1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niks bijzonders hoor, PM omdat ik wilde alleen weten of hij een mailtje had ontvangen ;)
     
  2. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de grootste reden waarom ik de Master League na een aantal jaren niks meer vind. De meeste games gaan in moeilijkheidsgraad langzaam aan omhoog, tot je uiteindelijk je beste prestatie moet leveren in het eindgevecht. Daar gebruik je alle trucs en wapens die je gedurende de speelduur geleerd/verkregen hebt. Zo geef je de speler een goed gevoel over het spel. Ik heb de laatste jaren ook te vaak een spel meegemaakt waarbij de laatste loodjes helemaal niet zo zwaar waren (Mario Sunshine, Fable en in mindere mate Zelda), maar in principe is het voor een game te doen om dit gevoel op te roepen.

    Bij sportgames ligt dit vaak iets moeilijker, hoewel er oplossingen voor zijn. Maar het lijkt wel of de Master League aan het begin het moeilijkst is, en daarna zijn grootste uitdaging kent in het wakker blijven tijdens de wedstrijden tegen Livorno. Vergelijk dat eens met de adrenaline die er door je bloedvaten pompt als je online een gelijkopgaande match speelt.

    En daarom vind ik de Master League persoonlijk niet zo heel leuk. Als je er eentje speelt, is de volgende ML niet zo veel anders meer. Je uitdaging zit in het leren voetballen met nieuwe spelers, maar hoe leuk is de keuze tussen Nedved en Pires als je weet dat het eigenlijk toch niet uitmaakt? En de uitdaging zoeken in zwakkere spelers is het opleggen van een restrictie aan jezelf, ook niet echt het kenmerk van een succesvolle game. Begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen die het prachtig vinden om met de default spelers de ML op ****** te winnen, maar ik vind het niet prachtig.

    Het is ook moeilijk voor Konami om dit aan te passen. De AI ophogen kan bijna niet, omdat die zich al op een redelijk hoog niveau bevindt. Je wil ook niet het idee krijgen dat je kansloos bent terwijl de rechtsback van de tegenstander de bal heeft, en die hem via vier schijven doorpasst naar de spits, die van 20 meter in de kruising knalt. Ik bij PES3 een sterrenteam in elkaar gezet, met alle stats op 99 en alle sterren. Het was geen lolletje om daar tegen te spelen met een redelijk team. Met Classic Holland ging het nog wel.

    Pfff, moet ik niet slapen ofzo?

    Even samenvatten: ML wordt saai. Mee eens?
     
  3. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog andere toepassingen voor die maxdrive? Of is het alleen bij PES te gebruiken?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan me eerlijk gezegd even geen andere game bedenken die updates heeft die je vanaf het internet kunt downloaden. Mischien andere sportspellen, maar ik weet niet of die ook via Optionfiles o.i.d werken.

    Dus dit weet ik niet zeker...
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jazeker zet er al je savegames op! en pluk saved gamesvan internet!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep, ontvangen! :cool:
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    op www.codejunkies.com heb je voor bijna alle games savegames
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Topsite! Jammer dat ik geen Maxdrive heb. Toch maar 's overnadenken om 'm ook te kopen.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat is waardeloos :'-(
    Koop een memorycard (of een MaxDrive) en save de optionfile daarop. Heb ik ook gedaan en dan raak je het nooit kwijt. Maar het is een bug van PES 4 natuurlijk...
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Om dan ook maar een controller van 30 euros te vernielen vind ik dan weer beetje dom ;)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Play.com ,maar dat is een on-line-shop, iets anders weet ik niet.
    Maar een memory-card in elke winkel die ook de Xbox verkoopt, bijvoorbeeld Free Record Shop.
     
  12. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook laatst....1e wat ik dacht was "dat gebeurde in 3jaar PES op de ps2 nooooit"
    Maar ik heb nix meer veranderd, ik zit nu toch alleen maar op Live as ik PES speel en daar is alles toch origineel.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, ik heb de optie-file gewoon naar de memory-card gesaved vanuit PES 4.
    In het options menu en dan copy data...
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nee op een gewone mem card kan dat niet.

    Han bedoelt denk ik dat jij je eigen optionfile als reserve op een mem card zou kunnen opslagen.

    Om een optionfile uit het internet te gebruiken heb je een max drive/action replay nodig
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, Tim begrijpt me :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja daar ben je nu dus te laat mee, dat had je dus nadat je alles had aangepast moeten doen. Maar goed, je kunt een maxdrive kopen en dan de Optionfile van internet halen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet zo bijdehand hé! :cool:
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pff net fanatiek Arsenal-Frankrijk gespeelt (6*) eindstand 1-1. Dus penalty's. Spanning te over. Ben ik in 1x frankrijk ipv. Arsenal :confused::confused: Duurde 2 penalty's voordat ik het gefikst had en weer Arsenal was, maar stond toen al wel met 2-0 achter :mad: Bugs :'-(
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die bug zat ook al in de ps2 versie:mad: slecht van Konami dat ze dat niet gefixed hebben, ze wisten er namelijk van :mad:
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, dat is een hele rare bug! Die is bij mij nog nooit voor gekomen. Heel veel van de bugs die ik hier lees heb ik nog nooit gehad. Heb het spel ook niet meer offline gespeeld sinds ik Live heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina