1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je de file voor de pc bedoelt dan is dat hem.

Als je voor de xbox zoelt heb je de verkeerde

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Kan wel, maar is me ook alleen nog maar met mazzel gelukt in de trainingsmode, toen reyes een stuiterende bal wou binnenhouden (vlak voor de achterlijn). Heel misschien kunnen alleen bepaalde spelers het, of is het echt op de mili-seconde afhankelijk. Al met al hadden ze het een stuk makkelijker moeten maken om een omhaal uit te voeren, omdat het in het echt ook te doen is. Dan bedoel ik niet dat als je de bal dan raakt, dat ie er meteen in moet vliegen ofzo, maar dat het ventje in ieder geval de beweging maakt en het probeert.

Volgens mij is het ook officieel/officieus aangekondigt dat ze bij een volgend deel/update, er iets aan zouden doen. Dat gerucht gaat in ieder geval

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Japanners kunnen straks op hun Ps2 Winning Eleven 8 ook online süelen

Bron: Insidegamer

4. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Yi long, ik had het over iets anders ;)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wel jammer is dat bij Pesfan fanfile Rosales nog steeds niet in de game is, terwijl andere spelers (oa Fabregas bij Arsenal) wel zijn toegevoegd

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.079
    Fabregas zat er al in hoor. Alleen heet hij dan Cesc ipv Fabregas... maar is zelfde persoon :) Is zijn voornaam ofzo I guess.

Hiny: aw ic ic ;)

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    hij zegt ook dat hij er in zit, en Fabregas heet van voren Francesc.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat wist ik niet omdat ik dacht dat alle spelers bij Arsenal de goede namen hadden, en er dus geen Fabregas inzat

9. Napoleon

Napoleon Advocatengrap

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval leren die super cancel te gebruiken. Ik weet niet precies meer hoe het gaat, ik dacht zwarte knop + rechter trigger. Op het moment dat dan een bal wordt ingespeeld en het lijkt erop dat een tegenstander de boel gaat onderscheppen, druk je super cancel in waardoor jouw speler ineens naar de bal toekomt in plaats van hem nog steeds in de loop willen ontvangen.

10. Cheeze

Cheeze Kaasje erbij?

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals je waarschijnlijk zelf geleerd hebt op voetbal. (of niet...that depends...)
    Altijd naar de bal toe, zo heeft de verdediger geen kans om 'm te onderscheppen.

Cheeze

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    http://de.konami-europe.com/news.do?idNews=78

"Liebe Konami Supporter,

während sich hierzulande viele Gedanken auf Weihnachten richten, arbeiten unsere Entwickler in Japan noch fleissig an einem Update zu Pro Evolution Soccer 4:

Ein Xbox Patch für PES 4 erscheint aller Voraussicht nach Mitte Januar, und wird bequem bei der Einwahl mit PES 4 per Xbox Live installiert.

Der Patch verbessert hauptsächlich die Performance beim Online-Spielen. Unter anderem wird aber auch vermeintlichen Cheatern ein Riegel vorgeschoben, die kurz vor Ende eines verlorenen Spiels aussteigen.

Weitere Details gibt es im neuen Jahr!"

Ben ik niet blij mee: De patch verschijnt dus rond midden januari i.p.v. de eerste week.
    De rest staat er eigenlijk geen nieuws in het bericht.

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk bevestiging dat disconnecten straf oplevert. Is toch iets :). En dat het na het nieuwe jaar gepatched wordt, voldoet wel aan mijn verwachtingen eigenlijk. Liever een patch die werkt dan een patch die gepatched moet worden :D.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik nog wat cryptisch vind is het zinnetje: "Unter anderem wird aber auch vermeintlichen Cheatern ein Riegel vorgeschoben, die kurz vor Ende eines verlorenen Spiels aussteigen"
    Zouden ze disconnecten dus wèl toestaan als het vroeg in de eerste helft gebeurt?
    Wel leuk als je dan disconnect als je erge lag hebt, maar niet als er dan één bij een vroege 3-0 achterstand disconnect.... dat is een onduidelijk punt.

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.079
    Maybe TOT de eerste (tegen)goal kun je dan straffeloos disconnecten!?
    heeft de ander 1x gescoord (0-1) en je DC DAN, dan heb je gewoon verloren... (neem ik aan)

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou... ehh er staat 'tot kort voor het einde van een verloren game'....
    Dus wat jij schrijft, maak ik er toch niet zo uit op, eerlijk gezegd.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.079
    Ik ging alleen op je nederlandse tekst af, aangezien mij Duits zwaar kut is... maar inderdaad, nu ik de duitse tekst zie staan, snap ik wat je bedoelt en wat er staat... ;)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik neem aan dat ze het bij Konami genaraliseren (dus dat alle diconecters op het einde diconecten).Ik denk dat gewoon iedereen die disconect verliest,of het nu in de eerste of laatste minuut is

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Aangezien ik hier eerder reactie verwacht dan bij de pes4moves help draad vraag ik het hier nogmaals :)
    Is het mogelijk om ergens mandekking in te stellen. Kan de optie niet vinden. Ik ga ervan uit dat de optie er zeker inzit.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja zit er wel in.Ik moet snel zelf even kijken hoe dat weer gaat.

edit// Als je in het formations scherm bent moet je naar individuel gaan.Daar kies je je speler die een man moet dekken.Klik dan op Mark settings en op Mark Man, nu kun je een speler van de tegenstander uitkiezen welke je wilt dekken

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  20. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier waar ik een site kan vinden met de spelers van bijv ajax die nog niet in het spel zitten. Dus een site waar staat wat voor gezichttype nummer die heef tenzovoorts

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina