1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog ff een vraag over de pes shop: Op welke manieren kan je aan geld komen voor de shop, behalve dan de challenge training. Want die heb ik bijna voltooid en ik heb nog lang niet alles kunnen kopen.
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Wedstrijden spelen via exibithion, Master leauge spelen, Cup spelen, Leauge spelen. Voor elke wedstrijd krijg je pes points :)
     
  3. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in het tussenseizoen en heb iets van 20.000pes punten.
    Takahara en Nakata heb ik al gekocht in de vorige transferperiode.
    Ik heb nu eenmaal getraind, maar snap het niet zo goed.
    Kun je elke week in het tussenseizoen traininen?
    Moet je daarvoor een vriendenmatch spelen? Ik heb elke dag dat ik kon een vriendenmatch gezet, goed of niet?
    Kun je elke speler op alles trainen?
    Ik vind het bv handig dat m'n verdedigers ook wel kunnen dribbelen, kunnen die dan ook gewoon trainen op dribbelen?
    Als je scoren doet, krijgt degene die de pass geeft dan ook scoringstraining?
    Moet je in het gewone seizoen elke week conditietraining doen?

    Mensen die er echt heel erg veel van weten mogen me gerust ook via pm verder helpen.
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wel dat wat je in de wedstrijd doet helemaal geen invloed heeft op de punten ie je krijgt. Dus scoor je 10 keer met Piet en heeft Jan de hele wedstrijd nog geen bal geraakt dan kan net zo goed alleen Jan punten krijgen. En ja je moet ie oefenwedstrijdjes spelen (is ook extra punten natuurlijk, zowel voor je spelers als transferpunten) en je kan elke speler op elk onderdeel trainen. Dus ook een aanvaller trainen op de verdediging en andersom. Maar je kan beter je tijd aan de wedstrijden besteden dan aan dat stomme trainen. Je krijgt er namelijk amper punten voor
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  6. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Securer wanneer gaan wij is spelen??? ;)
    greetz milo nl
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan zal ik toch wel wat meer jonge spelers moeten kopen.
    Kheb er altijd slechts vier die training krijgen...
    En je zegt dat die training mss niet zoveel invloed heeft, maar het duurt ook niet lang hé.
    Je kunt slechts een keer per dag trainen neem ik aan?
    En in een gewone match, kan een verdediger ook verbeteren op dribbelen & trappen?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ligt volgens mij aan de verdediger of hij dat kan leren.

    Hoe slechter een speler in een bepaald punt is hoe sneller hij stijg.Zo had ik een 18 verdediger die maar 50 voor attack had, maar nu na 1 seizoen is hij al 70 attack.Ook veel andere stats die hij aan het begin rond de 50 zijn binnen een seizoen met 15-20 punten gestegen
     
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houd de pes shop ''ml starting points'' in? Dat je je begin geld mag kiezen?
    Ik had freddy adu gekocht, zette em bij ajax en ging ff in de ml. Wat zie ik, freddy adu is in 1 keer 17? Hoe kan dat?
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die is wel heel duur (ml starting points) dus ik denk dat je een hoger begin bedrag bij de master league krijgt. En dat hij 17 is daar was een reden voor (iets met experience points ofzo) maar dat weet ik niet precies meer.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, daar krijg je meer geld en kan je dus makkelijker spelers kopen...
    De ML zet alle ge-edite of getransfereerde spelers op nieuwe beginwaarden.
     
  12. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik em niet naar een club haal kan ik em niet vinden, klopt dat? (in de ml)
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ook niet bij de vrije transfers?
    Als het goed is, kan je bij de vlaggetjes van de teams een speciaal vlaggetje vinden dat lichtgroen is met een blauwe letter erin, ik dacht de F van Free transfers. Daar kon-ie wel eens bij staan.
    Je kan ook makkelijk uitzoeken of hij er bij is, door naar search te gaan en dan op naam te zoeken... Ga naar search-->advanced search en kies dan zoeken op naam. Zoek dan zijn naam op (hoofdletter-gevoelig!).
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wel vreemd is is dat als je een speler verplaatst heb (bv zlatan naar juve) en je wilt m aanpassen (andere haarstijl bijvoorbeeld) dan zit ie bij de player-edit nog steeds bij ajax :confused:
     
  15. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle Classic teams vrijgekocht, en meteen maar een potje classic nederland vs classic brazilie gespeeld. Naast dat de namen irritant waren en de standaard opstelling van Nederland nogal vreemd was het niet echt spannend: Cruijff ( of althans zijn alter ego met andere naam ) is zo goed/snel/behendig/trefzeker dat hij in zijn eentje de hele verdediging van classic brazilie zoekspeelde, op niveau met 3 sterren. _O_
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu ml op 4*, en had mezelf in een van de hoogste divisies gezet (niet super, maar wel dep. coruna en man utd) en ik moest tegen real betis. Ik kwam al snel met 1-0 achter
    maar speelde goed. Kwam terug op 1-1 in de 75ste minuut. 90ste minuut, scheids staat op punt af te fluiten, ik maak nog 1 actie, maar wordt onderuit gehaald. Dan krijg je zo'n filmpje van penalty! O wait, bla bla bla. Geen penalty dus:mad:
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Juist ja... 3 sterren :) Probeer het eens op 4/5/6
     
  18. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al wel op 4 sterren gespeeld, en zoveel verschil maakte dat eerlijk gezegd niet. Anyhow de nadruk lag niet zozeer op de 'knappe' prestatie, maar meer op hoe overdreven goed Cruijff is. :)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aha. Ik speel alleen maar "fast matches" of hoe heten ze. Speel geen bekers etc.
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zeer irritant dat de spelers soms niet goed aannemen.
    ik begin nu een beetje op 3* te spelen, je merkt wel dat het moeilijker wordt, dus Jozo wat jij zegt klopt volgens mij niet echt of je moet echt heel makkelijk van 3* winnen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina