassen.
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruiken jullie ook veel die 4 tactieken die je in kan stellen op wit+ABXY ???

    vind het nogal onhandig en vergeet het daarom ook veel
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zijn toch die standaard tactieken zoals counter, allemaal aanvallen enz.enz.. Die gebruik ik wel jah.
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Die jah, heb altijd weinig zin om die online toe te passen, want dan moet je dat steeds voor de wedstrijd wijzigen. Off line hou je die instelling wel, maar gebruik het nog te weinig...
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik heb dit echt tig keer geprobeerd maar het lukt me niet....dat zachte "Y" tikje. Verdediger pakt gewoon de bal of schiet hem weg. Ik weet dat het hier om timing draait.....maar damn. Begrijp niet hoe je het voor elkaar krijgt.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, timing toch wel. Tuurlijk moet je ook wel richting geven aan de pass, maar het komt vanzelf wel joh. Gewoon lekker oefenen, dan komt het zeker. Ik heb er ook een hele tijd over gedaan. De eerste tijd dat ik een PES spel speelde won ik op 3* bijna nooit.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik speel al op 6* gnagnagna en heb nu ongeveer 30 uur gespeeld!! Oh ja ik verlies wel altijd 8) . Nu serieus: ik speel nu op 4* en win regelmatig.

    Even toch nog voor de goede orde: met die lichte "Y" speel je dus de verdediger voorbij of speel je de bal naar een medeaanvaller?? 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    "Y" is de doorsteekpass. Kun je de verdediging mee "penetreren"(degene die hiervan moeten giechelen: shame on you you naughty boy)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, boy:).....weet ik, maar uit jou verhaal maakte ik op dat je daarmee de verdediger passeerse, dus langs hem op spelen en achter die bal aan rennen als een debiel.

    Misschien voortaan ook even aandacht besteden aan de zinsopbouw.....i.p.v. van je PES4 opbouw ;) }:] ;)
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op 4 en 3* en ik krijg bijna nooit tegendoelpunten, en de doelpunten die ik tegen krijg zijn altijd kopballen:confused: . weet iemand hier iets op zodat ik minder kopballen tegen krijg, ik win die duels bijna nooit:mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net met 6* mijn 1ste vrijetrap erin gemikt :p Met Necce (weet niet hoe je het schrijft, is iig een bagger team) tegen Arsenal :) Klikt ik iets te ver door, zodat ik replay niet kon saven :{:{ Heb nog een slechte replay ervan op mijn telefoon staan. Zo snel ik mijn cardreader terug heb, zou ik hem even posten :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk. De zin is redelijk onduidelijk als je niet weet waar ik het over heb :p . Sorry... Het kan trouwens wel, gewoon de bal langs de verdediger spelen door hem verder voor je uit te spelen (ik geloof L-tricker & R-tricker tegelijk maar dat weet ik niet zeker hoor) en dan er gewoon voorbij te rennen..
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Met de zwarte knop proberen voor de man te komen. Dat doe ik altijd, dat gaat goed op zich.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina