1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Live! gekocht! I'm a happy man, dude.
    Maar goed, nou zit ik alleen tegen wazige engelsen te playen die na 3 kwartier kappen. Dus voeg me ff toe als je het aandurft :cool:
     
  2. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    jah is goed man :)
     
  3. geohazard

    geohazard Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals de 2 player bug

    vorige week deze vraag gesteld, en ik zit er echt mee...zelfs een mail aan konami wilde niet helpen...heeft nou niemand anders dit probleem?

     
  4. D-Men

    D-Men Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dringende vraag! ik ben nu in de master league, en elke eerste helft van het seizoen ben ik nog sterk, maar 2e helft wordt ik slechter, spelers lijken veel moe te worden en worden sloom.. maar hoe moet ik dit oplossen!? en waar zie ik hoe moe spelers zijn.. ik zie wel een GROEN balkje en daar onder een klein GRIJS balkje.. wat houden die 2 in? want bij aantal spelers waar ik merk dat ze achteruitgaan is het groene nog wel vol, en het grijse helemaal leeg net zoals de wisselspelers.. :confused: en ook weer speler waar bij de groene balk half leeg is, en dan dat grijze kleine balkje daaronder weer btje vol is.. dat klopt dan tog niet? Kan iemand mij pleasee helpen hiermee!

    Thanx alvast
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Goren Balkej is de conditie voor de wedstrijd zelf.Het grijze balke is de vermoeidheid in totaal.Dusc als tijdens de wedstrijd het groene balkje leeg is kun je beter maar wisselen.Als voor een wedstrijd het grijze balkje gevuld is(tot max. de helft)zou ik de spelers helemaal niet opstellen omdat ze gewoon te moe zijn(als ze dan 1 Ć  2 wdstrijden op de bank gezeten hebben is het grijze balkje weer leeg)

    Als het grijze balkje gevuld is wordt je sneller vermoeid tijdens de wedstrijd
     
  6. D-Men

    D-Men Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hartstikke bedankt! dus als het grijze balkje ook een beetje vol is gaat de groene balk harder leeg in de wedstrijd? maar u heb ik nog een vraag ik heb bij een speler waarbij de groene balk half leeg is al voor de wedstrijd.. engeen gevuld grijze balk.. hoe kan dat dan? is het niet zo dat die groene zich elke keer op nieuwe oplaad na de wedstrijd.. ? iig bedankt he
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja :)
    Dit zou ik niet weten,dat heb ik zelf volgens mij nog niet mee gemaakt. :confused:
     
  8. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me steeds meer aan erger is de scheidsrechter. Die geeft vet weinig kaarten. Als je iemand van achteren neerhaald is het maximaal geel, zelfs als je hoog met gestrekt been inkomt.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat ik me afvraag:Ik heb vele mensen er over gehoord dat je bij PES3 zo veel handsbalen hebt.Bij PES4 heb ik er nog nooit eentje gehad.Zijn ze er uit gehaald?
     
  10. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad...

    Die handsballen mis ik ook, terwijl ik ze wel een aantal keren bij PES3 (pc versie dan) ben tegengekomen. Ik vind het wel jammer dat het er niet (meer) inzit, want ik heb al een paar situaties gehad waar de bal met de hand werd gestopt wanneer ik op doel schoot (werd dus niet bestraft)..
     
  11. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanvallende handsballen zorgden vorig jaar voor veel problemen, dus zijn ze er uitgehaald. Je hebt zelf geen controle over of je hands maakt ja of nee, daarom is het een beetje nep om er een strafschop voor te geven. Ook de computer zal geen bewuste handsbal maken. Als je me een filmpje geeft van een speler in PES4 die met zijn hand de bal uit het doel slaat, neem ik uiteraard mijn woorden terug.
     
  12. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de hand een bal uit het doel slaan is overdreven, maar ik had laatst wel een situatie dat mij een doelpoging werd ontnomen door een hansbal van een verdediger van de computer. Alles leek erop dat de hand bewust naar de bal toeging, maar ach....

    Zoveel maakt het ook niet uit...
     
  13. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon niet dat ze het spel zo geprogrammeerd hebben dat de verdedigers bewust hands maken. Of de AI van het spel moet inmiddels een eigen leven gaan leiden.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook(op xbox) en hoe wissel je zelf van mannetje? :confused:
     
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    L-trigger.

    Bij het spelen van een wedstrijd, moet je eerst kiezen hoeveel spelers meedoen. Hier kun je met L en R-trigger aanpassen of het wisselen v/d cursor handmatig, of (half)automatisch gebeurd. Ook kun je hier kiezen voor Fix, dan bestuur je een speler gedurende de hele wedstrijd. Erg leuk, voor een kwartiertje.

    En tijdens de wedstrijd kun je dus met L van mannetje wisselen.
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    waarom kom ik alleen maar van die kneuzen op Live tegen die altijd maar alleen Brazillie nemen ?

    Neem eens een Underdog en vecht zo eens uit !!! :mad:
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie host er? Heb jij dan al een team gekozen?

    Ik ben er inmiddels aan gewend. De helft van de wedstrijden speel ik tegen Brazilie, de andere helft tegen Arsenal. Hoewel soms ook Argentinie, Frankrijk, AC Milan en Real Madrid gekozen worden.

    Nou speel ik standaard ook met Nederland en Manchester United. Af en toe is het best leuk om matige teams tegen elkaar te laten spelen. Als jij Olympiakos kiest, en de tegenstander neemt dan toch Milan, dan is het weer wat minder.
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Tegenwoordig neemt bijna iedereen Inter Milan.. Terwijl Real Madrid en Ac Milan naar mijn idee steeds minder worden gekozen..

    Ik speel tegenwoordig meestal met Liverpool of Argentiniƫ
     
  19. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    moet je een eens tegen een fransman spelen :) (nou die kiezen nooit brazilie hoor!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina