1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ej hoe doe je je gekochte spelers nou bij een team toevoegen (kieft bij netherlands classic)
     
  2. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me een beetje aan het feit dat de scheidsrechter affluit wanneer je net een corner wil gaan nemen of wanneer je net aan een kansrijke counter bezig bent. Bovendien heb ik me vandaag opnieuw geergerd aan dat rare veld van norwich city (er zijn trouwens vast meer clubs die dit veld gebruiken maar ik heb het alleen bij norwich city gezien). Die rare streepjes maken de bal bijna onzichtbaar.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet of dat wel kan....
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dus zijn veld met 150 strepen die verticaal lopen? Erg irritant veld. Wat vinden jullie het lekkerste stadion om in te spelen, ik iig niet meer het Westfalen Stadium, gras is iets lichter van kleur en de tribune zit er wat minder dicht op (ivm fifa)
     
  5. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu weer ff tussen twee seizoenen, dus moet ik van die oefen potjes spelen. daar tussen kun je trainen en de stats verhogen, maar na elk potje ben ik nu zo'n 45 min aan het trainen:confused: das best wel kut maar voor de rest is het super!!
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0

    Vind ik ook zwaar irritant..

    Maarja de spelers stijgen er wel door...
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik doe het ook alleen met mijn basis spelers anders duurt het mij echt te lang
     
  8. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje...

    Je ziet die pijlen achter iemands naam tijdens de wedstrijd in het pauze menu..

    Bij mij staat er altijd een groene / gele of rooie...

    Ik wissel maar gewoon op gevoel...

    Kan iemand hier dat plaatje nog posten waarbij de betekenins van die pijlen staat...aub?

    Welke spelers wissel jij meestal en waarom?
    Door dat pijltje? of wissel je nooit?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe meer het pijltje omhoog wijst, hoe beter de mentale instelling. Dus pijl naar beneden is beter hem niet op te stellen, tenzij hij véél beter is dan je alternatief. Pijltje omhoog (rood) voelt-ie zich op zijn best. De schakeringen daartussen kan je nu vast wel zelf invullen ;)
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld dit ook voor online?

    want dan moet ik misschien daar op gaan letten, waar zie je de echte verschillen dan op het veld

    wordt die langzamer, sneller moe, schiet die ballen uit het stadion?

    dus rood is goed, en groen is fout, raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Groen is niet fout. Groen is in dit geval neutraal. Grijs is fout....
    Ja het werkt ook on-line en hoe slechter de mentale staat van de speler, hoe sneller hij moe is...
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    O oke, zal er voortaan is op letten

    wissel nu puur op naam eigenlijk en hun vaardigheden, maar zal voortaan ook op dit gaan letten

    pffff kan onderhand wel een handboek gaan opstellen, met punten wat ik moet onthoude

    Han jij had het laatst trouwens over een gecrashte option file, nadat je live was op en af gegaan zonder te spelen

    nou bij mij was die gecrashed na gewoon op Live gespeeld te hebben, alle edits weg, alle settings. Maar ja ik ga alleen nog de formations wijzigen en alle team edits laat ik voor wat het is

    :-(
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Was die wedstrijd gewoon uitgespeeld of ge disconnect? Dat kan uitmaken voor deze bug...
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    UHmmm geen idee eigenlijk, had de hele avond gespeeld en de dag erna startte ik PES op en toen kreeg ik de melding that de optionfile damaged was en kon toen verder niks meer. Volgens mij wel een disconector...

    maar ja speel bijna alleen online, dus super erg is het niet. Maar kan nou wel weer al m`n formations en tactieken toewijzen

    Had dit al ergens eerder gevraagd, maar nogmaals dan maar:

    als je formations online wil meenemen, moet je dan elke keer het team als stock openen in de edit en dat dan voor elk team dat je wilt gebruiken, of kan je die 10 openings toewijzen aan 10 clubs en deze dan zeg maar laden

    heb het al eens geprobeerd, maar ik zit elke keer met de default formation terwijl die in de edit wel goed staat

    bvd
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Moet je ook anders doen. Je doet of je een exhibition-match gaat spelen, verandert de formation en save het op disk. Dan move je de formatie naar het uit-team met change (staat ook onderaan, net als save en load formation) en kopieer het dan terug (antwoord JA op de vraag of dat de bedoeling is), zodat je hem nu voor uit-en thuiswedstrijden hebt staan.
    Dan verlaat je de exhibition mode en gaat naar LIVE.
    Als het goed is kan je daar dan de gesave-de formaties nog steeds in de slots zien staan....
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat kan ik voor al de teams doen of maar een beperkt aantal?

    en dat blijft dus ook staan nadat ik de xbox uit heb gezet en de volgende keer opstart........
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, het is weg als je hem uitzet. Je kan het per slot aan een bepaald team toewijzen. Er gaan dacht ik tien slots in 1 save, maar je kan er natuurlijk meerdere saven, afhankelijk hoe vol je disk is. In principe komt het wel er op neer dat je het voor alle teams kan doen.
    Je kan ook meerdere formaties voor 1 team doen. Zo heb ik zes formaties voor het team waarmee ik on-line speel....
    Natuurlijk moet je wèl na het opstarten de gewenste formaties weer laden in formations-->stock, waar je de save, change, copy en load funkties hebt.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan moet je ze dus wel opnieuw laden voordat je live opgaat als je de xbox opnieuw opstart had..?

    hij slaat het wel op, alleen start die met de default settings bij een herstart van de xbox

    pfff wat een gedoe allemaal, maar ja liever dit dan elke keer voor de wedstrijd die dingetjes aanpassen


    nog een vraag :9

    Hoe zit dat met A en B formatie, je kan zeg maar ingame switchen tussen A en B met witte knop en ABXY, maar krijg die hele B formatie niet ingesteld :{
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad...
    Maar zoveel werk is dat niet hoor, ben blij dat het er inzit, zo kan ik eindeloos veel formaties laden...:)
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog een vraag, als je in het online gedeelte ben, daar kan je toch ook die stock laden

    die optie zit er wel iig :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina