1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey.
    Ik zou graag ff een vraagje willen stellen. Omdat er hier ngoal veel gepost wordt bergijp ik sommige dingen niet helemaal.. namelijk:

    Ik heb pes4 op xbox en ik zou ook graag alle echte shirts, transfers etc. willen hebben. Als ik de reacties hier lees begrijp ik dat ik een max drive moet kopen. Ik heb deze gevonden

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...=?BOL_OWNER_ID=1004004000013571&Section=GAMES

    Nu vraag ik me af of deze goed/groot genoeg is. Ik heb een normale Xbox (niet omgebouwd). Dat is geen probleem denk ik? Als er verder dingen zijn waar ik op moet letten meld dat dan aub even.

    Thnx Lennart
     
  2. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey TimNL. Ik heb helemaal geen probleem met scoren. Vrije trappen en gewone kansen maak ik vaak af (6 sterren) alleen corners scoren vind ik moeilijk. Il las dat jij er veel uit corners scoort... Hoe als ik vragen mag?

    Thnx Lennart
     
  3. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    dope dat je die gevonden hebt, mij lijkt hem wel ok, als ik hem zo lees! Nu maar wachten of de reacties goed zijn:9
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  5. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2

    Meer dan genoeg zelfs. Option file is rond de 600 kb maar. Ik doe het zelf met de action replay en met de maxdrive is de option file van pesfan ook uitgebreid mee getest
     
  6. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lennart,

    Als je zwart indrukt kom je voor de man, en druk dan (niet te lang, anders gaat hij over) op X, maar ik neem ze meestal kort (ik speel met ajax, vd vaart rechte corners, sneijder links, zo scoor ik erg vaak, en ik speel niveau 5)
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb vaak moeit met verdedigend koppen, zijn hier nog tips voor?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Goed timen! :+

    Nee serieus, je moet gewoon goed kijken hoe de bal gaat, en hoe de aanvaller van de andere partij staat. En sja, het is mischien afgezaagd om te zeggen...maar is het een kwestie van goed timen!

    /edit: Waren net weer heerlijke partijen Cyrax!
    Vooral Real - Barca. We kwamen maar niet tot scoren ;)
    Hehe, al zaten we op het einde ook meer te praten dan te voetballen :+ !
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen timen, met zwart kom je voor de man. Dus de hoef je niet eens te timen, gewoon zwart tijdje indrukken (dat gaat na een tijdje op gevoel) en dan koppen
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nou ik schiet de bal meestal in het midden van het strafschop gebied waar het heel druk is.Daar kun je dan je eigen man met zwart goed neer zetten en dan koppen (de moeilijke manier).

    Wat ik veel makkelijker vind is, dat je een speler van de tegen partij de bal net het 16 meter gebied uit laat koppen en dan de bal in 1 keer schieten met een middenvelder die op de rand van het 16 meter gebied staat (dus een volley of dropshot)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die gaan bij mij meestal over! :'-(
    Net op Live nog een prachtige goal gemaakt, vrije trap net buiten de 16. Druk kort op B, dus de bal gaat net over muur, Zidane loopt met de bal mee en in zijn loop kopt ie 'm in de verre hoek. Prachtige goal! _O_
    Helemaal omdat ik 'm op Live maakte! *)
     
  12. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Tim NL, Hiny en sucurer voor de reacties! Ik ga de Max Drive nu op Bol.com bestellen :D
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    bij mijn 2 spelers uit de master league die altij op de rand van het 16 meter gebied staan weet ik precies hoe hard ik moet schieten, maar met andere spelers is het idd vrij lastig
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat heb ik ook erg vaak, maar dan op de pc. Ik ben het nogal gewend van PES 3, maar op de een of andere manier als ik een bal speel en met mijn aanvaller loop ik naar de bal toe, om vervolgens in de richting van de bal weg te lopen, laat hij hem langs zich rollen. Zeer irritant omdat een verdediger dan vaak wél in kan grijpen, terwijl anders de aanvaller de bal had aangenomen en doorgesprint. Beetje jammer, maar het is zo'n automatisme dat ik het niet uit m'n systeem kan krijgen. Had niet verwacht dat dat op de Xbox ook zo is, wel vreemd dat de PS2 dat niet heeft (of wel?)
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit plaatje van Bol.com is wel lachwekkend zeg:
    [​IMG]

    Volgens mij hebben ze dat ding nooit gebruikt maar ze doen het echt fout :D Op de Max Drive zit een USB aansluiting en je krijgt er een kabeltje bij met aan de ene kant een controllerport en aan de andere kant een USB aansluiting. Oftewel je doet niks met de controller
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weten ze daar wel wat ze verkopen? :+
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een eikels :D
     
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem, maar vertel je ff als je de max drive bij bol.com binnen hebt? ik wil wel weten of de max drive daar goed is.

    EDIT: wat houd ''summon to represent'' in de ml precies in?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net zo goed dan wanneer je 'm bij play.com of waar dan ook besteld hoor! :+
     
  20. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    o, ik dacht dat het een ander merk was:9
    heb namelijk niet erg goede ervaringen met bol
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina