1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Iemand kan je wèl zien als je zelf host... ;)
     
  2. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me eigenlijk af in hoeverre het lag probleem opgelost kan worden. Ik denk dat veel routers problemen geven en dat daar de winst te behalen is en dat het niet opgelost kan worden door konami of microsoft. Als dit niet het geval is hoe kunnen ze dan lag verminderen? _0/
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als dat zo was, waarom geven andere spellen dan geen probleem, zoals Halo?
    Als jij gelijk had, zou je niks echt goeds op live kunnen spelen....
     
  4. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat spellen als halo 2 minder data-verkeer verlangen dan pes 4
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee, softwarematigs zit er iets goed fout. Heb een 4Mbit connectie hier, kan altijd perfect hosten/spelen maar met PES4 af en toe nog flink last van lag als ik sommige mensen join. Gewoon een buggy netcode :{

    Denk het niet, als ik Halo2 16 man host, genereert dat heus wel meer data, en dat loopt perfect
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  6. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden ze het lagprobleem dan zeker kunnen oplossen volgens jou? :D
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    zonder twijfel... je moet niet vergeten dat het Konami's eerste Live ervaring is, he? Ik weet nog dat in den beginne van Xbox Live Return To Castle Wolfenstein ook heel erg slecht liep, na wat patches liep het al veel beter ;)
     
  8. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt.Maar ik hoor dat sommige mensen totaal geen problemen met lag hebben in tegenstelling tot anderen die zeggen dat de lag gigantisch is.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar dat kan ook aan die mensen liggen. Als je de PC en de Xbox aan dezelfde router-modem hebt dan worden de snelheden ook verdeeld. Dus als je zwaar aan het downloaden bent terwijl je speelt, kan het best zijn dat de Xbox soms op de PC moet wachten... Ik weet echter niet of de Xbox een vaste bandbreedte heeft op dat router... daar weet Xmaster misschien meer van.
     
  10. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het geen goed idee zijn om een spectator mode te ontwikkelen of is dit niet mogelijk?
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb het eigenlijk nooit lag!

    P.s ik ben nu online in pro evo
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat voor snelheid heeft jouw verbinding, Appie, en host je meestal of join je ook wel eens....?
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik join meestal! ik heb gewoon planet en adsl - standard van planet!
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, als je je pc niet beperkt zal deze de bandbreedte opeten. Op je pc een download manager plaatsen en niet boven een bepaald aantal Kb's laten down- en uploaden is het handigste als je perse alles tegelijk wil.
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ej als je die geunlockte spelers niet kan verplaatsen, wat heb je er dan aan? als je alle spelers gekocht hebt worden die dan in 1 team gegooit waar je mee kan spelen of wat?

    anders koop je spelers waar je niks mee kan :confused:
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6

    Het antwoor is ML (master league). Daar kan je ze kopen. Truc van Cole: Koop een paar spelers vlak voordat je in het pre-seizoen komt. Dan zijn het 17 jarige talenten zonder transfersom! Als ze willen komen, betaal je enkel het jaarsalaris!
     
  17. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Kep alweer een tijd niet gespeeld, weinig tijd :mad: maar binnekort weer meer online hoop ik. En dan voor live, gaat boven single player voor mij.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het lag probleem zal vast wel opgelost worden. Ik speel Ghost Recon 2 en andere sportgames online ook altijd zonder lag dus het is echt wel iets softwarematigs... Kan niet anders.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb een vraagje, als je je eigen speler maakt kan je die toevoegen aan een eigen team. Je moet eerst een aantal punten halen en dan kan je hem toevoegen. Nou heb ik heb hem inmiddels wel aan een land toegevoegd, maar aan een club lukt me niet!!! Als ik namelijk naar register to club ga zie ik alle clubs behalve het edit vakje. Gaat dit nu anders dan bij pes 3 op de PS??
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    :confused: :confused: Ik vind het kopen/verkopen ...in dit spel echt heel erg moeilijk & allesbehalve overzichtelijk.
    Wat is het pre seizoen? Je kan toch enkel maar kopen in bepaalde periodes?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina