1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat hij voor een bepaalde tijd (meestal een week) niet aanwezig(naar nationale team ofzo) of geschorst is en dus niet kan spelen
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De foto staat op meerdere sites!! Bol.com heeft deze slechts overgenomen. Waar ik hem besteld heb hadden ze deze foto ook.

    Niks aan de hand dus!
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    toch vreemd hoor ik heb er nooit last van? (en ik speel nog wel met 1 hand!:) )


    p.s de max drive is gewoon weer op voorraad bij play http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=167038
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien moet hij maar is een filmpje ervan maken...
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt met vuurwerk lopen spelen of je vind het opwindend om 22 voetballers over een veld heen te zien lopen :confused: dan hoop ik toch dat eerste voor u :+
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook al enkele bugs in gameplay opgemerkt.
    Soms pas je & laat dat ventje de bal gewoon voorbij zich rollen (3-5m) en neemt dan pas aan.
    En het ergst van al: soms steek je een balletje diep met Y en je komt vrij, maar om de een of andere reden neemt het ventje de bal NIET aan & loopt hij er heel traag naast. Volgt dus de bal precies zonder aan te nemen(zo kan een verdediger/keeper de bal makkelijk pakken).
    Ik heb gehoord dat je met zwart+R je ventje wel naar de bal kan laten gaan , maar dat mag toch niet de bedoeling zijn?
    Mss komt er wel een patch om dit op te lossen of is dat onmogelijk?
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je vrij vaak met je triggers loopt te spelen als je aanneemt. Geloof dat de rechter trigger indrukken de bal laten passeren is (zie ook training). Als je speler de bal niet aanneemt en ernaast blijft lopen, biedt de super cancel (rechter trigger+zwarte knop) uitkomst. Zie weer de training :).

    Als je aanneemt en je drukt andere knoppen in, kan het effect wel eens onverwacht zijn. Neem aan zoals appie aangeeft, met de zwarte knop ingedrukt. Werkt perfect.

    @Svensson, mocht je interesse hebben waarom appie met één hand speelt, is dat met de zoekfunctie zo opgezocht. Helaas denk ik dat dit een misplaatste vorm van jouw humor is. Want zelfs zoals jij het nu stelt, bevredig ik mij liever op de meest bizarre gedachtensprongen dan dat ik de functionaliteit van een hand moet missen. Erg lompe en domme opmerking van je. Laat dat achterwege aub.
     
  8. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:Great, ik kocht kaka' (echt goede speler), hij maakt 2 doelpunten en hij wordt alweer van achteren neergehaald. 2 weken geblesseerd:mad:
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb wel geluk met dat soort spul.Heb tot nu toe in bijna 3 seizoenen ML maar een blesuure gehad tot dat ik de reincarnatie van Zola kocht.Ik heb hem nu 2 keer ingewisseld en allebei keer was hij erna 3 weken geblesseerd.
     
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    even een snelle vraagje, wat moet je nou precies doen als je een 'Financial Problem' hebt bij de ML?

    Er staat:

    Insufficient Funds

    Expenditure 19501
    Funds 14560

    Duidelijk teveel uitgegeven, maar aan wat?

    Iemand?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    waarschijnlijk heb je (duure)spelers gekocht of er is net het jaar salaris van het seizoen er af gegaan(dan zou je nu in de eerste week van het nieuwe seizoen moeten zitten)
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    't is waar ook, r is bal laten door je benen gaan...
    wel beetje domme functie vind ik(gebruik je toch nooit) zal dus niet meer direct sprintknop inhouden bij het aannemen.
    Kwist wel dat die functie bestond(heb training gedaan) maar was het zo te zien helemaal vergeten.
    Bedankt!
    Dat van dat naast de bal lopen blijft wel lastig.Als je alleen voor keeper komt denk je er niet altijd aan super cancel te doen.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wel 2 handen maar de rechtse hand zit meestal in een vuist!
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    toch knap om zo met de Xbox controller overweg te kunnen :D
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik moet zeggen dat ik "R" redelijk vaak gebruik! Ach ja, zo heeft ieder zijn favo knoppen!
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    met de s controller gaat het het beste

    ook heb ik een programeerbare van thrusmaster maar daar wen ik nog niet echt aan!

    wat mij trouwens opvalt aan het spel is dat: als je tijdens een competitie een penalty mee krijgt (wat ik best vaak (voorelkaar) krijg) en je shiet in de zelfde hoek! bijv links onder. Dat de keeper bij de 2e ontmoeting naar links onder duikt (zelfs bij van der Sar :). dit vind ik best leuk gedaan! is jullie dit ook opgevallen!
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Nope, is mij niet opgevallen, misschien toeval??? Lijkt me namelijk sterk, dit zou betekenen dat na de eerste penalty met speler x tegen keeper y. Je altijd zult scoren (moet je natuurlijk wel een lijstje bijhouden)!
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen bij mij ook nie alleen da ij bij mij veel op de paal gaat dan hehe
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook soms gehad had beckham gekocht en toen had ik dat ook maar op het einde van het seizoen ben je weer zeer positief.
    en als je een speler koopt die te duur is zeg hij dat
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de review eigenlijk ik dacht dat ik die Marinus(die mod ik geloof dat hij zo heet)een maand geleden al hoorde zeggen dat hij de review online ging zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina