1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat trainen eigenlijk? Ik train ook wel maar ik zie nooit dat ze beter worden.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat doe je in strategy
    Daar kan je strategie A en B instellen en als je die ge-edit hebt e.d. wordt hij mee gesaved met de gewone formatie, waaronder deze A en B vallen.
    Stel dus dat je normaal een formatie hebt waar je 4-3-3 speelt en je hebt deze gesaved, dan kan je als soort uitwijk-formaties in strategie kiezen voor A en B. Zo heb ik een formatie van Juventus die 'standaard' in 5-3-2 ge-edit is, maar in strategie A staat een all-out attack, voor als ik een achterstand in moet halen en in B staat een 5-4-1 voor als ik een voorsprong moet verdedigen. Deze drie worden gezamelijk opgeslagen in de 5-3-2 standaard formatie.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar load formation is grijs, dus niet te laden.
    En inderdaad, via stock kan ik dus de formaties gebruiken die ik OFF line geladen heb (zie een paar posts van mij terug, #239).
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad wel lastig dat je eerst een handeling moet uitvoeren offline voordat je online je opstelling kan laden..
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de tips Han, zal vanavond Italie zo inrichten en als het allemaal werkt, begin ik wel aan de andere teams die ik vaak gebruik :)
     
  6. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het seizoen kan je alleen de conditie trainen. Dit heeft uiteraard alleen een positief effect op de conditie. In de zomerstop kan je bepaalde skills trainen. Als je dit doet krijgt de gebruikte speler(s) experience points waardoor ze beter worden. Dit gebeurt overigens bij jongere spelers ook als je een wedstrijd speelt. Trainen heeft behoorlijk veel effect maar ik vind het te veel moeite om t elke week te doen.
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij formation settings heb je die pijlen met een groen balkje daaronder zit nog een roodkleurig balke waar is die voor?

    Elp
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dát staat in de manual: Blz 54 onderaan....
     
  9. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Danku.

    Elp
     
  10. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al iets meer over zo'n patch voor de xbox!?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit vond ik in een ander forum over de voortgang van de patch:

    Have spoken once again with someone linked to the product team at Konami and the news is both good and bad...

    Bad news first: the patch is taking considerably longer than they expected. (Bear in mind that this is Konami's first Live venture) Worst case scenario at the moment is 2-3 weeks. Unfortunately, there is an 'even-worse' case scenario' due to the former religious holiday known as Xmas.

    Microsoft slam their doors shut for their holi-bobs on the 17th of December and - once the Konami Live team finish the patch - Bill's boys will require some time to test and upload it. And there is always the possibility that the patch won't work!

    At this point in time Konami are trying (very hard) to get it sorted for the 15th; which will leave Microsoft just 2 days to test and upload the patch to the Live network! If this doesn't work out - the patch will be released ASAP, but that will be in the New Year.

    The good news is good but undoubtedly overshadowed by the bad. The Konami Live team are taking in to account many of the complaints levelled at their service: lag issues, lack of manual player change, mini-leagues, etc. And are developing a patch that tackles "...most of the issues raised by consumers."

    This seems to be the best option for the company as most of their developers are ensconced in Japan. Undoubtedly their continued work on PES4 Live is proving to be a time-consuming and expensive business. Perhaps understandably they are keen to get it done and out of the way, leaving themselves free to engage new projects.

    So there it is, not great is it? When I asked if there was a press release forthcoming I was told that they would produce one but not everyone would report it. I have to say that is the single most spurious reason for not producing a press release that I have ever heard.

    My suspicion is that they don't want to attract attention to their ongoing problems with a flagship product and it's much vaunted Live implementation. All things considered though Xbox has a better offline version of PES4 than the PS2 and the ability to play online; albeit temporarily marred by some irritating Live issues.

    It's still a brilliant football simulation, and it's on Xbox. Despite our toys being mostly out of the pram right now I'm sure most of us would rather own the game now rather than wait until the New Year for a version with perfect Live service.

    We're just going to have to wait a little longer for it to peak and reach it's brilliant best. Beyond any doubt, If Xbox Pro Evo 4 was a footballer, Alex Ferguson would be on the phone to his agent...
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga uit van begin Januari
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dan valt het nooit tegen... ;)
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    psies :p

    zolang ze maar de lag, het disconnecten en dat verotte envelopje patchen, de rest vind ik allemaal wel best
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben het eens met de algmene strekking van Han's 'patch-update'. Ook al loopt Live nog niet lekker, ik blijf de game spelen (heeft alle andere Xbox games incl Halo 2 verdongen) en zou voor geen goud gewacht willen hebben tot het nieuwe jaar met voor een PES die wel vlekkeloos werkt. Ik speel het nu ook al met heel veel plezier in mijn eentje of met vrienden offline _O_
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die op geslagen filmpjes bekijken, van bijvoorbeeld een mooie goal die je hebt gemaakt
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    in de option menu
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat envelopje kan je simpel kwijtraken: Als je op LIVE bent, ga je naar 'live-options' en verandert 'on-line' in 'off-line'. Dan zit je in invisible-mode. Je kan gewoon joinen of hosten maar je hebt geen envelopje meer terwijl je zit te spelen :)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe dat nu ook, maar vind het maar omslachtig......
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nedeel is dat niemand kan zien dat je online bent, bij een toernooi kan dat nog wel eens lastig zijn :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina