1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus wat ik zei
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar je moet het je ook zo voorstellen dat je vanuit je basis-formatie tijdens de wedstrijd kan schakelen naar een nieuwe, waar de spelers wel zo veel mogelijk op hun eigen posities blijven lopen. Als je gelijk van 3-5-2 naar 5-3-2 zou schakelen zonder deze strategie-functie (dus handmatig in het formatiescherm), dan zouden minimaal twee spelers uit positie lopen namelijk de side-halfs die je sideback laat spelen.
    Doe je het in deze strategie-optie, kan je er gelijk bij aangeven wat hun nieuwe role is. Natuurlijk is het om die reden handig als je hiervoor spelers neemt die (in ons voorbeeld) zowel SMF als SB kan spelen.
    Je zou het haast moeten zien als het programmeren van een animatie, waar je de spelertjes anders laat bewegen door ze iets naar achter of naar voren te schuiven. Dat is namelijk wat je in een wedstrijd ook wilt bereiken met deze strategien. Iets meer naar voren of juist iets meer naar achteren.
    EDIT: Oh ja, je kan ook de template gebruiken, waardoor hij in grijs je normale formatie ook op het scherm laat zien.... kan je de 'animaties' helemaal precies bewerken :)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmzz zo ver had ik het nog niet bedacht, speel normaal 4-4-2 en bij defensief valt dat terug naar een 4-5-1. De aanvallende middenvelders zakken dan gewoon ver terug en een aanvaller gaat gewoon als attacking midfielder spelen

    als aanval formatie speel ik met 4-2-4, alles of niet dus. Is meer een 4-3-3 met een nummer 10 er achter

    zal die kenmerken van de spelers nog is bekijken en aanpassen en daarna maar Ac Milan customizen :)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  4. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de ml: Levert elke winst 800 op of krijg je later meer geld (bij hogere divisies ofzo)?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij bekers en zo krijg je extra bonus, maar ik weet er het fijne niet van...
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik speel op 3* en krijg in D1 1000 punten voor een winst
     
  7. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx, nog 1 vraag:9:
    Als je een speler zonder contract tegen komt, hoef je dan ook niet een transfersom te betalen, maar hoef je dan alleen zn salaris te betalen (of is dat bij elke speler)?

    Edit:
    Ik speel op niveau 4, misschien is dat het verschil
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja je moet alleen zijn salaris betalen.

    En met de punten:In welke divisie speel je?In D1 of D2?In D2 kreeg ik ook 800 punten
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nope bij de shop kan je alleen spelers voor 150 pes kopen. Dus niet je eigen gemaakte mannetje.

    Dat niemand dit weet joh. Vinden jullie het niet grappig om een eigen ventje te maken enzo???

    Afgelopen zondag weer eens fifa gespeeld, echt te nep gewoon sloom en alleen op trucje maken gericht. Ik werd helemaal gefrustreed van dat spel. Klote is dat vrienden van mij bijna alleen fifa spelen.

    Pes is gewoon de ultieme simulatie!!! Zoveel shit erop zoveel mogelijkheden. Ben echt blij dat hij op ons boxje is!!!
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh jawel, ik maak meestal een heel eigen team van PES United. Al die spelers edit ik in een fictief team. Maar dat betekent dat ik geen bestaande speler daarheen verplaats. Ik wijzig letterlijk alles aan de bestaande PES-Utd spelers.
     
  11. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn namen in de ml nog te editten. Ben best ver met Ajax op dit moment en heb geen zin om opnieuw te spelen, maar von mistolroum en mahaai staat een beetje raar

    edit
    Ben nog niet gepromoveerd
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus pes utd is puur fictief?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de namen zijn te editen.

    -->Don Juan, het enige wat je kan doen is jouw gewenste spelertje in PES Utd of WE Utd te maken d.m.v. modify van een bestaande speler en die dan met register in het gewenste team plaatsen. Dat zou moeten werken.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PES en WE utd zijn een vergaarbak van willekeurige bestaande spelers. Zo zit er Agate in en Ronaldinho ( verbasterde naam) enz.
    Die kan je dus allemaal prima gebruiken....
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je zeggen dat wim kieft een 17-jarig talent is :confused: over die spelers heb ik het dus...
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je ze in de PES shop koopt (voor 150 elk), dan kom je ze inderdaad tegen als 17 jarige talenten in de eerste transfer periode nadat je ze gekocht hebt (in de pes shop).

    Maar dat geld voor elke voetballer, als ze stoppen met hun carriere komen ze na een paar seizoenen terug als talent (zie ook de manual).

    Nu heb ik een team bestaande uit alleen maar brazilianen uit de oudheid.
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    aha

    maar er is geen mogelijkheid om deze speler in een ander team te zetten? wim hoort natuurlijk bij NL classic
     
  18. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp kun je NIET een eigen team maken?

    Als je wel eigen spelers kunt maken, maar verder geen eigen team, en ze ook niet bij een bestaand team kan toevoegen, wat heb je er dan aan? :)

    Stel: ik zit op voetbal bij FC Voetbal. Ik wil graag ons team namaken. Kan dat?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb er al wat post aan gewijd op deze en de vorige bladzijde.... gewoon PES utd of WE utd ervoor gebruiken....
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja of je neetm gewoon een of ander vaag team weer je anders toch nooit mee zou spelen (Saudi Arbie bijvoorbeeld)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina