1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ja idd, in de laatse tijd toch weinig van Marius hier in de PES thread vernomen.Hij zal het wel druk hebben
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nogal veel strafschoppen mee, waardoor Buffel ook lekker meedoet in het topscorersrijtje. Maar pas geleden schoot ik er drie hoog rechtdoor, en de keeper dook drie keer een hoek in.
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik Henry voor ;) Knalt ze allemaal lekker binnen en mist zelden (of de keeper moet een mzzltje hebben).
     
  4. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]Woh Appie wist ik niet echt, wel erg cool dat je zo veel typt en gamed. Echt respect
    [/offtopic]

    jay, ik heb weer 2 wedstrijden gewonnen voor een Toernooi(moet je voor betalen maar krijg je mooie prijzen).
    Ik zit ook al in de Halve finale, na 1e in de poule geworden zijn met de PESLive toernooi.
    Life(en Live!) is good!
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    was dat in de ML en was het een wedstrijd met 2 ontmoetingen?

    offtopic :en HomerJ ik typ zelfs met een hand blind (120 aanslagen p.m)

    vandaar dat je bij mij nog al eens typfouten tegen komt (mijn exuus hier voor! :)
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Het is excuus ipv exuus }:] ;)

    maarre ff serieus

    Damn man, ja gaat toch niet je excuses aanbieden voor een paar kleine spelfouten!!! :confused: Je moet trots zijn hoe goed je met je handicap omgaat. enne fuck die enkele spelfouten, maak er zelf ook genoeg!!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zpelfautuh?
    Neee... dad zal mein nied overcoome.
    Mein nedelants is altijt korrct :D
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Raar, maar k heb helemaal geen spelers gekocht? :confused:
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand zegt dat ie met 1 hand speelt dan is dat niet echt het eerste waar je aan denkt...

    en de zoekfunctie gebruiken :confused: omdat iemand zegt dat ie met 1 hand speelt :confused:
    als ik dit wist dan zou ik die opmerking waarschijnlijk niet gemaakt hebben...
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zand er over! (daarvoor is dit topic toch niet :)
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is hier al eens voorbij gekomen........maar het antwoord???
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook op review van PES 4, is al maand geleden!!!:mad:

    ga hem begin kerstvakantie kopen, veel van vakantie bivakken met Halo 2 en PES 4, ondertussen nog wat Fable, voor de rest wat met vrienden doen...:p
     
  13. stinger

    stinger Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    daarna gaat da ook maar ge moet da opieuw juist zetten bij de player settings
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al wat videotjes van akties en wedstrijden/goals online gezet?

    Ik ben nu eindelijk kampioen van de 2e divisie geworden...en winnaar van de cup...

    Volgend seizoen eindelijk de echte divisie spelen..

    Ben nu een internationaal tournooi begonnen tussendoor..ik vind het toch veel toffer...als je met een team als nederland speelt...het spel gaat sneller...omdat je betere spelers hebt..

    Maakte met zenden een mooie aktie..Nederland-bulgarije..
    Zenden krijgt de bal rond de middenlijn...speel 1 verdediger uit....vervolgens op snelheid door...

    op de hoek van het strafschop gebied komt een 2e verdediger op mij af...ik schiet er aan de binnenkant net langs...schiet op goal...en binnenkant paal er in....

    Het jammere van de aktie was dat de replay begon bij het uitspelen van de laatste verdediger...

    (speel overigens nog steeds op 3 sterren...maar ik ben wel toe aan de 4e ster...)
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft iemand al een een beter wedstrijd cijfer voor een speler gehad wat boven 7.5 ligt?

    Ik nog niet, zelfs niet toen ik met mijn spits 5 doelpunten in 1 wedstrijd scoorde.Ligt dat eraan at ik op 3* speel?

    Kun je bijvoorbeeld pas bij 6* een 10 krijgen als cijfer?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb voor del Piero één keer een 8.0 gehaald, maar hoe, dat weet ik niet :)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    maar het ligt dus niet aan de moeilijkheidsgraad wat voor een cijfer je kunt halen?
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij echte beoordelingen worden ook bijna nooit cijfers boven de 8 uitgedeeld.. Volgens mij hebben in Nederland alleen Cruijff en Romario een keer een 10 gehaald
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik haal altijd 6.0 en heel soms 6.5 Als ik iemand helemaal inmaak (1 ster) soms zelf gewoon een 1.0 Dat hebben dan beide teams.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En Ed de Goei een keer een tien...

    Tim, ik heb echt geen idee, maar het heeft er vast mee te maken doe weinig fouten een speler maakt en hoe aktief hij is...
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina