1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het kopen en verkopen van spelers niet echt ingewikkeld, het is alleen niet zo heel erg ver uitgediept. Wat Cole bedoelt snap ik ook niet echt. Ik neem aan dat hij met pre-season de zomerstop bedoelt, maar vlak daarvoor kan je geen spelers kopen. Overigens zijn transfervrije 17-jarigen ook in de winterstop wel te krijgen hoor.
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Pre-season is de tijd voor het nieuwe seizoen. Hierin kan je wedstrijden spelen voor het geld/of om beter te worden. Een soort oefenpotjes.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zo juisrt tegen han gespeeld alleen stonden mijn controls verkeer! :mad: en Han de brancard was gewillig!! 1 keer online voor mij dat er iemand gebleseerd werd)

    2e potje stonden de controls prima maar ik was te veel met de counter bezig!! daarom 1 - 0 verloren.. ik heb alles op alles gezet en jij Han?(eerlijk antw.)

    o ja soms had ik last van kleinbeetje lag zeker het eerste potje) en jij Han
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vond je heel goed spelen Appie, met name de eerste helft van het eerste potje was je een paar keer levensgevaarlijk.
    Ik weet niet hoe goed ik eigenlijk on line ben (tegen mensen hè? Da's anders dan de CPU), maar heb me hoofdzakelijk beziggehouden met het uitproberen van een nieuwe formatie en dan met name verdedigend. Dat stond het tweede potje aanzienlijk beter. Ik speelde natuurlijk zo goed mogelijk :) Wat bij mij het tweede potje beter ging was het bereiken van mijn OH's, dus ja daar lag het verschil met het eerste potje.
    Waren hele spannende potjes Appie :)
    Ik had geen lag... we hebben dezelfde provider en ook ik heb standard ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik wil het zeker nog eens over doen! maar dan wil ik de eerste helft een met de standaard opstelling spelen van arsenal en de 2 helft mijn geheime opstelling

    ook wil ik het nog wel eens met england proberen..

    Wel graag een andere keer! want mijn hand is nu wel moe?

    Goede nacht en tot gauw (iedereen!)

    ow ja waarom zei je niks bij het 2 potje hoorde ik nog wel gerommel! (zeker je buik van de spanningen van het eerste potje :) )
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goede nacht :)
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o ja en volgens mij had ik in het eerste potje veel meer kansen gecreeert! (keek jij in de rust naar de statestieken!)

    jongens dit is gewoon de voetbal game!!!
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PES4 tot nu toe beleefd *)

    m`n eerste vrije trap goal, 20m snoeihard binnenkant paal/kruising :cool: :D 8) *)

    _O_
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat ik wel een jammer vind, dat als je met een ML bezig heel veel goede spelers van 18 jaar zonder club zijn en jij ze gratis kunt halen(op het salaris na)

    Zo heb ik een nederlander met de naam cunaim gekocht die met z'n 18 jaar al betere stats heeft dan ronaldo en echt superveel expierience na elke wedstrijd(is binnen een halfjaar van 95 speed en accelaration op 99 gegaan)
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik heb jou en Han een invite gestuurd gisteren, maar helaas, het mocht niet zo zijn... Jammer.. Next time guys, next time....
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hey Cyrax! Wij doen de rematch ook zo snel mogelijk! Dit weekend is m'n vriendin bij me, dus dan heb ik niet zo veel tijd ;) , maar we doen het zeker nog een keer. En dan ben jij de host want vond het zo zielig voor je dat je zoveel lag had! :'-(

    :+
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wie heeft gewonnen?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cyrax met nipte 3-2.

    Kwam met 1-0 voor, toen werd het dacht ik 1-1...2-1 voor mij, 2-2, en 10 minuten voor tijd werd het 3-2 ofzo.
    Ik vond het wel een leuke pot, jammer voor Cyrax dat ie zoveel lag had, je kon gewoon merken dat ie te traag reageerde bij hem want ik creërde kansen die ik anders nóóit creeër ;)

    Maar ik gaf toch nog te veel ruimte weg waardoor hij toch nog won.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die lag was best wel erg, soms bleef hij echt hangen, en als hij dat niet deed had ik steeds slowmotion, maar ik wilde niet stoppen. Speel ik eindelijk een x tegen je, heb ik dat weer. Je gaf idd veel ruimte weg (ik heb tegen gasten gespeeld met 10.000 punten ofzo, en die geven soms nog meer ruimte weg, en in de tweede helft gaan ze opeens 5-4-1 spelen terwijl ze achterstaan?), maar dat kwam door mijn opstelling. Maar het was wel een leuke pot....

    Volgende x zal ik hosten en dan zullen we eens kijken of je nog steeds zoveel ruimte weg zal geven... Have fun met je meisje, en kijk of je nog een gaatje ;) vrij hebt dit weekend...
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh ja, de 3-2 maakte ik in 89ste minuut ofzo (we hadden het al over de rematch haha)...... Kom weleens in Duitsland weet je........
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Heeft iemand hier een antwoord op???

    Alvast bedankt.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja ik heb wel wat invites tijdens die wedstrijd tegen Appie gehad. Was vergeten voor de start de live-optie op off-line te zetten, zodat ik ze niet ontvang. Het handigst is om me te inviten als ik nìet speel ;)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik dacht ook dat dat kon... is het misschien een optie die je eerst moet unlocken in de PES-Shop??
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Han die tips die je gister gaf werken volgens mij

    alleen als ik de A en B formatie wilde wijzigen, kon ik dit alleen via edit position voor elke afzonderlijk speler doen en niet zeg maar gelijk naar een 5-4-1 ofzo

    nou maar hopen dat ik vanmiddag het ook weer zo kan laden :)

    en hoe zit het met links en rechtsbeners in pES, wordt hier veel rekening meegehouden?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Er wordt wel rekening mee gehouden omdat je als stats week foot frequency en week foot accuracy hebt.

    Spelers als Wesley Snijder hebben bij week foor accuracy 7 als stat (volgens mij het hoogst halbare)en zijn dus met beide voeten even goed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina