1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe meer ik het spel speel hoe leuker ik het begin te vinden. Meestal zet ik gewoon het geluid uit en zet ik gewoon een cd'tje op tijdens het spelen zoals dat ik dat fifa ook al gauw deed. En dan lekker spelen. Ik ben nog niet met de ML begonnen, dus als ik het nu al zo leuk vind belooft dat nog wat.

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaringen met de option file van pesfan.com?

Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  3. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    laat me eens raden......
    G-Unit muziek? }:]

4. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik Rachmane Barry is proberen. Die voldoet wel aan enkele van je punten!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja,werkt prima en is redelijk up-to-date.De shirts van duitse en engelse clubs zien er goed uit net als de vlaggen

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Veel mensen praten gewoon niet, maar daardoor begin je aan je mic te twijfelen. Ik heb pas 1 wedstrijd gewonnen :'-(

7. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog maar 2x online gespeeld. 1x dikke lag. 1x zonder lag en toen kreeg ik pakkie. En niet zo een beetje ook.
    Toen realiseerde ik dat ik mezelf rijkelijk had overschat door al online te gaan spelen. Dus eerst maar even de masterleague uitspelen, tegen die tijd hoop ik dat de patch er is en dan ga ik weer online proberen.

8. Lennart87

Lennart87 Sc Heerenveen

Leuk Bevonden:
    0
    Yeesssss mijn maxdrive van bol.com is binnen!

IK ga er nu aan beginnen? heeft iemand misschien een link voor een goede option file voor me?

thnx

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Haha bijvoorbeeld, gister toevallig Eminem. ;)
    Ben trouwens met de ML begonnen. In grote letters SHADY op de voorkant van mn shirt :cool: Dan sta ik met 1-0 en 2-1 voor tegen Numancia, maken ze in de laatste minuut 2-2 |:-
    Ik heb nu ook alle officiele namen van teams ingevoerd.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=55448

dit is de optionfile van pesfan.Er staat ok bij vermeld hoe je hem op je xbox krijgt ezv. Je moet je trouwens wel even op het pesfan forum aanmelden anders kun jij die site niet zien

11. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt als je de Master League begint ook Create Original Team kiezen. Dan kun je een eigen team maken toch?

Ik heb dat geprobeerd, maar ik kwam er echt niet uit... Eigen logo's enz. maken vind ik wel heel moeilijk. Is het niet mogelijk een bestaand logo van internet te halen en dan met de Maxdrive in PES4 voor je eigen team te krijgen? En kan iemand me anders een beetje uitleggen hoe dat werkt met dat maken van een eigen team?

Alvast bedankt!

12. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens mogelijk om bepaalde sterspelers te selecteren uit verschillende teams om je eigen allstar team te maken (niet via masterleague) ? Een team waarmee je dan tegen je vrienden kan spelen bijvoorbeeld

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Ook hiervoor heeft pesfan een programma:
    http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=47896

maar vraag me niet hoe het werkt,ik heb dat programmatje ook nog niet gebruikt

14. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, weet iemand hoe het werkt? :)

15. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx _O_ Ik ga em meteen opzoeken!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    er zal heus well uitleg bijzitten bij het programma

17. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    spelen vanavond? :)
    MIc heb je ook?

18. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je met de xbox dit spel een schwalbe kan maken? Ik weet niet welke knopjes ik moet gebruiken.
    bij voorbaat dank.

19. Lennart87

Lennart87 Sc Heerenveen

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje... als ik mijn max drive in de pc doe dan komt er neit verwisselbare schrijf te staat of iets dergelijks
    ik kan de option file er dan ook niet naar toe slepen

een ander probleem is, hoe kan ik een save game van mij xbox op de max drive krijgen??? als ik mijn masterleague selecteer kan ik hem alleen verwijderen...

BTW: speel nu fiorentina master league 6*... ben gepromoveerd uit second division (1e alles gewonnen en 2 gelijk :D) de cup finale heb ik VET onterecht verloren maja... nu staat ik 1e in 1e divisie. Ik heb daar alle italiaanse clubs in zitten. Ik heb tot nu toe alleen guiseppe rossi en julius agahowa gehaald....
    Dat was het :p

20. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk kan dat. Zelf doe ik dat via de edit functie. Daar kan je zelf spelers maken en spelers naar een ander team zetten. Zo heb ik mijn zaalvoetbalteam gemaakt en heb ik een paar goede spelers bij feyenoord gezet. Dus daar speel ik o.a. met mezelf, giggs, scholes en stam.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina