1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe kómen jullie erop :D
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zenne in wetteren betekent hier ook
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    :confused: 8) :{
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    kzit nu in tussenseizoen en ben wat aan het trainen.
    en bij indidual train ik nu shooting, daarvoor heb ik twee ventjes gekozen. een om te passen & een om te shotten.
    Krijgen die alletwee training?
    En eigenlijk is het best dat ik AL m'n spelers elke training geef?
    Is dit eenmalig in het tsnseizoen of wekelijks?
    Alvast bedankt!
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het bij een vriend gespeeld en nu ga ik het zeker halen. Mooie graphics, te vetter gameplay. Ea kan oprotten met hun fifa.
     
  6. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw in voetbalgames en heb toch wat problemen met deze game waardoor het op den duur een beetje frustrerend wordt.
    Kan iemand mij wat tips geven om mijn aanval wat te verbeteren?
    Telkens wanneer ik de bal vanuit het middenveld pass naar een aanvaller ben ik die meteen weer kwijt. Ik loop mij gewoon altijd meteen vast vooraan en weet niet goed hoe ik mijn aanvallers moet sturen. Die verdedigers plakken echt aan mij. Ik weet meestal niet goed wat en hoe ik het moet doen want de tijd die je krijgt om je aanvaller de bal te laten aanpakken is toch zo klein.
    De rest lukt wel goed al vind ik het dribbelen wel moeilijk.
    Scoren gaat ook best (wanneer ik hier eens de mogelijkheid voor krijg) maar ik creër toch zo moeilijk een goede kans.
     
  7. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun je het van de zijkanten proberen, en dan een voorzet geven.
     
  8. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een voorzet wordt de bal al snel weggekopt of moeilijk bij de juiste speler gebracht. Het sturen van de speler wanneer de bal in de lucht is gaat ook heel moeilijk vind ik. Meestal is er een beetje te veel volk in de kleine carre om de voorzet echt te benutten. Het zal wel aan mij liggen anders. :eek:
     
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    met het zwarte knopje kom je geloof ik voor de man, en met 1-2 jes creeër je ook veel ruimte. Probeer gewoon wat trainingen en dan lukt het vanzelf
     
  10. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Of zodra je middenvelder gepast heb naar bijvoorbeeld je centrale spits, die loopt in de richting van de bal. Deze past hem naar je andere spits die kan eventueel nog even lopen en past hem dan terug of naar een derde spits die in de diepte loopt. Zo speel ik het meestal. Een soort spits die de bal aanneemt en meteen weer past naar links of rechts.

    Voorzetten vind ik ook niet effectief genoeg
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het echt een prachtspel, en gelukkig niet al te makkelijk. mn eerste wedstrijd met AZ tegen Juventus gewonnen met 1-0 :) Dat gaf toch wel een erg goed gevoel. Ik ben nu pas echt blij dat ik hem heb geruild voor die straatrace game NFSU 2 :)
     
  12. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes een vraagje. Ik speelde vandaag bij iemand pes4 (Svensson), hij heeft alle teams enzo al geëdit. Lui als ik ben wil ik dit graag op een memorycard zetten, zodat ik dat zelf niet hoef te doen. Maar hoe doe je dat?

    Heb wel gezien hoe je het van een memory card kan laden, maar saven niet...
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt echt raar van de grasmat van de Arena
     
  14. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, is dat echt niet te editten ofzo? Als je al die stadions ziet begin ik haast te denken dat ze er kunstwerken van willen maken, wie maakt er in godsnaam ronde lijnen:confused:? Er is ook 1 met hele kleine vierkantjes (dus horizontale en verticale lijnen), die is ook erg irritant
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kan iemand me nog ff aanwijzen waar al die namen staan van het Nederlands elftal? Want spelen met mensen die namen hebben als Orhaimnalz daar word ik niet vrolijk van :+

    EDIT: Gewonnen met Nederland tegen Duitsland op 3 sterren uit een penalty :+
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kan toch ook gewoon in je startscherm van je xbox je geheugen kiezen en dan die option file kopieeren naar je mc!!.


    En anders moet je in het spel naar of options of edits en dan data manager kiezen en dan kan je hem gewoon opslaan.
     
  18. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is bijna een volledige option file waarin alle teams volledig up to date zijn maar ook de logo's e.d. Check het forum op pesfan.com want daar zijn ze hiermee bezig. Kan inderdaad gewoon gekopieerd worden zoals Don Juan beschrijft (beide manieren werken).
     
  19. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    dat eerste nog niet eens aan gedacht :) ga ik eens proberen.

    Maar als ik bij edits data manager koos en dan voor opslaan slaat ie automatisch op op de harde schijf ofzo. Maar dat eerste moet wel kunnen lukken zou ik zo zeggen.
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Via de knop Change (boven je harddisk) kun je overschakelen naar je memory card. Maar via dashboard gaat nog makkelijker.
    Ik heb gisteren de tussentijdse file (v2.a) van xbox-saves.com geplukt waar ze op pesfan mee bezig zijn en die werkt vlekkeloos. Bijna alles al up to date. Ze verwachten morgen een bijna definitieve versie af te hebben (er valt namelijk altijd nog wel iets te verbeteren) inclusief spelers namen, commentary names, stadion, badges, sponsors, team names, etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina