1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Van alle potjes die ik heb gespeeld op live (zijn er maar 10 ofzo) heb ik nog niet echt lag gehad. Maar ik heb dan ok alleeen tegen europeanen gepeeld.

    Wacht ik ben trouwens elke keer de host :{, zal daar wel aan liggen.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep, als je host heb je geen last, maar je tegenstander wel.... Bijna altijd althans.... Maar er komt een patch uit. Volgens mij maakt het niet uit of je alleen tegen europeanen speelt of tegen iemand uit zuidamerika. Ik speel tegen een vriend van mij die praktisch naast me woont, en ik heb gewoon last van lag, soms meer dan wanneer ik tegen iemand uit Spanje speel ofzo....
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hep pas een keer gehad ik host bijna nooit!
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar gaat dat ook echt werken? Ik heb gehoord dat de R1, R2 en L1 en L2 knoppen niet werken. Heeft hier iemand ervaring mee?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij was deze converter niet zo geweldig nee (iig niet icm PES4). Maar ik weet het niet zeker hoor?
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Neem de Dreambox adapter via Lik sang (zo heten die lui). Is veel beter. Ik heb de Xjoybox adapter, maar gebruik hem niet meer omdat hij controller-time-outs geeft tijdens de wedstrijd... erg storend.
     
  7. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er soms dom uit ja, helemaal als de bal via je eigen speler achtergaat. Maar je kan dat stomme gedoe voorkomen door met y je keeper uit te laten lopen en die pakt hem dan op of duikt erop. Bij snelle schoten is het wel logisch dat hij niet reageert, dat zie je ook in het echt
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen ie een beetje ver is in de ML. Ik ben nu in 2006 (2de seizoen 1ste divisie) en was in mijn vorige seizoen 3de geworden. Ik speel nu wel in de 'WEFA' league maar ik speel weer tegen dezelfde teams (arsenal ,MU). Speel je alleen tegen andere teams als je 1ste wordt, dus dat je dan wel in een andere groep komt.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat als je in League D begint je altijd in League D blijft, en natuurlijk hetzelfde met League A etc.
    Denk niet dat je overstapt naar een andere League. Ik zit nu in m'n 2de jaar (1ste divisie), maar ik ben meer op Live aan het spelen (als ik uberhaupt al speel) dan de Master League. :eek:
     
  10. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog extra competities naast ML, cup en wefa?

    ps heb een paar friends request gestuurd
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game ook net opgehaald. Speel nooit zoveel voetbalgames, maar deze leek me wel vet. Net de eerste wedstrijd ook met 1-0 gewonnen =P Speel wel op 1 of 2 sterren xD Naja om in te komen zeg maar ^^
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Marcj, ik heb je request via mail ontvangen en zal je zo toevoegen. Heb je al vaker PES gespeeld of was het FIFA hiervoor?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb je request ook ontvangen! Ik moet zometeen werken dus ik accept 'm vanavond even! :)

    Hoe kun je die requests via mail ontvangen? Want ik heb geen mailtje ontvangen in m'n Gmail, terwijl ik die wel heb ingesteld bij de registratie van m'n account.
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt toch ook een moeilijkhiedsgraad van 6 sterren? (kopen in de PES shop) Hoeveel moeilijker is dat ten opzichte van 4 of 5 sterren?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat verschil is nihil!

    Het grootste merkbare verschil zit 'm tussen 2 en 3 sterren, daarna zijn de verschillen niet meer heel groot.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan het via msn-service ontvangen mits je een msn-passport hebt.
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net kieft gekocht via de pes-shop maar waarom kan je die gekochte spelers nergens "registreren" (oftewel toevoegen bij een team)

    die kieft hoort natuurlijk bij classic nederland te spelen :confused:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik heb m'n gmail account gekoppeld aan een Net-passport. Want ik kan met Gmail ook op MSN.

    Maargoed, ik kan het ook zien op www.xbox.com en dan My Live.
     
  19. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Han pro evo is echt het spel waar ik naar uitgekeken heb. Voor mij geen arcade ea spellen waaronder fifa. Na mario kart, is pro evo 2 (psx) het spel wat ik denk ik het meeste ooit gespeeld heb. Ik weet niet hoe vaak ik de ML heb gespeeld. Ik wilde zelfs een ps2 kopen voor alleen pro evo 3. Gelukkig ben ik geduldig geweest. In ML zit ik in 2008 en sta geloof ik 4e (3 sterren). Online zijn mijn prestaties niet bepaald denderend: 9w 6d 12l. Dit komt deels door lag en connectieproblemen met mijn router: hopelijk nu opgelost. Ik merk dat je online steeds je spel verbeterd door je spel aan te passen aan menselijke tegenstanders. Dus hopelijk gaat het stapje voor stapje beter. *)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah... geen beginner dus. Dat wilde deze scout even weten ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina